COCKTAIL MET EEN BEETJE PRIK

Een herenkapper op de Breestraat in Leiden heeft dit bord in zijn etalage gezet. Een voorbijganger, die net de relatie met zijn vriendin had verbroken, verzuchtte: ‘Maar ik wil haar helemaal niet terug!’
Tijdens deze hittegolf gingen mij toch nog een paar gedachten door het hoofd. Enkele verlieten het zelfs:

KORT EN KLEIN
Aan het strand worden weer heel wat zoete blootjes gebakken.


Uit onderzoek is gebleken dat je wel vijf uur achterelkaar áchter je beeldscherm mag zitten.


Wiskundigen hebben ongelijk. Wie vandaag de wereld bekijkt ziet dat de som van nullen een gevaarlijk getal is.

Tagrijn komt steeds vaker mensen tegen die alles niks vinden.


Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

Een reactie op COCKTAIL MET EEN BEETJE PRIK

  1. Goh kan je na twintig jaar ook nog klagen dan heb ik weer en volle bos haar.
    Enne, mijn tourtoto, voor mijn doen erg goed dit jaar sta in de top vijftien en anders jaren onder de dertig.

Je kunt hier reageren

