LEIDEN VIERT KONINGINNEDAG

ALLEREERST: IEDEREEN HEEL HARTELIJK DANK VOOR DE FELICITATIES! HET IS EEN STIMULANS OM DOOR TE GAAN!


Koninginnedag 2007: zonovergoten! Laat de beelden het verhaal maar weer vertellen van de leeggehaalde zolders, de musicerende kinderen of de poging daartoe, de oranje uitdossingen, de gebouwen in feesttooi, de kinderkermis, de muziek, de eens zo dierbare knuffels die nu te grabbel op de straat liggen…

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

16 reacties op LEIDEN VIERT KONINGINNEDAG

  1. Di Mario zegt:

    Ik kwam baard nog tegen zondag in de mac. En dat had niets met Donalds te maken.
    Vandaag dat ik dacht, word tijd dat ik de recepten eens op de log gaat zetten.
    Love As Always
    Di Mario

  2. Loontjuh zegt:

    Nog feli met je 1-jarig loggen
    Het was idd gezellig druk, hihi…
    Leuk verslag

  3. Di Mario zegt:

    Wat een mensen, wat een troep, wat een eten, ja je ziet, ik ben een groot fan van koninginnedag. Daarintegen, koniginnenacht was een stuk gezelliger. Wel leuke foto’s trouwens.
    Love As Always
    Di Mario

  4. Judith zegt:

    Leuke foto’s!
    Maar als ik dit zie, weet ik ook direct dat ik dit jaar de juiste beslissing heb genomen om Koninginnedag aan me voorbij te laten gaan.
    Fijn dus om er op deze manier van te kunnen meegenieten :-).

  5. Geertje zegt:

    Prachtig Tagrijn!
    Wat een mooi beeldverhaal…
    Heerlijk weer, zakcentjes extra, muziek; ee perfecte koninginnedag! 🙂

  6. Annemarie zegt:

    Dit ziet er een stuk gezelliger uit dan Drachten! Daar was het gewoon niet gezellig 😦 en in Groningen te gezellig, veels te druk, whaha.
    Maarre mooi verslag!

  7. Tjan zegt:

    Knap hoe sommige mensen zelfs in deze vrolijke en kleurrijke sfeerimpressie een aanleiding zien om hun voorspelbare kanttekeningen bij de multiculturele samenleving te plaatsen. Ook dat hoort, jammer genoeg, bij een jaar bloggen…

  8. Niklas zegt:

    Mooie sfeertekening!
    @Fred: wij noemden de op school verplichte blokfluit “het jammerhout”… Door dat ding ben ik er nooit toe gekomen om muziek te gaan maken.

  9. f r e d zegt:

    laatste foto…..; zielig, met je blokfluit
    zittend op de grond €3,== verdienen. kinderen van nederland verenigt u in de strijd tegen de blokfluit !!

  10. Pasula zegt:

    Vrolijke foto’s!
    Nog gefeliciteerd met je eenjarig blogjaar!!

  11. 10eke zegt:

    Was lekker druk daar in Leiden zo te zien en wat boften we met het weer! Ik zat lekker relaxed in mijn tuin.
    Gr 10

  12. Hanny zegt:

    Het is duidelijk. Leiden bruist. En mijn dorp, dodelijk saai.

  13. Area51 zegt:

    Mooie foto’s heb je gemaakt!! liefs, Hilda

  14. sylvester zegt:

    Ik weet nu zo ik al die drukte zie waarom ik zo’n hekel heb aan 30 April, ik heb er niets van meekregen wat ze hier hebben gedaan, ik kan sowieso nog niet met deze hond tussen zo’n menigte inlopen, er is hier wel een kleine kermis, die liep vorig jaar uit de hand, ruzie tussen turken en marrokanen, dan is deze hond wel handig, wedden dat ze gaan lopen hahahaha

  15. Het was inde3rdaad overal druk in de stad, leek wel meer dan andere jaren.

Je kunt hier reageren

