DE NIEUWE TITAANTJES

‘Jongens waren wij, maar aardige jongens (…) Wat we eigenlijk zouden doen is ons nooit duidelijk geworden, maar iets zouden we doen.’
(Uit: Titaantjes, in 1914 geschreven door Nescio.)

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

13 reacties op DE NIEUWE TITAANTJES

  1. Hanny zegt:

    Waar zijn de andere 2 titaantjes?

  2. Geertje zegt:

    Wil het echte Titaantje opstaan?

  3. Sjoukje zegt:

    Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken, heb er niet veel vertrouwen in.
    Groetjes Sjoukje

  4. Judith zegt:

    Haha, kort maar krachtig 🙂

  5. f r e d zegt:

    een zeer foute foto…….!!

  6. 10eke zegt:

    Kwik, kwek en kwak.

  7. We zullen zien wat dit trio brengt…….
    Ik wens je een fijne maandag, enjoy,
    Big City Girl

  8. sylvester zegt:

    Dat “iets” zal wel weinig voorstellen, ik geef deze regering niet zo lang 😉

  9. Pasula zegt:

    ’t ziet er best aardig uit zo…

  10. Inderdaad wat zou dat iets kunnen wezen, kan me er nog niet veel bij voorstellen.
    Off topic, inderdaad met 3 october jad ik en foto van een lege kinderwagen op de Haarlemmerstraat, moest er ook gelijk aan denken toen ik deze zag hahahhah

  11. Annemarie zegt:

    En naar de ‘iets’ ben ik heel benieuwd!

Je kunt hier reageren

