OPEN DAGEN BIJ ARS

Op 28 en 29 april hield de oudste schilderacademie van ons land, Ars Aemula Naturae in Leiden, kortweg Ars, open huis. De meer dan vierhonderd cursisten toonden die dagen een keus uit hun werk en het bestuur hoopte op die manier de meer dan veertig cursussen voor het volgend jaar weer vol te krijgen, iets wat meestal niet veel moeite kost. Tagrijn, die één van die vierhonderd is, ging dus zondag een kijkje nemen op de ateliers om te kijken naar de resultaten van het afgelopen jaar. Zoals altijd was het niveau vrij hoog en het was dan ook bijzonder moeilijk een keus te maken uit de werken, temeer daar Tagrijn het aantal foto’s op zijn weblog tot tien wil beperken. Hieronder een selectie. Op twee foto’s is ook ‘ergens’ werk van Tagrijn te zien. Hij laat in het midden waar…

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur. Bookmark de permalink .

15 reacties op OPEN DAGEN BIJ ARS

  1. quidam zegt:

    3e foto links boven is er zeker 1 van. Nr 5 misschien?

  2. tagrijn zegt:

    @Allen: Het antwoord volgt snel!

  3. area51 zegt:

    is die naast de klaprozen met blauw en oranje van jou ?
    groetjes, Hilda

  4. renesmurf zegt:

    Dat ziet er goed uit, ik ga niet gokken wat jouw werk is, alles is wel oke.
    en toch is het in het echt het mooist.

  5. tagrijn zegt:

    @Huub: als ik jou Hub zou noemen is ars inderdaad je achterste… ‘Ars Aemula Naturae’ betekent: de kunst probeert de natuur te overtreffen.

  6. HUUB zegt:

    zitten hele mooie dingen tussen… maar ars… volgens de jeugd is dat mijn achterste…

  7. 10eke zegt:

    Die ene sneeuw landschap is van jouw hand, die heeft een keer op je log gestaan, die herken ik en de ander zou ik niet weten. Vertel je het ons nog?
    Gr 10

  8. paco painter zegt:

    De was ovr de straat.Die vind ik geweldig

  9. Judith zegt:

    De besneeuwde Zoeterwoudse Singel haalde ik er ook direct uit.
    Maar het andere werk? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ga je het ons nog vertellen?

  10. Di Mario zegt:

    Ik keur op zich liever iets anders.
    Iets van meer vlees en bloed.
    Maar tot tien foto’s zijn zeker te doen.
    Love As Always
    Di Mario

  11. f r e d zegt:

    d’r wordt wat afgekleurd in nederland….;
    niet allemaal even fraai, gebied de eerlijkheid mij te zeggen.

  12. sylvester zegt:

    Ik heb niets met kunst of schilderen, hoogstens dat ik knappe dames wel wil body painten hehehehe Ik zou het dus echt niet weten welke van jouw is 😉

  13. Is allemaal mooi werk, zou eerlijk gezegd ook niet weten welke verder van jou is.

  14. Pasula zegt:

    Je laat het in het midden dus het is centraal te vinden… 😉
    Erg mooi en kleurig allemaal, ik zou niet weten wat precies van jouw hand is.

  15. Hanny zegt:

    Van één doek weet ik dat jij de schepper bent. Het sneeuwlandschap bij de sluis. Op welke foto nog een schilderij van jou staat, weet ik niet.

Je kunt hier reageren

