ZOMAAR EEN ZONNIGE ZATERDAG

Dit weekend was het heerlijk weer; zondag zelfs de warmste aprildag ooit. Dus Tagrijn voelde zich niet geroepen achter de pc te kruipen om een lap tekst voor zijn weblog te produceren. Daarom:
Zomaar een zonnige zaterdag in Leiden. Drukte in de winkelstraten, vrolijke gezichten, bedrijvigheid op de markt, waar nog een plek vrij was, werd een terras gebouwd, en ook werd al een auto met open dak gesignaleerd. Pak het sfeertje maar even mee!

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

13 reacties op ZOMAAR EEN ZONNIGE ZATERDAG

  1. Bert M. zegt:

    Ben al jaren niet meer in Leiden geweest,maar na die foto’s heb ik plannen om met de eerste de beste keer mooi weer die kant weer es op te gaan.
    Gezelli!

  2. Judith zegt:

    Heerlijk, het lijkt wel hoogzomer!
    Helaas is het vandaag weer stukken minder, maar zelf kan ik er wel weer even tegenaan 🙂

  3. rietepietz zegt:

    druk ,druk , en nog eens druk maar réuze gezellig zo te zien !
    fijne avond en lieve groetjes ,Riet

  4. Loontjuh zegt:

    Heb je mooi neergezet, leuke fot’s.
    Heb je niet gezien, hihi…groetjes.

  5. Pasula zegt:

    Geweldig sfeertje heb je neergezet, erg mooie foto’s Tagrijn! Nee met dit warme weer zat ik ook liever op een terrasje dan achter de pc 😉

  6. quidam zegt:

    Wat heb ik toch een mooie stad!

  7. Geertje zegt:

    Mooi neergezet Tagrijn!
    Heerlijk he, die zomer :-))
    Die zon maakt alles zoveel vrolijker; ook het humeur van iedereen “springt omhoog”.
    Van mij mag het best nog even duren!
    Geniet ze van de zon vandaag.

  8. f r e d zegt:

    er waren eens 10 mieren,er waren ineens 20.000 mieren; wat een zonnetje al niet doet!!

  9. sylvester zegt:

    Wat een drukte zeg, nu houd ik zelf al niet van zoveel mensen op een kluitje, maar met Fristi hoef ik daar nog niet te gaan lopen 😉

  10. Hanny zegt:

    Wat een verschil tussen jouw zaterdag (drukte om je heen) en mijn zaterdag (stilte). Beide hebben hun aantrekkelijke kanten.

  11. 10eke zegt:

    Jaa, dat herken ik wel de terrasjes tegenover V en D. Eindelijk iets wat ik herken…Mijn dank is groot.
    Gr 10

  12. Het is alsof het allemaal veel leuker en mooier is he met dat mooie weer.

  13. Annemarie zegt:

    Zo’n sfeertje was er ook in Groningen, zondag weliswaar dan 🙂 Ik voelde me ook niet geroepen! Morgen (of eig vandaag) wel weer!!!

Je kunt hier reageren

