BOEKENMARKT IN DEN HAAG

Vandaag weer eens een schilderijtje van eigen hand: de boekenmarkt tijdens een zonnige herfstdag op de Lange Voorhout in Den Haag.

(Meer werk is te zien op Expo.)

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

20 reacties op BOEKENMARKT IN DEN HAAG

  1. Plato zegt:

    Héé Tagrijn, dat ziet er niet verkeerd uit. Mooi impressie. Goede lichtinval. Ik word er helemaal blij van.

  2. Eva zegt:

    Heb je dit echt zelf geschilderd?
    Prachtig!
    Vind het echt geweldig!
    Doe ik je neit na!
    gr eva

  3. Zakina zegt:

    Ik vind het je goed weergeven.. ik zou zo het zonnetje in willen lopen (op je schilderij)… het lange Voorhout op 🙂

  4. beuzeblaadje zegt:

    Jeeetje je bent ECHT een kunstenaar!!
    Eerlijk gezegd vind ik deze veeeeel mooier dan de oesterputten maar beide vind ik knap!
    Groejes,
    beuzeblaadje
    OT: Er komen beslist nog meer “Leidenlogjes” maar ik moet even weer
    “gangs” komen…..

  5. Thérèse zegt:

    Een heel mooi schilderij. Heel levendig.

  6. Renesmurf zegt:

    Ja, dat ziet er wel gezellig uit zo, met een lekker zonnetje.
    Helaas laat die zich de laatste tijd weinig zien.

  7. Seraka zegt:

    dan moet jij wel werken met een loepje en een kabouterpenseeltje :))
    knap hoor!

  8. Seraka zegt:

    mijn complimenten
    er zit enorm veel sfeer in dit schilderij 🙂
    mag ik eens vragen wat de afmetingen zijn van dit doek?
    het oogt namelijk heel fijntjes!

  9. Geertje zegt:

    Wat goed Tagrijn!!!
    Je hebt de sfeer helemaal weergegeven.
    Helemaal zoals het is, in jouw eigen stijl; ben echt onder de indruk!!!

  10. cindy zegt:

    Schilder jij dat Tagrijn?? Knap werk!! Verder dan cartoonfiguren kom ik helaas niet. Ik heb ooit, een blauwe maandag, geprobeerd te portretschilderen. Hhhmm, laat ik het er maar bij houden dat het niet zo’n succes was..
    Bedankt voor je toffe reactie trouwens op m’n log; ’t is ergens toch wel fijn als mensen zonder al te veel woorden wel begrijpen waar ’t om gaat. Wens jou ook heel veel succes met het nemen van de juiste beslissingen!
    Liefs, Cin

  11. Henriette zegt:

    Dat ziet er bijna net zo gezellig uit als de boekenmarkt in Deventer. Net zo’n lange straat met aan weerskanten hoge bomen.

  12. Sjoukje zegt:

    Dat ziet er gezellig uit. Ik wist niet dat jij kon schilderen Tagrijn, je hebt duidelijk talent.
    Groetjes Sjoukje

  13. loontjuh zegt:

    Super gemaakt, doe het je niet na. Fijne avond, groetjes.

  14. Brimstone zegt:

    Mooi vastgelegd! Lijkt me heerlijk om dit talent te hebben.

  15. Di Mario zegt:

    Je zegt Den Haag, maar het had ook zo Harderwijk kunnen zijn.
    Love As Always
    Di Mario

  16. sylvester zegt:

    Ik doe het je weer niet na, hoe vol hangt je huis wel niet met al die schilderijtjes?

  17. klaproos zegt:

    heel romatisch om te zien tagrijn..
    geweldig als je zo kunt schilderen
    maak er een fijne dag van
    groetjes
    klaproos

  18. lenie zegt:

    is helemaal goed , zelfs de schaduw van de persoontjes , goed hoor !
    Ziet er gezellig uit , complimenten !
    Het is dat de kleding wat modern is anders zeg ik lijkt wel wat Monet achtig 😉

  19. Hanny zegt:

    Je zegt dat het Den Haag is. Maar het ademt de sfeer van Parijs. Mooi geschilderd!

  20. Annemarie zegt:

    Ziet er gezellig uit!!
    Vind het altijd heerlijk om tussen de boeken rond te snuffelen! 🙂
    Mooi gedaan Tagrijn.

Je kunt hier reageren

