TAGRIJN OPENT ZESDE VESTIGING!

Het gaat goed met Tagrijn, want vorige week heeft hij zijn zesde vestiging kunnen openen. Het gebouw staat in Portland (VS) en dankzij Google Earth kun je het gebouw hier vanuit de lucht bekijken.
Daaronder de foto’s van de overige vijf kantoorgebouwen, achtereenvolgens in Hamburg (Duitsland), Albuquerque (VS), Gary (VS), Honolulu (Hawaii) en Tuczon (VS).
Wie goed kijkt, ziet dat de architect iets grappigs met de gebouwen heeft uitgehaald. Want als je de gebouwen even als letters beschouwt, vormen deze van boven naar beneden de naam van de trotse eigenaar!

Wie zijn eigen kantoorgebouwen wil bekijken met Google Earth, moet hier maar even klikken!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

14 reacties op TAGRIJN OPENT ZESDE VESTIGING!

  1. !0eke zegt:

    Hee was origineel! Ik ga ook met mijn naam eens proberen.
    Gr 10

  2. renesmurf zegt:

    Het hele alfabet zal wel te vinden zijn, leuk!

  3. Annemarie zegt:

    Haha, wat doelloos, maar ontzettend leuk!!! šŸ˜€

  4. tagrijn zegt:

    @Niklas: Een goede manager stuurt slechts op afstand. Ik zit gewoon lekker thuis in Leiden. Ik neem niet eens de moeite om bij de opening aanwezig te zijn…

  5. Niklas zegt:

    Gefeliciteerd!
    Maar vanuit welk gebouw schrijf je nu je beste web-logs?

  6. Sjoukje zegt:

    Gefeliciteerd met je nieuwe vestiging, ik hoop dat je het nog een beetje bij kan benen.
    Geweldig leuk gedaan, hoe kom je erop.
    Groetjes en een fijne dag.
    Sjoukje

  7. Judith zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je groeiende imperium!
    Wat ontzettend leuk van Google Earth.
    Zelfs het vraagteken en het uitroepteken zitten erbij!

  8. Mary-Ann zegt:

    Jeetje.. wat goed zeg! ik had ook google earth, wilde er een speciale plek mee opzoeken. Ik heb me verloren gezocht en na een uurtje of wat het hele programma er weer af gekukeld šŸ˜‰ ( uit nijd )
    Laat staan dat je dit bij elkaar zoekt.
    Oh enneh gefeliciteerd ! šŸ˜‰

  9. f r e d zegt:

    ……en je lapt zelf nog steeds de ramen??

  10. Tjan zegt:

    Grappig hoor, alleen heb je met 6 kantooorgebouwen wel een hoop overhead. Ik heb gelukkig aan 4 panden genoeg šŸ™‚

  11. sylvester zegt:

    Google earth staat al op mijn pc, maar hier was ik nooit achter gekomen hehehehe

  12. Hoe kom je erop geinig gedaan.
    En staat de champagne al koud want ik kom natuurlijk nar de opening

  13. Monique zegt:

    Van Harte gefeliciteerd Tagrijn, je zult het er druk mee hebben, of heb je genoeg personeel…wanneer is het open huis?
    haha, grappig dit!

  14. Hanny zegt:

    Gefeliciteerd met de nieuwe vestiging! Tagrijn is een man in bonus dus. haha
    Dit is leuk gevonden!
    Er moeten toch mensen uren naar Google Earth aan het kijken zijn om dit allemaal te ontdekken.

Je kunt hier reageren

