Waar is Tagrijn?

Nog steeds geen nieuw logje bij Tagrijn…  Ik had de logstop van twee weken ondermeer ingelast om een groot project waarmee ik al jaren bezig ben en waarvan het grootste onderdeel nu in de eindfase is, in die tijd te kunnen afronden. Maar helaas is dat niet gelukt; er blijkt toch nog meer tijd voor nodig dan gedacht. Om niet nog verder achterop te raken op mijn planning ga ik dus met volle kracht verder. Ik was en  ben dus niet uitgebreid aan het vakantie vieren. Natuurlijk pak ik de draad daarna weer zo snel mogelijk op.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei, Diversen. Bookmark de permalink .

16 reacties op Waar is Tagrijn?

  1. Wieneke zegt:

    Ja, maar het duurt nou toch wel heel erg lang, hoor. Geef eens geluid! Alles wel aan boord?

  2. segmation zegt:

    What beautiful work. This is such an interesting blog. I hope you get a chance to stop by mine as well. http://www.segmation.com

  3. Plato zegt:

    Het is me duidelijk waar je mee bezig bent. En ik begrijp ook dat het eindschot zoveel tijd kost. Maar dat gaat de kwaliteit ten goede komen, Tagrijn. Ik wens je heel veel plezier en kracht om alles tot een goed einde te brengen. En vergeet mij niet op de lijst te zetten.

  4. Sterkte en succes met je project. We zien wel wanneer je terug bent in blogland.
    Vanuit die “dolfijne” stad een hartelijke groet van ons.

  5. Ghita zegt:

    Hoi Tagrijn, ik ben heel benieuwd naar jouw projectje, heeft vast iets met Leiden te maken ( boekje met Leidse details? )….nee ik ga niet verder gissen, we horen / lezen het hier vast wel.
    Succes en we zien je blog wel weer verschijnen.
    groetjes Ghita

  6. Renesmurf zegt:

    Oh, ik dacht, die neemt het er even flink van! Maar dat komt dan nog.

  7. gewoonhanny zegt:

    Leuk om een levensteken te horen. Je moet ‘gewoon’ doen wat je moet doen. Loggen komt niet op de eerste plaats, hoewel het best leuk zou zijn om weer van je schitterende logjes te genieten.
    Succes met je project.

  8. Caecil zegt:

    Ha Tagrijn,
    Ben reuze benieuwd naar de uitkomst van jouw mega project. Ik begrijp dat het er nu dus echt van gaat komen. Gaaf!! Heel veel succes ermee.
    p.s. de nieuw te lanceren site Leiden Toen en Nu zou jouw inbreng goed kunnen gebruiken…….

  9. doe maar rustig verder, tagrijn, met alles wat je graag doet (of moet doen) 😀

    wij wachten wel .. 😉

  10. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor elkaar hoopt te krijgen. STerkte en we zien je hier wel weer verschijnen.

    Love As Always
    Di Mario

  11. Succes met je project, hoop dat je het alsnog kan klaren.

  12. gewoonanneke zegt:

    Leuk weer ff wat van je te horen maar doe gewoon die dingen die voor jou op dit moment het belangrijkste zijn, Succes er mee.

  13. rietepietz zegt:

    Ik begon al te vrezen dat het té gezellig was geworden op al die terrasje en je ondertussen een beetje in coma lag van al de genoten drankjes….. !
    Evengoed geven we je goedgunstig nog wat tijd om je project af te maken! Eh…. toch éindelijk een tentoonstelling op poten gezet? 😉

  14. klaproos zegt:

    ach tagrijn wat aardig van jou om even je neus te laten zien,
    maak je geen zorgen om weblogland, dat gaat niet verloren,:-)
    geniet van al wat je doet en ik wens je succes met je project,

    zonnige groeten uit het zuiden

Je kunt hier reageren