ÉÉN JAAR TAGRIJN!


Het was Tagrijn zelf bijna ontgaan, maar afgelopen zaterdag bestond zijn weblog een jaar.
Hij begon iets door te krijgen toen er die dag meer kistjes wijn dan anders werden bezorgd, die hij ook niet hoefde af te rekenen.
Toen bovendien ook de schriftelijke gelukwensen via de post en de email begonnen binnen te stromen, werd hem duidelijk dat er iets aan de hand moest zijn.
Hij kan terugzien op een leuk logjaar. Toen hij een maandje bezig was en het aantal dagelijkse bezoekers tussen de tien en vijftien bleef hangen, vond hij dat weinig hoopgevend en overwoog hij te stoppen.
Maar plotseling ging het heel langzaam beter en toen in Leiden de webloggersdag was gehouden met de deelnemers aan de wedstrijd voor een ezelsbruggetje voor de Leidse grachten, kon de stijgende lijn worden vastgehouden. Het aantal unieke bezoekers per dag schommelt nu steeds tussen de 50 en de 90 en dat is best redelijk. Al hoopt hij natuurlijk op meer!
Hieronder geef ik jullie een indruk van de gelukwensen die hij echt van over de hele wereld heeft ontvangen. Het is een stimulans om vrolijk door te gaan!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

16 reacties op ÉÉN JAAR TAGRIJN!

  1. Geertje zegt:

    Gefeliciteerd Tagrijn!!!
    Een jaar; das al best een tijd…
    Op naar de vijf 😉

  2. Monique zegt:

    Oeps, te laat…maar alsnog gefeliciteerd tagrijn…en doorgaan hoor!

  3. Niklas zegt:

    Broekie, ben je maar half zo oud als ik! Maar toch gefietselanteernd!

  4. Ja hoe kan ik daar nog bij aannsluiten, gewoon door heel simpel gefeliciteerd te zeggen denk ik.

  5. Marcel zegt:

    Gefeliciteerd! 1 jaar, toch al weer een tijd. Maar het is tekort om te stoppen, dus schrijf vooral door!

  6. rietepietz zegt:

    Gefeliciteerd Tagrijn , ja ook ik ben “blijven hangen” na de ezeltjesbrugdag.
    Ook mijn weblog bestaat ondertussen al meer dan een jaar , dat was ergens in december geloof ik , helemaal vergeten er een log aan te wijden !
    Het verhaal van de “unieke bezoekers “is te moeilijk voor mij dus daar kijk ik nooit naar op de teller!
    Nog vele leuke logjes , liefs Riet

  7. Joanna zegt:

    Hallo Tagrijn, van harte gefeliciflapstaart met je eenjarige-weblog-jubileum. Dat je ons nog lang behouden mag blijven.
    Love Joanna

  8. Di Mario zegt:

    En natuurlijk ook namens mij gefeliciteerd.
    Love As Always
    Di Mario

  9. Judith zegt:

    Ook namens mij van harte met een jaar bloggen!
    Hopelijk blijf je het loggen leuk vinden, zodat we nog lang van je stukjes kunnen genieten. Enne… ik ga er van uit dat Leids Detail ook in dit tweede jaar wekelijks voorbij blijft komen!

  10. Jaco zegt:

    Ik had wel een bezoekje van Beatrix op je log verwacht, Tagrijn. Maar van harte gefeliciteerd! Ik lees je logjes altijd met veel plezier, en hoop dat nog lange tijd te blijven doen!

  11. paco painter zegt:

    Gefeliciteerd! heerlijk om hier te komen Tagrijn

  12. f r e d zegt:

    leugenaar………!!! kisten wijn…. kaartjes…… etc etc.

  13. sylvester zegt:

    Ik zou niet weten precies hoe lang ik log, ben trouwe bezoeker bij jouw (mits internet en de pc allemaal hun werk doen) sinds dat ezelsbruggetje, ik noem dat altijd maar “het leidse hoekje” maar gefelicidinges 😉

  14. Hanny zegt:

    Ik had zo maar het idee dat je al jaren een log had. Foutje van mij natuurlijk. Ik heb nooit al jouw logs gelezen uit de tijd dat ik van het fenomeen loggen nog totaal niets wist. Sinds Annemarie wereldkundig maakte dat ik ook een logje was begonnen, kwam ik ineens jouw naam tegen. Vanaf die tijd ben ik een trouwe bezoekster van jouw bij tijd en wijle geniale log geworden.
    Gefeliciteerd met deze eerste verjaardag. Ik hoop dat je nog vele jaren door zult schrijven, zodat ik – en met mij vele anderen – iets hebben om naar uit te kijken en met veel plezier te lezen.

  15. Annemarie zegt:

    Gefeliciteerd! Wat kan een jaar dan ongelooflijk snel gaan! Ik heb ook net mijn jubileum gehad! 🙂
    Op naar het 2e jaar van Tagrijn! Ik verheug me er nu al op!

  16. 10eke zegt:

    Hee Tagrijn, ik las net jouw reacte. Dat is even toevallig, zijn we beiden bijna tegelijk begonnen. Van harte gefeliciteerd met het één-jarig bestaan van je web-log. Je bent echt een beroemd man, want zulke felicitaties heb ik niet ontvangen en die flessen wijn gingen mijn deur helaas ook voorbij. Maar wie weet komt dat dinsdag nog, als de postbode weer op de Veluwe komt.
    Groetjes 10

Je kunt hier reageren

