NAAR QUINTA SANTA ROSA!

Vrijdag vliegt Tagrijn naar Portugal. In de Algarve ligt het dorpje Corotelo. Nederlanders hebben daar de grote boerderij Quinta Santa Rosa gekocht en die verdeeld in appartementen. Met vijf andere mensen van zijn schilderclub werd de ‘hele tent’ gehuurd. De schilderspullen gaan mee, maar er zal natuurlijk niet de hele dag geschilderd worden. Er is ook verder genoeg te beleven in de omtrek en het ligt bovendien maar een half uurtje van het strand. Hieronder wat van de site geplukte foto’s van de boerderij. Dat ziet er toch niet echt verkeerd uit? Bij terugkomst uiteraard meer foto’s en verhalen!
Tot dinsdag 8 april is het daarom stil op deze weblog. Tot ziens!

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

47 reacties op NAAR QUINTA SANTA ROSA!

  1. merel zegt:

    we gaan er (bijna) elk jaar naar toe op vakantie , en het voelt gewoon als thuis !
    een leuke sfeer, gezellige Muziek op het pleintje , lekker zwembad , Mooi uitzicht,
    en Vooral Heele Aardige eigenaren !
    ik ga er Dit jaar weer heen , heb er zin in !
    kus merell .

  2. J@ntje zegt:

    wauw
    WAUW
    WAUW WAUW…
    jeetje…
    wat ontzettend mooooooooiiiiii!!
    wat zul jij genoten hebben!!
    en wat een schitterende foto’s !!
    echt SUPER!!
    groetjes janneke

  3. quidam zegt:

    Dat is dus puur genieten 😉
    ps weer helemaal bijgelezen….

  4. Seraka zegt:

    wat een heerlijke genietstekkies zie ik daar
    je zou toch overwegen niet meer terug te gaan naar nederland 🙂
    prachtige sfeerfoto’s

  5. Plato zegt:

    Ik dacht ook al 5 april….volgens mij heb je de termijn stiekem verlengd, Tagrijn. Maar ook dan…..morgen is het 8 april. Ik ben benieuwd.

  6. Thérèse zegt:

    Ik begin ook wel benieuwd te worden.

  7. Sorry ik ben in de war, ik las dinsdag maar ging uit van afgelopen dinsdag, ach ja gewoon stom en trouwens dinsdag is het 8 april hahahah zitten dus allebei fout.

  8. Het is al lang 5 april geweest dus begin me nu toch een beetje zorgen te maken waar je blijft.
    Of je hebt (hopelijk) een weekje bijgeboekt.

  9. Renesmurf zegt:

    Veel plezier, en genoegen!

  10. Jenny zegt:

    En? Genoten? Zal best! We zijn allen benieuwd naar de foto’s en ….eventueel, de schilderijen!
    Groetjes!

  11. Natasza zegt:

    En hoe was het?
    Carpe Diem
    Natasza

  12. loontjuh zegt:

    vanuit hier een rustige dag en muzikale groet.

  13. krijg je je tijd om, tagrijn? :-))
    hoe gaat het met je schilderkunsten?
    heb je geen extra ezel nodig (ik stel me kandidaat?) ;-))
    veeeel plezier en kom heelhuids thuis!

  14. Pasula zegt:

    Ik klik telkens op je log…gewoonte denk ik. aar dat je gemist wordt is zeker!

  15. beuzeblaadje zegt:

    Och ja…..nu realiseer ik me weer waarom
    het zo stil is overal…..
    Tagrijn is er niet!
    Nog even volhouden…..
    Het schiet al mooi op!!
    Doeiiii,
    beuzeblaadje

  16. loontjuh zegt:

    vanuit hier een muzikale groet.

  17. Niklas zegt:

    Veel plezier daar, Tagrijn!
    Waarschijnlijk zat jij te schilderen toen ik, voor het eerst van mijn leven, model zat voor 8 schilders. Maar dan in een atelier…

  18. cindy zegt:

    Snik, snif; zit ik hier in dat rottige kikkerlandje met m’n coupe windhoos en paraplu, terwijl Tagrijn de bloemetjes buiten zet in Portugal…. 😦
    Maar het is je gegund hoor!!
    Ik ben benieuwd naar de foto’s!
    Liefs, Cin

  19. Natasza zegt:

    Ziet er werkelijk geweldig uit. Ben heel benieuwd naar je verhalen bij thuiskomst.
    Geniet er van!
    Liefs
    Natasza

  20. Jenny zegt:

    Ik ben helemaal niet jaloers( GRPF…..bijt kiezen op elkaar! )
    Geintje! Mooi plekkie daar! We wachten op de foto’s en de schilderijen!
    Have fun!
    Groetjes!

  21. rietepietz zegt:

    Nou lijkt me geen verkeerde plek voor een liefhebben van schideren , wauwwwww!
    heel veel plezier , lieve groetjes , Riet

  22. Geertje! zegt:

    Wat geweldig Tagrijn!
    Hoop dat je het enorm naar je zin hebt (gehad).
    Lekker zeg; het weer zal wel een stuk beter zijn!

  23. plato zegt:

    Oh, je bent dus al weg. Nou, toch maar een welgemeend: fijne dagen!!
    En voor later: welkom thuis. Ik ben benieuwd naar de foto’s.

  24. Marcel zegt:

    Heel fijne vakantie toegewenst!

  25. loontjuh zegt:

    Wauw, have fun en veel schilderplezier, groetjes.

  26. pacopainter zegt:

    Veel plezier daar. Zalwel lukken

  27. Joanna zegt:

    Wow…. dat ziet er goed uit Tagrijn, ik wens je een hele creatieve en mooie oponthoud in Portugal.
    Love Joanna

  28. Thérèse zegt:

    Waarschijnlijk ook te laat, maar alsnog veel plezier en gezelligheid en schilder ze!!

  29. beuzeblaadje zegt:

    Gossie, ik ben veeeeeel te laat!
    Je bent al lang gevlogen!
    Wooow Tagrijn dit ziet er SUPER uit!
    Ik kan me niet voorstellen dat ik je nog
    veel plezier moet “wensen” want dat gaat ONGETWIJFELD wel lukken! Moet nog zien of je volgende week wel terug gaat……
    Doeiiii,
    beuzeblaadje

  30. Martine zegt:

    Bofferd! Dat ziet eruit als een perfecte schilderplek. Ik ben erg benieuwd naar je werk en naar je foto’s. Maar eigenlijk ook naar je verhalen.
    En ik ben een tikje jaloers.. Maar wel maar een heel klein tikje.
    Heel veel plezier, inspiratie en wat je je verder nog wensen kan en tot 5 april!

  31. ohhhh…waarom schilder ik niet ? 🙂
    Lijkt me heerlijk vertoeven daar, Tagrijn en ik wens je dan ook een fantastische vakantie toe. Ik hoop dat we straks niet alleen veel mooie foto’s maar ook een mooi schilderij te zien krijgen

  32. lenie zegt:

    fantastisch zeg !!!
    en dat zonder te vragen of ik mee wou ??
    duh !!!
    heel veel plezier en geniet ervan ;))
    groetjes en zwaai lenie

  33. boomkruiper zegt:

    Fijne tijd en ik hoop je schilderijen naderhand te zien

  34. Hmm, heerlijk op vakantie en dan naar een mooie plek, zo te zien aan de foto’s. Als ik je niet meer “spreek” al vast een goede reis. En een heel fijne vakantie in het mooie Portugal.

  35. Judith zegt:

    Wat heerlijk! Heel veel plezier, ik verheug me al op de mooie foto’s en schilderijen die je verblijf daar ongetwijfeld zullen opleveren.
    Goede reis!

  36. klaproos zegt:

    Goeiemorgen tagrijn,
    dat lijkt me heeeeerlijk om dan weg te zijn,ik weet zeker dat jij je erg goed gaat vermaken daar , en ik wens je dan ook heel erg veel plezier,
    en ik kijk uit naar je schilderstukken.
    veel genoegen gewenst en tot april.
    lieve groeten
    klaproos

  37. Annemarie zegt:

    De plaatjes zeggen eigenlijk al genoeg! Jullie gaan daar ene lekkere tijd tegemoet. 🙂
    Heel veel plezier daar toegewenst Tagrijn! Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen die je gaat maken als je terugkomt!
    Tot 5 april!

  38. dit zijn heel wat andere beelden dan de sneeuwfoto’s die hier overal opduiken?
    goh, tagrijn, wat heerlijk voor jou!
    ik kijk uit naar je schilderachtig verhaal en dito foto’s!
    ik wens alvast veel (voor)pret!! :-))

  39. Di Mario zegt:

    Daar kunnen hele mooie foto’s gemaakt worden. Geniet ervan….
    Love As always
    Di Mario

  40. Pasula zegt:

    Heerlijk zeg, geniet ervan! Ziet er goed uit.

  41. Brimstone zegt:

    Alleen het interieur van de huisjes is al genieten! Dat kan niet anders dan een heerlijke week worden!

  42. Hermien zegt:

    Ziet er zeker niet slecht uit! Ik wens je een productieve vakantie, veel plezier en lekker weer!!

  43. Hildegarde zegt:

    Ziet er schitterend uit en dan nog schilderen in schildersgezelschap, helemaal zalig. Dat belooft tegen dat je terugkomt. Ik wens je een heerlijke reis !!

  44. tagrijn zegt:

    @Tjan: Heel goed… De port komt uit Portugal, met name uit Porto. En dat ligt een heel stuk noordelijker. Daar kom ik dit keer dus niet. En Corotelo is maar een heel klein dorpje. Maar ik zal toch proberen iets aan deze ‘open sollicitatie’ te doen!

  45. Oh dat gaat zeker weten een prachtweek worden Tagrijn.
    Ben benieuwd wat voor werk je daar gaat maken en daarnaast lekker genieten van het hopelijk mooie weer.
    Veel plezier en tot dinsdag 5 april.

  46. Hanny zegt:

    Ik heb de site ook even bekeken. Dat ziet er niet slecht uit. Een prima omgeving om wat te schilderen, te lezen, naar het strand te gaan, de omgeving verkennen. Kortom een ideale schilder- en vakantieplek.
    Heel veel plezier!

  47. Tjan zegt:

    Prettige vakantie, en heel veel schilderplezier en ander vertier in Quinta St. Rosa. Enne… Portugal, werd daar nu geen port gemaakt? 😉 Proost!

Je kunt hier reageren

