AAN HET STRAND BIJ NOORDWIJK AAN ZEE

Afgelopen woensdag weer eens een bezoekje aan Noordwijk aan Zee gebracht. Omdat het strand verbreed en de duinen versterkt moeten worden, waren veel paden naar het strand aan de Koningin Wilhelminaboulevard afgesloten. Via de Koningin Astridboulevard werd het strand bereikt, waar men druk aan de gang was voor onze veiligheid.

Deze grote jongen keek van een afstandje toe.

Voor honden blijft het strand het uitgaanscentrum bij uitstek.

Je hebt hoogvliegers…

en laagvliegers.

En nog lager vind je zand waar water en wind fraaie vormen van maken.

Van de cappuccino gewaaid?

Spiegelbeeld in nat zand.

Je moet niet bang zijn voor een nat pak.

Maar aan het strand kan hij opdrogen in tegenlicht.

Net als zijn collega.

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

24 reacties op AAN HET STRAND BIJ NOORDWIJK AAN ZEE

  1. Henriette zegt:

    Dat zijn fraaie foto’s Tagrijn. Het strand inspireert altijd weer.

  2. rietepietz zegt:

    Het zijn zonder meer allemaal juweeltjes die foto’s maar voor mij is de waterspiegeling foto toch de allermooiste .
    Heerlijk he zo’n lange strandwandeling , wij genieter daar ook altijd van!
    liefs Riet

  3. Judith zegt:

    Van die onderste drie foto’s krijg ik het al koud als ik ernaar kijk… het lijkt me geweldig om te doen maar niet met dit weer!

  4. Zakina zegt:

    Die bovenste foto vind ik moooooiiiiii!!!
    Krijg gewoon weer zin om een strandwandeling te maken als ik naar je foto’s kijk. Dat mis ik wel hoor hier in het Noorden.
    Goh… zand fotograferen kan dus ook heel intressant zijn ๐Ÿ˜‰
    En nu weet ik nog steeds niet hoe Tagrijn eruit ziet (aangezien het spiegelbeeld geen gezicht laat zien). ๐Ÿ˜‰

  5. J@ntje zegt:

    mooie detail foto’s !!
    ben blij dat ik het thuis achter mijn pc kan bekijken, krijg al pijn in mijn oren als ik er naar kijk!!
    maar heerlijk om te zien!
    mooie vormen kan zand toch hebben…
    groetjes janneke

  6. travel zegt:

    heftig maar ook mooi wat de wind kan veroorzaken.

  7. klaproos zegt:

    geweldig tagrijn,ik ben heeeeeerlijk uitgelaten ๐Ÿ™‚
    dat had ik nou net even nodig ๐Ÿ™‚
    heerlijk uitwaaien …
    prachtige figuren daar zou ik me urenaan kunnen vergapen,en schelpen zoeken zand tussen je tenen voelen kriebelen.
    heerlijk
    dank je wel..

  8. Martine zegt:

    Prachtig Tagrijn! Van strandfoto’s krijg ik niet gauw genoeg.., en deze zijn wel heel leuk, bij gebrek aan het echte werk. Want dat blijft toch het allerfijnst.

  9. cindy zegt:

    Fraai hoor Tagrijn; ik waai hier bekant van m’n sokken, en krijg om de 10 minuten een hoosbui op m’n kop, en dan kom je met die prachtige strandfoto’s!! ๐Ÿ™‚
    Wij wilden gisteren met Kyra (= m’n hond) naar ’t autostrand, maar ik deed 1 stap buiten de deur en vondt ’t geen weer om op het strand te wandelen. Tenminste, niet zonder hoogoplopende irritaties doordat er zand tussen m’n kiezen zit, m’n ogen tranen vanwege de snijdende wind en ik m’n coupe “windhoos” weer probeer te fatsoeneren.
    Volgende week proberen we het nogmaals! ๐Ÿ™‚
    Liefs,
    Cin

  10. Prachtige en tegelijkertijd geestige foto’s. Wat krijg ik een zin om weer eens een dagje strand te doen. Wij zitten vlak bij Bergen en zo, nou ja, vlakbij…mmm. Vroeger ging ik altijd naar Katwijk, de hele maand. Dus hierbij slaat de nostalgie flink toe.

  11. 10eke zegt:

    Als ik de foto’s zie en de teksten lees, mis ik het strand. Dat blijft altijd mooi.
    Fijne week, gr 10

  12. paco zegt:

    Geweldige reportage.

  13. Joanna zegt:

    Nederland heeft aan de Noordzeekuste de mooiste stranden van Europa Tagrijn, Kiten dat is ja nog koud hoor brrr, ook als je een droogpak aanhebt. Maar ja zijn ja freaks.
    Mooie foto’s heb je geplaatst, super ๐Ÿ˜‰
    Love Joanna

  14. dat missen we in het noorden helaas…

  15. Marcel zegt:

    Wat een mooie foto’s heb je gemaakt. Ik zou ook wel op dat strand willen gaan lopen.

  16. sylvester zegt:

    Denk niet dat ik met mijn hond daar moet komen, alhoewel het wel mooi is, maar dan is gelijk het strand leeg hihihihi

  17. Ga dit morgen op mijn gemak eens bekijken.
    Kom nu net van de verjaardag van Marjo vandaan , meer hoef ik niet te zeggen denk ik he.

  18. Hildegarde zegt:

    Wat een drukte daar ๐Ÿ™‚

  19. lenie zegt:

    he lekker , dit is eens een
    verademing na alle verfwalmen hier ๐Ÿ˜‰
    even een frisse neus , een mooie reportage
    heb je gemaakt , met leuke details ๐Ÿ˜‰
    mag wel meer hoor !

  20. Dwarsbongel zegt:

    Heb je wel eens zo’n vlieger vastgehouden bij windkracht 5?

  21. Hanny zegt:

    Je zegt dat je woensdag bent geweest. Is het opgespoten zand dit weekend al weer weggespoeld?
    Het zijn prachtige foto’s, waardoor het net is of ik daar ook aan de wandel ben. De zee en alles wat daar bij hoort, blijven me boeien.

  22. goh tagrijn, jij maakt er weer een hoogvlieger van!!
    prachtige beelden en de geluiden, geuren, wind, nattigheid, ..fantaseer ik er met gemak bij! :-))
    wanneer gaan we weer? :-)))))

  23. Annemarie zegt:

    Het is een prachtige reportage geworden Tagrijn! Zo te zien ook niks gemerkt van de storm, in elk geval aan het strand niet.
    bedankt voor dit rondje strand. ๐Ÿ™‚
    Is diegene in spiegelbeeld degene met wie jij onderweg was?

  24. Di Mario zegt:

    Leuke foto’s zitten beuaty’s bij. Die boot vind ik toch het mooist. Over twee maandje ga ik naar zeeland. Lekker wandelen, uitrusten en boten bekijken.
    Love As always
    Di Mario

Je kunt hier reageren

