VROEGE TERRASGASTEN

Het is 27 maart. Centrum Leiden, tien uur op een wat winderige, maar stralende voorjaarsmorgen. De uitbaters hebben de stoelen net buiten gezet en de eerste klanten zitten er al. Nog lang niet alle tafeltjes zijn bezet, maar dat zal over een paar uur wel anders zijn. Voor de bootterrassen mag het seizoen nog niet beginnen. Daar zijn strakke gemeentelijke bepalingen voor. Vandaag op deze plek een kleine foto-impressie. De laatste foto past niet in het rijtje, maar die zijn alvast voor jullie.

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

16 reacties op VROEGE TERRASGASTEN

  1. Judith zegt:

    Leuke foto’s! Ik heb daar jarenlang gewoond en had toen geen tuin of dakterras, dus ik was ’s zomers veel op de terrasjes op de Nieuwe Rijn te vinden.
    Nu heb ik wel een tuin dus nu zit ik saai daar 🙂

  2. Geertje zegt:

    P.S. en O.T. Ja, het zijn, op een paar kauwen na, allemaal halsbandparkieten, echt honderden!
    Een prachtig gezicht.
    En de stoep; die is helemaal wit.

  3. Geertje zegt:

    Heerlijk, het weer was dan wel wat minder vandaag, maar het ruikt al helemaal naar de lente!
    Verheug me al echt op de lente en zomer en terrasjes…
    Zelfs mijn rit naar de tandarts was niet zo erg als normaal 🙂
    Dank je voor de eitjes 🙂
    Fijn weekend Tagrijn!

  4. sylvester zegt:

    Het komt nu over alsof Leiden een zuipstad is hehehehe

  5. Pasula zegt:

    Lekker! Zowel de eitjes als de terrasjes. 😉

  6. Niklas zegt:

    Ik heb er geen foto van, maar 26 maart hebben we ’s avonds de 50ste verjaardag van de buurman gevierd, grotendeels buiten! Ja, we hadden wel een soort open haard aan, maar toch…

  7. rietepietz zegt:

    Het ziet er reuze gezellig uit .
    Leiden is een gezellige stad , zéker met mooi weer .
    Enneh…. bedankt voor de eitjes!
    gezellige avonde en groetjes , Riet

  8. 10eke zegt:

    Heerlijk, ik verlang ook naar een lekker zonnig terrasje vandaag…helaas regende het net hier.
    Gr 10

  9. Jaco zegt:

    Heb nog niet zoveel kunnen genieten van het terrasweer, maar wel een paar zonnige fietstochtjes door de Bijlmer gemaakt tijdens werktijd. Paaseitjes zijn aan mij niet zo besteed. Ik vind ze wel lekker en eet ze ook graag, maar over het algemeen zijn het melkeitjes, en ik ben meer een puureter.

  10. @f r e d: die roze eitjes van het Kruidvat vind ik wegens mierzoet werkelijk niet te naggelen…

  11. f r e d zegt:

    het kruidvat…..€3,99 per kilo; en ik kan het weten.

  12. Hanny zegt:

    Ziet er goed uit, al die mensen die lekker in het zonnetje zitten. Nog een ietsje warmer en de jassen kunnen uit!
    Die laatste foto is natuurlijk helemaal verkeerd voor mij. Gelukkig nog maar 11 nachtjes slapen (met vannacht meegerekend) en dan zijn de eitjes weer uit de winkels verdwenen.

  13. Tjan zegt:

    Dank voor de eitjes. Met zo’n berg hoef je in ieder geval niet te zoeken. Lekker zomerse foto’s, en dat terwijl het om tien uur ’s ochtends nog helemaal niet zo lekker is als het eruit ziet.

  14. Heerlijk die eerste terrasfoto’s.
    Ik was maandag vrij en heb er ook even lekker gebruik van gemaakt.

  15. Annemarie zegt:

    Ik kan geen paaseitjes meer zien!!!!
    Maar heerlijk dat zonnetje. Ik baalde vandaag dan ook echt als een stekker dat de trein op tijd was… Om m nou voorbij te laten gaan vond ik dan ook weer wat te ver gaan *gniffel*

Je kunt hier reageren

