VEER VLISSINGEN – BRESKENS

Vandaag weinig tijd voor een ‘lange lap’ tekst. Daarom maar weer eens een schilderijtje van eigen hand na al het geweld van de PAN gisteren. Deze zomer was Tagrijn in Zeeland en maakte hij een foto vanaf het veer Vlissingen – Breskens. Op de achtergrond de z.g. apenrots, nieuwbouw in Breskens. Schilderijtjes worden altijd van eigen foto’s gemaakt en de foto die een tijdje terug op deze weblog heeft gestaan en nu als voorbeeld werd gebruikt, staat nog een keer hieronder.

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

13 reacties op VEER VLISSINGEN – BRESKENS

  1. Rietepietz zegt:

    Je bent een veelzijdig man Tagrijn , pláátjes allebei!

  2. Annemarie zegt:

    Helemaal te gek! 🙂 wow!

  3. DAVE. zegt:

    Dat heb je erg mooi gedaan, complimenten!

  4. Befana zegt:

    Je bent wel een wereldreiziger. In Zeeland ben ik maar een keer van mijn leven geweest en dat was in de jaren 80 met de kruisrakketten…dat was dus in Woensdrecht.

  5. quidam zegt:

    Dat heb je geweldig gedaan! De lucht heb je mooi gepakt….ik vind het ook erg mooi!

  6. Pasula zegt:

    Super zeg! Tagrijn, ik vind hem echt prachtig.

  7. Judith zegt:

    Heel mooi!
    Zeeland staat al een tijdje op mijn verlanglijstje… is voor mij grotendeels terra incognita.

  8. Prachtig geschilderd erg knap dat je dat kan. Helaas ben ik er zelf helemaal niet goed in.
    Fijne dag,
    Enjoy,
    Big City Girl

  9. f r e d zegt:

    inkoppertje: apentrots op de apenrots…….

  10. sylvester zegt:

    Het lijkt net of dat het bootje gereefd heeft (zeil verminderd).
    De boot vind ik wel mooi, maar die apenrots vind ik nu niet echt mooi.
    Wel mooi na geschilderd, knap gedaan 😉

  11. Hanny zegt:

    Mooie foto en mooi schilderij.
    Dit weekend was ik dus in Vlissingen. Ik vind het nog steeds jammer dat die grote veerboot niet meer vaart. Maar ja, dat is de vooruitgang. Hoewel mijn herinneringen niet altijd zo goed zijn aan die boot. Want heel vaak was ik kotsmisselijk door de beweging van de boot. Op de Westerschelde is vaak een heel aparte deining, waardoor de boot de meest vreemde capriolen kon maken. Niet zo lekker als je evenwichtsorgaan daar moeite mee heeft.
    De skyline van Breskens vind ik er niet bepaald op vooruitgegaan met die apenrots.

  12. Snap niet dat er geen werk van jou hing op de PAN

Je kunt hier reageren

