VERWISSELBARE KOP?

Tegen beter weten in wordt gevierde sporthelden de hand boven het hoofd gehouden. Doping? Dat hebben zulke toppers toch niet nodig. Maar neem nou zo’n Irene Wüst. Pakt overtuigend goud op 1500 meter, zegt het Leidsch Dagblad in de kopleader. Ziet nou geen mens op de foto links dat al die hormoonpreparaten toch wel tot opvallend sterke haargroei leiden?
In de sportrubriek van die krant lezen we dat Osama Bin Laden in alle vrijheid Abraham heeft gezien. Als Abraham hem nu ook heeft gezien, kan die ons gelijk vertellen waar ie zit. Maar nee, dan geeft Abraham niet thuis. Al het is het natuurlijk wel een perfecte vermomming .

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

18 reacties op VERWISSELBARE KOP?

  1. befana zegt:

    Ik zit hier op jouw log terwijl jij op mijn log vraagt of er ook 66+ vrouwen worden ingezet.En ik maar kijken naar die kop, naar de foto’s die duidelijk verwisseld zijn. Maar ik kan de krant natuurlijk niet aan de binnenkant zien dus ik moet er echt anar kijken…maar ik begrijp hem nu. En ik weet niet of er 66+ vrouwen worden ingezet, ik ben er nooit geweest, maar vertel het me maar.

  2. teFre zegt:

    Heel scherp opgemerkt. Hoe stom kan je zijn om zo’n zetfout te publiceren hahaha.

  3. Renesmurf zegt:

    Ja, soms moet je zelf nog een nadeken als je de krant leest!

  4. anna zegt:

    laat ik er maar een dom foutje van maken, want volgens mij heb ik het woord dat ik probeerde te schrijven foutief geschreven.
    (ik ben heel slecht in spelling… sorry)
    Heel domme fout van de krant… en een beetje dom van mij, dat ik niet weet hoe ik moet spellen.

  5. anna zegt:

    wel een heel genat foutje

  6. Annemarie zegt:

    Ehh, heel bijzonder! Maar damn… Vidn ik zielig voor Ireen!!! 😉

  7. 10eke zegt:

    Hahaha, dat is wel een heel bijzondere kop. Bij het Leidsch Dagblad werken geen sportliefhebbers?
    Gr 10

  8. rietepietz zegt:

    Osama is al járen op glad ijs bezig , hij lijkt dus redelijk snel te kunnen schaatsen .
    Irene Wüst is wel gewend dat ze acher haar aan zitten dus ik zie het probleem niet !
    whahahahaha , wat een klunzen zeg!
    fijne avond en liefs Riet

  9. paco painter zegt:

    Die man is van alle markten thuis

  10. Joanna zegt:

    Wat een blunder zeg! Daarmee heeft een redacteur zeker geen medaille verdient!!!!!!
    Love Joanna

  11. Judith zegt:

    Haha, scherp opgemerkt 🙂

  12. Geertje zegt:

    Jemig; hoe bedoel je simpel!
    Hoe kan je zo’n fout maken!!!
    Wel lachen :-))

  13. HUUB zegt:

    ernstig… heel ernstig… misschien rookt ze stiekem…???

  14. sylvester zegt:

    Ik wist niet dat Osama ook schaatsen kon?

  15. Hanny zegt:

    Dat Ireen snel gaat, weet ik. Maar dat ze zo snel een baard ontwikkelt, is voor mij nieuw. Je zou denken dat zulke haargroei remt. Of zou ze daardoor vleugeltjes gekregen hebben?
    Dat Osama een gouden medaille krijgt voor zijn 50e vind ik minder geslaagd. Ik zou hem liever wat anders geven.

  16. off topic, er staan nu 30 extra foto’s op hahhahahah

  17. Geweldig die verwisseling.
    Enne,…..schaatsen was weer leuk he dit weekend.

  18. Pasula zegt:

    Geweldig stukje, ik heb erg gelachen! Hoe hilarisch kan een zetfoutje zijn. 😉

Je kunt hier reageren

