PAASFUN

EINDELIJK SNAPT TAGRIJN HOE PAASEIEREN WORDEN GEMAAKT!

EN VERDER:


Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

14 reacties op PAASFUN

  1. renesmurf zegt:

    Dat is allemaal op zijn paasbest!

  2. befana zegt:

    Je hebt je best gedaan en ga jij zelf nu ook nog eieren schilderen en verstoppen?

  3. paco painter zegt:

    Op maandag lachen.beter kan niet

  4. quidam zegt:

    1 ei is geen ei
    2 ei is een paasei
    die aangifte vindt ik om te gieren! πŸ™‚

  5. Judith zegt:

    Zo, Tagrijn is al helemaal in paasstemming!
    Wat een vrolijke noot om de dag mee te beginnen πŸ™‚

  6. f r e d zegt:

    altijd gedacht dat de paaseieren uit de rode kool kwamen……..

  7. Monique zegt:

    Breek de dag, tik een eitje…..goedemorgen, jij bent al helemaal in de paassfeer……

  8. HUUB zegt:

    pazen zit er al helemaal in bij je dus…???

  9. Natasza zegt:

    Leuk hahaha.
    Nog een fijne week.
    Carpe Diem
    Natasza

  10. sylvester zegt:

    Ik houd me dus bij de normale eitjes πŸ˜‰

  11. Pasula zegt:

    Al helemaal de pasen in den bol? Ik moet er nog weer even inkomen dit jaar, alhoewel de paaseitjes al weken op tafel staan. πŸ˜‰

  12. Hanny zegt:

    Waar internet al niet goed voor is! Daar leer je nog eens iets.

  13. Annemarie zegt:

    Offtopic: die pinguin is alleen de verteller πŸ˜‰ Ik heb mijn foto’s even tijdelijk afgestaan, hihi

  14. Annemarie zegt:

    Ben ik toch blijer met mijn brave kuikentje op dat enorme paasei… Zo te zien gaat er iets grappigs uitkomen, hihi…

Je kunt hier reageren

