MOOI ROOD IS NIET LELIJK

Toen twee weken geleden de herfst rond het huis van Tagrijn nog rood was, heeft hij wat foto’s gemaakt. Mislukte foto’s worden dan onmiddellijk gewist, maar bij de enigszins bewogen foto hierboven heeft hij dat niet gedaan. Juist hierdoor ging de afbeelding lijken op een impressionistisch schilderij in pasteltinten.
De andere foto’s gaan van herfstrood tot avondrood. Prettig weekend en tot maandag!

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

17 reacties op MOOI ROOD IS NIET LELIJK

  1. 10eke zegt:

    Echt mooie foto’s. Een genot om naar te kijken.
    Gr 10

  2. Loontjuh zegt:

    Mooie foto’s zijn ‘t…fijne avond, groetjes…

  3. Geertje zegt:

    Prachtig ja…
    En die zonsondergangen; toch echt wel mooi in de herfst!
    (hoop toch dat het weer snel lente is ;-))

  4. Monique zegt:

    Prachrige foto’s Tagrijn!
    Vorig weekend had ik ook foto’s van de lucht gemaakt, wat is de natuur toch mooi he?
    http://momera.punt.nl/?id=303663&r=1&tbl_archief=&

  5. Annemarie zegt:

    Mooi rood is inderdaad niet lelijk! 🙂

  6. Mooi he die herfstkleuren, heerlijk voor foto’s.
    Enne die vijf armen ik ben er ook nog niet achter maar zie ze echt hahahhaha

  7. paco painter zegt:

    Je maakt geweldige foto’s.

  8. rietepietz zegt:

    Geweldig he de herfst ! Ik betrap me er op dat ik ieder jaar dezelfde foto’s loop te maken , gewoon omdat het plaatje weer zo mooi is !
    fijn weekend en liefs Riet

  9. Wat een prachtig herfstrood. Ik wens je ook een heel fijn weekend.
    Enjoy,
    Big City Girl

  10. Judith zegt:

    Mooi, die herfstplaatjes! Ik kan er nog geen genoeg van krijgen.
    Hopelijk krijgen we deze winter ook de kans om mooie sneeuwfoto’s te maken 🙂

  11. f r e d zegt:

    ik ga voor de laatste 2, de anderen zijn me iets te efteling. (hoe was het ook weer? d’één houdt van de dochter, d’ander van de moeder en sommigen van alle twee!)

  12. anna zegt:

    wat prachtig mooi!!!

  13. sylvester zegt:

    Hier zijn de bomen het nog steeds niet eens met elkaar, een gedeelte is kaal en een gedeelte is nog compleet groen, erg vreemde gewaarwording.

  14. Hanny zegt:

    Nu de meteorologische winter is begonnen, is het een prima moment om de herfst na te beschouwen. Eens te meer is bewezen met deze foto’s dat de herfst heel mooi kan zijn.
    Goed weekend!

  15. Pasula zegt:

    Schitterende warme plaatjes en ik kan nietkiezen welke nu de mooiste is, hoeft ook niet maar de laatste sprankelt toch wel het meest voor mij.

Je kunt hier reageren

