STEMADVIES VOOR ZWEVENDE KIEZERS

Vandaag mag je van je democratisch recht gebruik maken. Doe dat dan ook. Niet stemmen is dom. Tagrijn wil degenen die nog zweven en ook na het slotdebat van gisteren geen keus kunnen maken, nog even een handje helpen. Kijk hieronder of een van deze partijen je alsnog over de streep kan trekken.

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

15 reacties op STEMADVIES VOOR ZWEVENDE KIEZERS

  1. rietepietz zegt:

    Prachtige posters zijn het! Dat oeverloze gel…..klets op T.V. heb ik niet gevolgd .
    Wát ik wilde weten heb ik in de gewone regeringsoeriode wel opgepikt dus ik was geen “zwever ” .
    groetjes Riet

  2. quidam zegt:

    Je hebt ook geweldige posters gevonden, prachtig!
    Hier langs de weg heb ik (waar ze altijd hangen) 2 of 3 verdwaalde posters gevonden. Geen flyers of krantjes in de bus gekregen. De enige flyer kreeg ik gisteravond op het station met een rooie roos. Duidelijk welke partij dat was 😉
    Ik ben net terug van de Zijloever, tuurlijk heb ik gestemd, niet op de grote maar op een van de kleinere partijen.

  3. Toaske zegt:

    Vanochtend wezen stemmen. Helaas zie ik deze prachtige posters nu pas!

  4. Befana zegt:

    Ik stem ook op de boerenpartij en als je web-log gebruikt hoef je idnerdaad geen code in te tikken. Maar dit blijft natuurlijk knudde, want zo hou je de punters buiten de deur.

  5. 10eke zegt:

    Leuk die oude affiches, ik ga nog ff diep nadenken over wat ik ga stemmen. Vreselijk dit jaar.
    Gr 10

  6. paco painter zegt:

    Geweldig! Boerenpartij! Dat gaat het worden

  7. Pasula zegt:

    Geweldig die ouwe dingen! Ik stem vandaag op een jonkie, althans, hij heeft al wat grijze haren maar dat komt van de politieke stress. 😉

  8. Judith zegt:

    Ik ben er eindelijk uit 🙂

  9. f r e d zegt:

    troelstra!!! troelstra!!! troelstra!!!
    troelstra!!! troelstra!!! troelstra!!!
    troelstra!!! troelstra!!! troelstra!!!
    troelstra!!! troelstra!!! troelstra!!!

  10. Leuk die oude affiches. Ik ben nog steeds zwevend maar ga zeker stemmen vanavond.
    Ik wens je een hele fijne woensdag.
    Enjoy,
    Big City Girl

  11. Ik denk dat ik maar eens voor lijst 6 ga hahahahahhhahha.Mooi die oude affiches.

  12. Hanny zegt:

    Geweldig die oude aanplakbiljetten. Daar vallen die van tegenwoordig (waarvan ik er niet veel heb gezien)volkomen bij in het niet.

  13. zweefmakreel zegt:

    De PSP heeft een sterk program, dus die wordt het!

  14. Tjan zegt:

    Leuk, die oude affiches… Dit jaar bar weinig postertjes gezien.

  15. Annemarie zegt:

    Nou, nee! 🙂
    Maar ik vind de posters wel grappig! Hihi, hoezo anders dan tegenwoordig…

Je kunt hier reageren

