KLACHTENLIJN?

Na twee nog al arbeidsintensieve logjes, vandaag maar eens een vluggertje. Hierboven zie je de Stadsgehoorzaal in Leiden. En nee, dit stukje gaat niét over de lijdensweg naar de tweede zaal, al zou daar genoeg over te zeggen zijn. Het gaat erover dat de akoestiek in de Stadsgehoorzaal van dien aard is dat de Leidenaar er de bijnaam Geengehoorzaal aan heeft gegeven. (Ook al is het er nu al een poosje behoorlijk stil…)
Klagen hielp tot dusver niet. Maar toen Tagrijn gisteren over de Aalmarkt langs de artiesteningang liep, zag hij dat men er nu toch wat aan wilde doen. Men heeft namelijk een klachtenlijn geopend voor mensen die iets te zeuren hebben over de ‘geengehoorzaal’:

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

16 reacties op KLACHTENLIJN?

  1. rietepietz zegt:

    Whahaha, geweldig adrem Tagrijn !
    lieve groetjes , Riet

  2. geertje zegt:

    Zouden ze de telefoon dan wel horen? 🙂
    Hopen dat die in een andere zaal staat.
    Wat een schitterend pand trouwens!

  3. renesmurf zegt:

    Als ze dat niet opnemen bel je nog maar een keer, tot je er genoeg van hebt!
    Handig.

  4. Jaco zegt:

    Truth really is stranger than fiction.

  5. Hermien zegt:

    Als kind dacht ik dat dat ding echt de Stadsgeengehoorzaal heette totdat ik op school een keer terecht werd gewezen…

  6. Natasza zegt:

    Hahaha. Mooi gebouw trouwens.
    Nog een fijne dag.
    Carpe Diem
    Natasza

  7. f r e d zegt:

    hebbie ze gebeld….?? voice mail stond ook niet aan? dat dacht ik al.

  8. lenie zegt:

    zo vroeg op de morgen en ik klont nu al van de lach van mijn stoeltje !!!
    kostelijk !!!
    dit is pas piekfijn gevonden ;))
    zoekt verder gij Tagrijn want gij zult meer vinden ;))))

  9. Di Mario zegt:

    Mooi gevonden Tagrijn,
    Nou maar hopen dat ze de telefoon opnemen en dat ze er iets aan doen.
    Love As Always
    Di Mario

  10. Hanny zegt:

    Is het zo erg gesteld in jullie mooie stad dat het geen gehoor is wat je daar allemaal aan de vreselijkste geluiden kunt horen? De volgende keer als ik weer eens een stadswandeling ga maken, zal ik oordopjes meenemen.

  11. sylvester zegt:

    Ik hoor niets, en op dat nummer wordt niet opgenomen hihihihihi

  12. whahahaaaaaa
    :-)))))))))))))))
    ik hoop dat jij gehoor krijgt! :-))))

  13. Annemarie zegt:

    Kijk, dat is nog eens duidelijke taal! Gewoon ‘geen gehoor’ *gniffel*

  14. Dat we dat nog mee mogen maken he hahahahahah

  15. Tjan zegt:

    Ik kondig nu al twee weken een column over de Stadsgehoorzaal aan, maar voorlopig laat die nog wel even op zich wachten. Deze bijdrage mag dan een vluggertje zijn, hij is wel leuk! 🙂

Je kunt hier reageren

