DE WINTER VAN 2007

De winter viel dit jaar op 6 februari, begon om half drie in de middag en was om vier uur weer voorbij. De foto hierboven geeft een beeld van het  begin van de gure winter 2007. De andere foto’s zijn even na vier uur gemaakt. Tagrijn heeft best wel een mooie achtertuin eigenlijk…

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

16 reacties op DE WINTER VAN 2007

  1. Geertje zegt:

    Prachtig was die korte winter he?
    Heb echt genoten; hij duurde hier ietsje langer, want we hadden uitstel in de Uithof 😉
    Fijn weekend Tagrijn!

  2. rietepietz zegt:

    Hou de camera maar bij de hand , vandaag komt er nog een “toegift” als ik de voorspellingen moet geloven.
    Met zo’n achtertuin wordt dat genieten denk ik ,
    fijne dag en lieve groetjes Riet

  3. befana zegt:

    Nou in mijn voor en achtertuin, geen spatje sneeuw te bekennen, alleen vieze natte sneeuw gevallen.

  4. Sjoukje zegt:

    Prachtige sneeuwfoto`s. Hier heb ik nog geen vlokje gezien, alleen maar regen.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Sjoukje

  5. Judith zegt:

    Kijk, jij hebt in ieder geval mooie foto’s kunnen maken 😉

  6. f r e d zegt:

    de voorlaatste bevalt me wel…..!!

  7. 10eke zegt:

    Sneeuw? Op 7 februari 2007? Ik heb geen vlokje sneeuw gezien hier op die dag! Maar je hebt een geweldige achtertuin! Maar als jij nu de winter gezien hebt, mag dan nu het voorjaar beginnen?
    Gr 10

  8. quidam zegt:

    Geweldig zo’n achtertuin! Hier in Noord was het ook Winterwonderland….

  9. Monique zegt:

    Jij hebt zeker een mooie achtertuin….gisteren heeft het in het westen gesneeuwd en vandaag zou er sneeuw vallen in het noorden….nu, de lucht is hardstikke blauw, geen wolkje te zien nog….voor mij hoeft het niet meer hoor, mijn krokussen staan al te bloeien en de narcissen komen op….

  10. Pasula zegt:

    Het ziet er schitterend uit! Ik zag slechts even wat sneeuw vallen maar heb daar geen foto’s van gemaakt.

  11. paco painter zegt:

    Ik heb geen vlok gezien.

  12. sylvester zegt:

    stuur eens een beetje sneeuw op, wij hebben niets hehehehe 😉

  13. Renesmurf zegt:

    ik mag hopen dat dit een voorproefje was, het echte werk moet nog komen!

  14. Hanny zegt:

    Wat is dat dat daar op je foto’s staat? Dat kennen wij hier in het noorden niet. Ik had graag bij jou in je achtertuin rondgelopen.

  15. Mooie foto’s Tagrijn.
    Is dit nu Cronesteijn of het Roomburgerpark.
    En ja logisch dat je ongeveer dezelfde tekst had kan ik me indenken hoor maar dat krijg je met dit soort winters ahhahahah

  16. Annemarie zegt:

    Ik ben jaloers op je achtertuin! Mooie plaatjes heb je ervan gemaakt!
    Ohja en natuurlijk ben ik ook jaloers op de sneeuw… Ik hoop dat ik hier in Grn ook nog wat sneeuw mag begroeten!!!

Je kunt hier reageren

