CREATIEF MET KERSTBOMEN


Het wordt weer tijd om over de kerstboom na te denken. Tagrijn roept de lezer op dit jaar eens wat creatiever te zijn. Laat dat kunstboompje maar eens lekker op zolder staan en maak er een een dolle boel van. Heeft niemand je dit jaar versierd of heb jij nog niemand versierd? Stel je dan open voor een vrolijke kerst en laat je versieren. Hieronder een paar voorbeelden om inspiratie op te doen:

Ben je van de moderne vormgeving en wil je het gelijk groot aanpakken dan is dit misschien een idee:

Als je op dit idee wilt voortborduren kan het natuurlijk ook wel iets kleiner:

Wil je toch een wat vollere boom probeer dan deze maar:

Bij de koppensnellers dook Tagrijn dit ideetje op:

En ten slotte: het is heel origineel om pas na de kerst en oud- en nieuw een boom in elkaar te knutselen. Je bent dan gelijk van al die lege blikken en flessen af:

Veel plezier!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

18 reacties op CREATIEF MET KERSTBOMEN

  1. geertje zegt:

    Ik zou mijn kinderen wel zo’n pakje aan willen doen (waarin ze zich niet kunnen bewegen), al was het maar voor een paar uur haahahahaaaaaaa! (grapje ;-))
    Leuk die bodypaint zeg!
    Bij ons komt gewoon de oude kerstboom; onze kinderen houden van tradities; met iets anders hoef je bij hun niet aan te komen!

  2. eva zegt:

    Die onderste kan ik na de kerst zelf maken!!
    gr eva

  3. teFre zegt:

    Hahaha, dat zijn zeker leuke bomen, maar ja die van mij staat nou al…

  4. Sjoukjes zegt:

    Dat zijn nog eens orginele kerstbomen, je moet er maar op komen. Ik kan weinig orgineel zijn met mijn katten, mijn creaties worden gewoon gemold door ze.
    Groetjes Sjoukje

  5. Emmelinda zegt:

    Whaahaa geniaal! Laat ik nou de afgelopen maanden gedacht hebben aan een alternatief voor de gewone kerstboom! Nu heb ik ideetjes zat. Volgend jaar maak ik vast foto’s ghehehe. Eerst kijken of ik slachtoffers kan scoren hahaha

  6. 10eke zegt:

    Hahaha, daar zitten leuke bomen tussen. Ik hou het dit jaar toch maar bij een echte boom met mijn eigen kleur ballen. Ben nu ook wel erg benieuwd hoe jouw kerstboom eruit ziet!
    Gr 10

  7. Judith zegt:

    Hahaha, geweldige vondsten. Mijn voorkeur gaat uit naar de onderste boom.

  8. quidam zegt:

    Wat mensen allemaal verzinnen! Ik denk nog even over een boom na. Ik denk dat ik met kerstlichtjes inn de weer ga. En een kerststukje op tafel voor de lekkere luchten 😉

  9. Monique zegt:

    Haha, ze zijn leuk zeg! Nee, geen kerstboom voor ons dit jaar, te klein behuisd en we hebben een jonge kat, zie je het al voor je? We hebben lichtsterren in de kamer, die je in een plant kan steken, en een mooie verlichte quirlande en we, mijn dochters en ik, hebben een paar mooie kerststukken gemaakt. De rest van het kerstgeld bewaren we voor een hapje en drankje. Ik ben heel eerlijk, ik vind de kerstspullen ongelooflijk duur en zonde van mijn geld. Wij halen dus veel uit de natuur.

  10. paco painter zegt:

    Die onderste vind ik wel geestig

  11. Goedemorgen wat een diversiteit aan bomen. Ik heb weer dezelfde als vorig jaar maar geniet van alle mooie bomen die ik tegen kom. Ben ook erg nieuwsgierig wat voor kerstboom jij hebt krijgen we nog een foto daarvan te zien.
    Ik wens je een hele fijne dag,enjoy,
    Big City Girl

  12. Joanna zegt:

    😉 (h) En wat neem jij voor een Kerstboom? Show us!!!
    Love Joanna

  13. f r e d zegt:

    zo’n bodypaintjuf lijkt me wel wat (naast me op de bank tijdens de kerstnachtmis.).

  14. sylvester zegt:

    Ik probeer er al jaren 1 van bierflesjes te maken. hehehe

  15. Hanny zegt:

    Dit zijn inderdaad heel originele bomen. Toch gaat mijn voorkeur uit naar een echte. Maar wel een kleintje, want anders past hij niet in onze vakantiewoning.

  16. Pasula zegt:

    Die bodypaint met ballen is wel wat voor mij, maar ja, zo lastig he, elke dag douchen en dan wéér je laten beschilderen…wel ontspannend! 😉

  17. Nou ik denk dat die laatste twee een redelijke kans maken.

  18. Annemarie zegt:

    Nou, ik hou het bij mijn sneeuwboom en mijn boom op de muur!
    Ben benieuwd of je nog leuke reacties krijgt…
    Ennuh wat voor boom heb je zelf? *grinnik*

Je kunt hier reageren

