TOT 3 JANUARI 2008!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

36 reacties op TOT 3 JANUARI 2008!

  1. rietepietz zegt:

    Ik kan niet wáchten tot je weer aan de slag gaat , in ieder geval de allerbeste wensen voor 2008 en tot gauw !

  2. loontjuh zegt:

    Wens je alle goeds in ’t nieuwe jaar en muzikale groet.

  3. Jenny zegt:

    Een gelukkig en gezond 2008! Voor jou en je dierbaren!
    Groetjes!

  4. HUUB zegt:

    … en de beste wensen voor een mooi nieuw jaar nog…

  5. Pasula zegt:

    Ben ik de 1e die bij jou reageert in het nieuwe jaar? Ik wens je een inspiratievol jaar toe Tagrijn!

  6. ik wens je een warme oudejaarsavond en morgen een al dan niet spetterende start van een liefdevol en wondermooi nieuw jaar, tagrijn!!

  7. Natasza zegt:

    Lieve Tagrijn,
    Ik wilde jou een fantastische jaarwisseling toewensen. Ik hoop dat je het heel gezellig zult hebben.
    Een goed uiteinde en alle beste wensen voor 2008.
    Carpe Diem
    Natasza

  8. Joanna zegt:

    Hallo Tagrijn,
    Een voorspoedig en gezond 2008
    Vanuit Zwitserland de allerbeste wensen en een fijne jaarwisseling.
    The finest kind of friendship is between people who expect a great deal of each other but never ask it.
    Joanna en Urs

  9. eva zegt:

    Mooie nieuwjaarswens!
    Ook voor jou een goed en hoopvol 2008!
    gr eva

  10. loontjuh zegt:

    met muzikale groet, merry christmas and a happy new year

  11. quidam zegt:

    Dank je wel!
    Ik wens jou ook hele fijne dagen!
    En…gezond weer terug in weblogland…..

  12. Plato zegt:

    Fijne feestdagen Tagrijn en tot begin volgend jaar. En die hoop….houd die er maar in. Dat is goed voor hart en bloedvaten.

  13. beuzeblaadje zegt:

    Mooi “raak” gedicht Tagrijn!
    Jij ook nogmaals fijne feestdagen en
    een heel voorspoedig 2008!!
    Groetjes,
    beuzeblaadje

  14. Jenny zegt:

    Wat een rake tekst,@Tagrijn! Heel mooi!
    Ook jij fijne dagen en een gezond 2008 gewenst!
    Kerstknuf!

  15. Pasula zegt:

    Dat is een hele mooie wens Tagrijn, ik wens jou ook alle goeds toe en dat we in 2008 maar weer flink veel log-detail mogen hebben.

  16. Zakina zegt:

    Fijne dagen en een goed 2008 toegewenst.

  17. Geertje zegt:

    Tagrijn, ook jij een geweldige vakantie en alle goeds voor 2008.
    Dat het een fantastisch jaar mag worden 🙂

  18. ‘k Verbijster mij vast in het voren,
    dan kan niets mijn jaar verstoren.

  19. 10eke zegt:

    Ik wens je een paar hele fijne dagen en een geweldig 2008.
    Fijne dag, lieve groetjes 10

  20. Jaco zegt:

    Geniet van je feestdagen Tagrijn, maar zorg ervoor de derde weer fris en fruitig te zijn voor een pracht-2008

  21. rietepietz zegt:

    Natuurlijk wens ik ook jou fijne feestdagen en een voorspoedig 2008
    tot gauw , liefs Riet

  22. Marcel zegt:

    Prettige feestdagen en tot 2008

  23. J@ntje zegt:

    mooi gezegd!!!
    fijne feestdagen en een spetterend nieuw jaar!!!
    tot gauw!!
    janneke

  24. paco zegt:

    ik wens jou fijne kerstdagen en een gezond en succesvol 2008 Tagrijn

  25. klaproos zegt:

    dag tagrijn…
    kijk goed uit en maak van genieten het mooiste woord uit je vocabulair
    een dikke kerstknuffel:-))
    xxx
    klaproos

  26. Emmelinda zegt:

    Ik wens je hele gezellige feestdagen en een superfijn 2008!

  27. Sylvester zegt:

    Ga je ook skieen?
    Fijne dagen Tagrijn en een gezond 2008 toegewenst 😉

  28. Ik wens jou heel prettige kerstdagen en een heel goed 2008. Tot logs………

  29. dit heb je bijzonder mooi gemaakt, tagrijn!
    geniet van je welverdiende vakantie en maak van deze laatste dagen een feest! ;-))

  30. Ook voor jou heel prettige dagen gewenst en alvast de beste wensen voor 2008.
    Zie ja na 3 januari weer.

  31. lenie zegt:

    keek uit naar het Leids detail !!!!
    snotdorie ook al niet , zit me niet mee ..
    wens je een fijne dagen en vakantie !!!

  32. Tjan zegt:

    Wel een mooi rijmpje
    Alleen minder fraai
    Dat we ’t jaar nu besluiten
    Zonder Leids Detail… 😦

  33. Di Mario zegt:

    Geniet lekker van je vakantie,
    natuurlijk ook prettige kerstdagen
    en een heel goed begin van 2008
    Love As Always
    Di Mario

  34. Henriette zegt:

    Ik wens jou ook een fijne Kerstdagen en een goed 2008, Tagrijn.

  35. Judith zegt:

    Wat een mooie tekst!
    Raakt bij mij een gevoelige snaar.
    Jij ook heel fijne dagen toegewenst en natuurlijk een voorspoedig 2008.

Je kunt hier reageren

