TJA

Dit is waarschijnlijk een hemels gerecht:

Je plaatst je niet voor de Olympische Spelen en dan is je club verplicht een ander bestuur te kiezen. Is Franco weer terug?

Ergens linksonder en rechtsboven staat iets vreemds in deze tekst. Of telt Tagrijn verkeerd?

Nee, het klopt toch: Holland, Sport, Pauw, Witteman… ja, dat zijn er vier.

Er zijn mensen die op hun centen zitten. Maar soms met desastreuze gevolgen. Daar gaat dan zo’n 2,5 miljoen…

En wat zei de violist toen hij het ontdekte? Vast geen:

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

21 reacties op TJA

  1. Zakina zegt:

    Dat van die stradivarius… oh oh oh wat erug!! Menig vioolgek zal er gek van worden… buiten dat… je bent verziekt als je het zelf hebt gedaan… kost een vermogen en er klinkt geen viool als die :S

  2. boomkruiper zegt:

    Ik denk zo dat Stradivarius zich in zijn vioolkist heeft omgedraaid.

    Misschien stonden bij Garrett de snaren al enige tijd te strak gespannen

  3. Renesmurf zegt:

    tja.
    Meestal zijn het typefoutjes, maar dat snappen we toch allemaal best.

  4. Anoniem zegt:

    Erg leuk, ik moest er verschrikkelijk om lachen….vooral om die 4 televisieprogramma’s. Grappig.

  5. Thérèse zegt:

    Zou Helal net zo kosjer zijn als Halal?
    Mooi rubriekje zo!

  6. Brimstone zegt:

    Volgens mij tel je verkeerd, Tagrijn. Het zijn er namelijk 6. HS en P&W is twee en daar treedt ze ook op. En dan nog 4 niet met name genoemde programma’s die haar willen opvangen. Of tel ik nu weer helal?

  7. Seraka zegt:

    100% Helal betekend van vlees op Islamitische wijze geslacht 😉

  8. Anoniem zegt:

    Nederlands lezen en schrijven is moeilijk! Het is ook een van de moeilijkste talen voor buitenlanders……..hihi!
    Je zou het haast weer geloven, dat Franco terug is, belachelijk zeg!
    Whahaha….1 + 1 is toch vier……?!
    Ik denk dat er geen woordenboek voor bestaat, alles wat de violist dacht en mompelde!!!!
    Leuk om te lezen, @Tagrijn!
    Groetjes!

  9. Ik geloof niet dat ik geacht word hier op te schrijven wat ik denk dat die violist zei.

  10. klaproos zegt:

    oh hemeltje nog aan toe die stradivarius….
    daar zou ik echt goed van balen hoor:-)
    groetjes
    klaproos

  11. Joanna zegt:

    Tsja, nederlandse taal, moeilijke taal.
    Dat met die stradivarius heb ik ook ergens gelezen Tagrijn 😀 Een grote afschrijving voor die arme man, tsja hebben hier de Credit Suise en de UBS hier ook!
    Love Joanna

  12. sylvester zegt:

    Pauw en Witteman zijn er 5 keer per week, zat ik te denken.
    Ik heb niets met violen 😉

  13. tja ..
    dat komt ervan als je teveel helal eet! ;-))

  14. Di Mario zegt:

    Tja…..
    Love as Always
    Di Mario

  15. Pasula zegt:

    Grappig hoe het laatste bericht altijd blijft hangen, gewoon verpletterend!

  16. Niklas zegt:

    Waarschijnlijk riep de violist: “Pletverstradirius nog aan toe, dat heb IK weer!”

  17. Hanny zegt:

    De 4 rubrieken waar Paulien van Deutekom zou zijn geweest, daar heb ik totaal overheen gelezen. Als er geen Tagrijn was, dan tja…!
    Leuke log!

  18. Annemarie zegt:

    OT: Wat Sjoerd “hij” laat zijn op zijn site is de onmogelijk hoge boog waar ze dus gewoon dat bordje verkeerd hebben geplaatst.
    Maarja dat is dezelfde brug. 😉

  19. Tsja, ik denk alleen dat die violist inderdaad geen tsja zei maar …
    Heerlijk he dit soort artikeltjes, vroeger knipte ik ze uit en plakte ze in een schrift, moet nog ergens op zolder liggen.

  20. Annemarie zegt:

    Maar wij kunnen wel mooi tsja zeggen!
    Het zijn allemaal van die berichtjes die je zo tegen kunt komen op raarmaarwaar.nl

  21. lenie zegt:

    dat van de viool heb ik gelezen ….en tsa ik moest lachen ..erg hé !!!!
    soms zijn het de mensen als Tagrijn die ons dit soort dingen doet opvallen want meestal lezen we als makke schapen alles wat ons wordt voorgeschoteld en het erge is , het wordt geloofd !!!

Je kunt hier reageren

