LAAT JE VOORLEZEN

Vandaag beginnen de Nationale Voorleesdagen. Dus lees niet zelf, maar laat je voorlezen. Ook Tagrijn schrijft dus vandaag niet, maar laat zich voorlezen. Over een weerwolf. Spannend, hoor!


Dit bericht werd geplaatst in Cultuur. Bookmark de permalink .

16 reacties op LAAT JE VOORLEZEN

  1. rietepietz zegt:

    Ik mis het vaak , dat voorleesuurtje bij kinderen en later kleinkinderen .
    Nog héél lang heb moest ik komen voorlezen als er een kleinkind ziek was , zelfs toen ze al boven de tien waren .
    Ze wilden toen uit Harry Potter voorgelezen worden , een boek dat ik nog niet kende en dat om voor te lezen niet direct een “makkie”is !
    Heb je al iemand die je nu de reaties voorleest?
    lieve groetjes Riet

  2. Lekker he als je voorgelezen wordt hahahah

  3. 10eke zegt:

    Ik ben vroeger zelf veel voorgelezen, zeler als ik ziek was, heeft mijn moeder hele boeken voorgelezen. En zelf heb ik menig boek voorgelezen. Elke avond een stukje en ik had dat voor geen goud willen missen. Een heerlijk einde aan een kinderdag!
    Gr 10

  4. Renesmurf zegt:

    Mijn pa moest ook altijd precies voorlezen zoals het was, ik kende verhalen uit mijn hoofd! overslaan mocht ook niet.

  5. Pasula zegt:

    Lees jij het aan mij voor Tagrijn? 😉

  6. paco painter zegt:

    Toch moest ik het zelf lezen

  7. befana zegt:

    zzzzzzzzzzzzz en ik maar wachten tot deze log mij voorgelezen wordt… maar nee hoor!

  8. befana zegt:

    zzzzzzzzzzzzz en ik maar wachten tot deze log mij voorgelezen word… maar nee hoor!

  9. Monique zegt:

    Leuk verhaal…ik las mijn kinderen ook altijd voor en het gekke is met kinderen, dat ook alvertel je honderd keer hetzelfde verhaal, het moet ook hetzelfde blijven…net als jouw stripverhaal….kinderen weten het eigenlijk al uit hun hoofd en toch vinden ze dat belangrijk om het weer te horen van hun vader of moeder….
    Ze zijn nu te groot om hun voor te lezen….

  10. f r e d zegt:

    dus dat was het….!! dat gebrabbel vanmorgen op de rand van mijn bed………

  11. sylvester zegt:

    Ik werd nooit voor gelezen, heb ik nu een jeugdtrauma hehehehe 😉

  12. Hanny zegt:

    Zo en nu maar knus naar jullie warme nestjes en denk erom oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten, lieve loggers.

  13. quidam zegt:

    De tijd van Sneeuwwitje is duidelijk voorbij…..

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha heerlijk die sprookjes met een happy end 😛

  15. Tjan zelf zegt:

    ‘Lees niet zelf’ – dat was inderdaad een goede tip. Eigenwijs als ik was heb ik toch zélf bovenstaand stripje gelezen. En dat had ik net zo goed niet kunnen doen…

  16. Annemarie zegt:

    Whaha, nou Tagrijn! Mooi verhaaltje zo!
    Dus dan besluit ik ook maar met: Weltrusten!:)

Je kunt hier reageren

