OP GLAD IJS?

Dat instellingen met veel geld de sport sponsoren, weten we onderhand wel. Banken sponsoren van ons spaargeld de wielrenners, Scheringa van de DSB met die o zo goedkope leningen, zet voor zijn favoriete clubje een heel stadion neer, en wie zich nog afvraagt waarom de premie van de zorgverzekering omhoog gaat, beseft blijkbaar niet dat een beetje Amerikaanse basketballer tegenwoordig een godsvermogen kost.
Dat nu ook de politieke partijen blijkbaar zo kapitaalkrachtig zijn dat ze onze schaatsers financieel kunnen ondersteunen, kwam voor Tagrijn als een verrassing. Op deze van de beeldbuis geplukte foto zie je welke dubieuze partij, waarvan Tagrijn dacht te weten dat die al meer dan zestig jaar geleden was uitgeroeid, ervoor zorgt dat onze schaatsers zich nu écht op glad ijs bewegen.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

18 reacties op OP GLAD IJS?

  1. Annemarie zegt:

    Hmm, heel dubieus..
    Goed opgemerkt! Ik heb dus idd liggen slapen voor het schaatsen 😉 *grinnik*

  2. 10eke zegt:

    Het ziet er idd raar uit. Maar goed gespot!
    Gr 10

  3. befana zegt:

    Schitterende vondst. Ik moest wel een paar keer kijken (had het dus niet meteen door). Ik ben tenslotte ook de jongste niet meer.

  4. Hanny zegt:

    Op deze foto ziet het er inderdaad heel apart uit. Heb het schaatsen amper gezien. Had de logo’s van de KNSB dus ook niet gezien. Ben benieuwd naar je uitleg morgen.

  5. Rietepietz zegt:

    Een beetje logger gaat natuurlijk zo’n buitenkans niet uit de weg op zelfs 2x een log , leuk toch?
    liefs Riet

  6. quidam zegt:

    hahahahahahahaha 🙂

  7. Alweer Tjan zegt:

    Met excuses voor het feit dat ik het gras voor je voeten heb weggemaaid. Op het gevaal af dat ik je van censuur ga betichten, zou je nog kunnen overwegen deze en mijn vorige reactie te wissen… 😉

  8. Tagrijn zegt:

    Nee, Tagrijn heeft niet zitten photoshoppen, maar was echt zo te zien. Maar ik vond het leuk om te zien of mensen er zouden intuinen. Na deze reactie dus niet meer! Als je de foto meer uitvergroot is e.e.a.ook wel te zien. Morgen zal ik de foto in mijn log verklaren!

  9. Tjan zegt:

    Dit is het logo van de KNSB, de Koninklijke Nederlandse Schaatsenrijdersbond (zie http://www.knsb.nl). Het logo is op dit schaatspak alleen nogal ongelukkig geplaatst, waardoor de K ergens in de oksel van de schaatser terecht is gekomen (ervan uitgaande dat Tagrijn niet heeft zitten photoshoppen).

  10. sylvester zegt:

    Betekend dat niet: “Nederlandse spaar bank”
    Ze zullen er niet echt over nagedacht hebben gok ik hehehehe

  11. komt toch wel dicht bij sommige bestaande partijen soms…

  12. Monique zegt:

    Die partij bestaat dan niet meer, maar we hebben dit soort gasten echt nog wel onder ons!

  13. quidam zegt:

    dat is wel een erg ongelukkige tekst….

  14. f r e d zegt:

    goed gekeken……!!

  15. Tjee wat heftig waar staat die afkorting nu voor dan. Kan me niet voorstellen dat daar over nagedacht is. Wat een afgang ook voor Aegon. Goed gevonden.
    Hele fijne maandag, Enjoy,
    Big City Girl

  16. hahahahah dat gaat wel ver ja.
    Gelukkig bestaat die partij niet meer.

  17. tefre zegt:

    Offtopic: Ik zag je reactie op mijn log staan en zette net mijn logje er op, over hoe en wat…. Groetjes Fré

Je kunt hier reageren

