TNT ONTHULT: BEATRIX TREEDT SNEL AF

Dat het aftreden van Trix naderbij komt en dat de post hier al voorzichtig op inspeelt, wordt duidelijk als je de zegels die in de loop der tijd van onze staatshoofden verschenen, bekijkt. Hierboven de beeltenis van koning Willem III en hieronder die van koningin-regentes Emma.

Emma werd opgevolgd door Wilhelmina:

En Wilhelmina werd in 1948 weer opgevolgd door haar dochter Juliana.

Toen Juliana het voor gezien hield, kwam Trix op de troon, zodat ons land nu al jaren lang geteisterd wordt door een postzegel van een dame met een helm.

En toen Tagrijn deze week een mapje zegels kocht, zag hij tot zijn grote blijdschap, dat je nu al de zegels van haar opvolger kunt kopen:

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

17 reacties op TNT ONTHULT: BEATRIX TREEDT SNEL AF

  1. plakte het laatst op een kaart aan een moslim…kreeg het er niet meer af…hoopte nog nog dat ze het niet persoonlijk op zouden vatten…..

  2. Rietepietz zegt:

    Toch stá ik er altijd op dat ik zegels met de beeltenis van Trix krijg en wel om 2 redenen .
    Voor de “worstzegels” moet de volle mep betaald worden en dit óndanks het feit dat de zegels “gesponsort”worden door Unox .
    De tweede reden is dat ik een postzegel voor iédere post wil kunnen gebruiken en ik zie mezelf nog geen “worstzegel op een condoleancekaart plakken .
    Al die “soorten zegels drijven alleen de prijs maar op en hebben , wat mij betreft geen meerwaarde!
    fijn weekend en lieve groetjes , Riet

  3. f r e d zegt:

    een hemaworst voor 44 cent, da’s nog eens nostalgie.

  4. 10eke zegt:

    Geweldig! Hier heb ik flink om gelachen, dank Tagrijn!
    Gr 10

  5. Renesmurf zegt:

    Laten we hopen dat we snel van haar verlost zijn!

  6. Sjoukje zegt:

    Hahaha ….. hoe vezin je het. Wel leuk gevonden.
    Groetjes Sjoukje

  7. Jenny zegt:

    Whahahaha……super!
    Deze zegel is zowiezo al stukken leuker dan de dame met de helm!!!!!
    Groetjes!

  8. Zakina zegt:

    whahahhaa dit zal idd schennis kunnen zijn, maar ik vind het wel een leuk geintje… moet kunnen toch? En leuk die oude postzegeltjes.

  9. befana zegt:

    Dit is majesteit schennis en je weet ik als koningsgezind mens trekt me deze grap erg aan. hahahahahahhaaaaaaaaaaaa

  10. Joanna zegt:

    🙂 , 🙂 Wahah als opvolger een Hansworst?
    Wel leuk opgemerkt Tagrijn!
    Love Joanna

  11. Di Mario zegt:

    whahahaha, hoe verzin je het, geweldig..
    en je hebt nog gewoon gelijk ook.
    Love As Always
    Di Mario

  12. Marcel zegt:

    Ziet hij er zo uit? Goh, ik dacht dat hij dikker was?

  13. Was dit de voorverkoop???
    Ja het kan niet missen dit is de inleiding.

  14. Hanny zegt:

    Geweldig gevonden.
    Jammer dat het pintje bier er ook niet op staat.

  15. Pasula zegt:

    Och jee tagrijn, weet je dat ik laatst naar de nieuwe zegels staarde en me afvroeg wat ze met die worst bedoelden? Sponsored by Hema of zoiets, maar ij maakt er iets vééél grappigers van. Hulde!

  16. Annemarie zegt:

    Muwhaha. Sorry ik weet niks anders uit te brengen… *gniffel*

Je kunt hier reageren

