DE KRACHT VAN DE NATUUR

Alstublieft: hier is dan Tagrijns lang verwachte voorjaarscatalogus 2008! Sinds de oertijd weet de mens dat producten uit de natuur geneeskrachtige werking hebben. U hoeft er niet op uit om deze te zoeken, dat hebben wij al gedaan, en u kunt ze nu gewoon vanuit uw luie stoel bestellen.

PIJNBOOMSAP –  Inderdaad het middel tegen alle pijnen. Gewoon een paar druppels in een glas water oplossen. Verkrijgbaar in flesje van 35 ml met handig doseerpipetje. Slechts 19,56 euro!
EEKHOORNSTAART (gemalen) – De eekhoorn staat bekend om zijn verzameldrift. Daarom is dit hét middel tegen diarrhee! Het spaart als het ware uw ontlasting op. In fraai doosje met zakje poeder en slimme gebruiksaanwijzing. NU: 67,50 euro.
STIPPELTJESKRUID – De oude Maya’s wisten het al! Dit is het middel tegen sproeten en meeëters. Al na één nacht resultaat! Slechts 43,14 euro per flacon.
AJAKESZALF – Eindelijk is anusjeuk uit de taboesfeer! De Azteken uit Yucatan maakten deze zalf al uit de bladeren van de ajacesstruik. Wordt geleverd met een spateltje voor hygiënische dosering. Deze maand: 134,57 euro per pot van 450 cl. (9 maal daags)
HAZELAARDRAGEES – bevordert de vruchtbaarheid van man en vrouw. (Een paar dragees in de dakgoot helpt ook tegen blikseminslag.)  54,78 euro per strip van 10 dragees.
ANTIHAZELAARDRAGEES – Eindelijk een anticonceptiemiddel zonder bijwerkingen! Vraag gratis proefmonster of bestel voor 55,78 euro per strip van 10 dragees. (Waarschuwing: het verdient aanbeveling de hazelaar- en de antihazelaardragees niet doorelkaar te gebruiken!)
KOEKOEKSKOEKJES – De koekoek legt zijn eieren in het nest van een ander. Dus daarom hebben wij de meeldraden van de koekoeksbloem meegebakken in deze koekjes. Geef uw partner één koekje bij de koffie en hij of zij zal vrijwel onmiddellijk zijn of haar overspel bekennen! (Uitsluitend verkrijgbaar in grootverpakking. Prijs op aanvraag.)
LEEUWERIKPATÉ – De leeuwerik vliegt hoog in de lucht! Met deze zorgvuldig bereide paté komt u op een feest gegarandeerd in hoger sferen! (Pas op: bevat 76% alcohol) 271 euro per 50 gr. Na openen beperkt houdbaar.
MISTLETOESHAMPOO – Was uw haar met deze shampoo en u bent onweerstaanbaar! Werkt het best tijdens de kerstdagen. In handige knijpflacon van 150 cl: 13,27 euro.
DAFFODILPOEDER – Overtuig u van de kracht van narcissen. Nooit meer een negatief zelfbeeld! Doosje voor complete kuur 53,55 euro.
JUMBOPILLEN – Olifanten vergeten niets! Dus verbeter uw geheugen met deze pillen, die gegarandeerd voor 78 % uit olifantenpoep bestaan! Aanbieding tot 1 maart: 42 euro. Daarna 43 euro.
BLOEDZUIGERBLOED – Voor mensen met hoge bloeddruk adviseren wij de Jumbopillen in te nemen in combinatie met bloedzuigerbloed. Los verkrijgbaar voor 22 euro, in combinatie met Jumbopillen slechts 63 euro! Nu of nooit!
ZWALUWVEERSMEER – Uitsluitend vervaardigd van de veren van hoogvliegende zwaluwen! Deze huidcrème brengt u nu al in zomerse sferen. 13,56 euro per tube van 30 ml, maar helemaal gratis bij bestelling van 200 euro aan andere producten!

Wie nu nog twijfelt aan de geneeskrachtige werking van bovenstaande producten, raden wij aan iets aan zijn intelligentie te doen. Dit kan heel gemakkelijk met:
UILENBALLENPUREE – De uil staat bekend om zijn wijsheid. Door het gebruik van deze puree verhoogt u uw IQ! (Kan door de soep worden gemengd.) Per blikje 32,50 euro, maar inclusief zakje Unox groentesoep 42,50 euro.

NB Nog steeds wordt gevraagd naar onze Vogelpoepjam. Helaas is dit product na het overlijden van Dokter Vogel in 1996 niet meer verkrijgbaar.

Al onze producten zijn uitvoerig in onze eigen laboratoria op hun werking getest! Dus bestel nú!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

22 reacties op DE KRACHT VAN DE NATUUR

  1. Lotje zegt:

    Hallo,
    Ik vind enkele producten wel interessant (vooral het stippeltjeskruid,leuke naam hihi..), maar de website is toch niet zo duidelijk en overzichtelijk.
    Hoe kan ik nu met iemand van Tagrijn contact opnemen? Niet via mailformulier want daar antwoorden ze blijkbaar niet op.
    Groeten

  2. Zakina zegt:

    Pfff wat een prijzen hahahaha… maar vooral lachwekkende dingen!!

  3. rietepietz zegt:

    Geachte heer Tagrijn , doe mij dan maar 2 potjes bloedzuigersbloed ( of wordt dat in tubes geleverd) ik heb de werwachting dat het ook zal helpen in de omgang met “zeikers”, hufters en dat soort gespuis daar deze bloeddrukverhogend werken !
    Natuurlijk zijn Uw middeltjes minstens nét zo werkzaam als de drankjes van de door U al genoemde dr. Vogel!
    bij voorbaad vriendelijk dank , Rietepietz

  4. Niklas zegt:

    Zeer overtuigende teksten voor het aanprijzen van deze wondermiddelen! Ik heb nog een reactie gekregen van de historische vereniging Winsum-Obergum over de Winsumer Zalf, waarover ik een tijdje geleden een logje had. Dat zal ik binnenkort ook eens loggen.
    http://niklas.web-log.nl/niklas/2007/10/071006.html

  5. Seraka zegt:

    ah jakkes 😕
    hoe krijg je het verzonnen 😉
    ik vertrouw liever op mijn gezonde verstand
    en het beetje kennis van homeopathie dat ik heb 🙂
    mochten er toch nog bezoekertjes zijn die de werking van jouw producten willen uittesten, adviseer ik je een uitgebreide niet-garantie clausule bij te sluiten 😉

  6. plato zegt:

    Dokter heeft u ook iets tegen winderigheid ten gevolge van verkeerd zitten bij het schrijven van een weblogje. Ik ben nu al aan mijn 14e zitkussentje toe. Het loopt dus in de papieren. En ook dat wordt op den duur smerig.

  7. Renesmurf zegt:

    Er zit niet veel van mijn gading tussen.
    (niks is niet veel)
    Smakelijk!

  8. Sjoukje zegt:

    Hahahaha, je bent wel duur zeg. Ik blijf liever gezond hoor.
    Groetjes Sjoukje

  9. Brimstone zegt:

    Ha, ha, je hebt het kwakadverteren helemaal onder de knie!! ‘Natuurlijke product’ en ‘eeuwenoude wijsheid’ doen het altijd goed!
    Misschien nog iets erbij dat gebaseerd is op een eeuwenoud Indianengeheim, deed dr. Vogel ook :-)))

  10. Thérèse zegt:

    Ja, dokter Tagrijn, Jumbopillen zou ik wel kunnen gebruiken. Maar heeft u ook iets tegen de zenuwen? Op sommige tijden ben ik nogal een lijder aan die kwaal; als ik er helemaal van tegen de vlakte ga, geen enkel bezwaar. Als ik maar tot rust kom, dokter…?

  11. Jaco@werk zegt:

    Ik mis de link voor het bestelformulier 🙂

  12. lenie zegt:

    ben nu pas bij van het lachen ..
    man wat een zooi heb je bij elkaar gefabriekt ..whahahahahahahaha
    zet op internet , weet zeker dat het verkoopt ;))
    ik doe de admi wel en de inkomsten regelen ;)))))

  13. Ik zou willen dat ik over de helft van jouw fantasie beschikte. Whahaaaaaaa…DAT middeltje heb ik even gemist…fantasieverrijker…ehum…ik zal maar niet bedenken waar dat dan van gemaakt zou kunnen zijn

  14. klaproos zegt:

    whaahhahahaha
    wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    tagrijn
    dit zou verkopen als je er een echte catalogus van maakt en je zet het op internet…
    alleen zou ik de dood van vogel weglaten hé…. da’s geen goeie reclame:-)
    je geeft hiermee duidelijk aan hoe het is, je kunt mensen “alles”door de strot duwen als je het maar smakelijk brengt :-))
    supergedaan man..
    zal ik met de pet rond gaan :-))
    groetjes
    klaproos

  15. als ik alles ineens bestel, krijg ik dan korting van je of geeft je mij een extra dosis stippeltjeskruid (omdat ik een mee-eter ben) ;-))
    jouw fantasie kent geen grenzen, tagrijn en ik ben daar ontzettend blij mee! :-))))

  16. Hermien zegt:

    Jammer, ik had wel interesse in die Vogelpoepjam….

  17. Di Mario zegt:

    Ik ga toch liever voor mijn eigen preperaten.
    Love As Always
    Di Mario

  18. sylvester zegt:

    Dat is een complete avond maaltijd, voor 10 euro hebben we eten genoeg van de friet zaak hihihihi

  19. Ik ben zo gezond als een vis, zelfs na 4 dagen carnavallen. Dus aan mij kan je je spulletjes niet kwijt.

  20. Annemarie zegt:

    Ik geloof dat ik toch echt pas!
    Ik blijf liever op deze voet verder gaan, bevalt me uitstekend!

  21. Hanny zegt:

    Ik geloof dat ik liever “gewoon” gezond blijf.

  22. Wel een duur winkeltje heb je Tagrijn, maar als het speciaal mede door jou getest is zal het de prijs wel waard zijn hahaahah

Je kunt hier reageren

