BOOMKLIMMEN

Als tussendoortje vandaag weer eens een schilderijtje van eigen hand (olieverf, 30x40cm). Vorig jaar, tijdens de Open Tuinendag mocht je opeens zomaar in de bomen van het Plantsoen klimmen. Tientallen kinderen maakten daar enthousiast gebruik van.  Of de boom het ook leuk vond, heeft Tagrijn niet vernomen.
Meer werkjes van Tagrijn vind je onder Expo.

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

24 reacties op BOOMKLIMMEN

  1. rietepietz zegt:

    Volgens mij hoéven bomen geen schade door een beetje klimmen . Het kán natuurlijk wel als de klimmers “erop uit zijn ” .
    Je hebt er weer een prachtig schilderijtje van gemaakt !
    groetjes , Riet

  2. 10eke zegt:

    Leuk en bomen vinden het heel gezellig, zolang er maar niet vermield wordt.
    Fijn weekend, gr 10

  3. Ook weer even naar je andere werken gekeken. Erg mooi wat jij maakt. Exposeer je weleens? Of hangen ze allemaal bij jouw thuis aan de muur?

  4. boomkruiper zegt:

    Wat een mooie schilderijen maak je. Heb even rondgesnuffeld!

  5. Ik heb vrpoeger ook nog in de bomen in het Plantsoen geklommen zodoende een schilderij met herkenning.

  6. Geertje! zegt:

    Vond dat je erg mooi schildert Tagrijn!
    Heb je les (gehad)?
    Of ben je een auto-didact?

  7. Jenny zegt:

    Oeps, gevonden! Aan de zijkant van je log….hihi!!! Ik ga een kijkje nemen!

  8. Jenny zegt:

    Leuk schilderij, jeugd sentiment! Heerlijk was dat, in bomen klimmen en daar een hut maken of schuilplaats!
    Heb je linkje van expo aangeklikt, maar zie niets??????????
    Groetjes!

  9. Thérèse zegt:

    Complimenten! Een boom is lang niet gemakkelijk. En heel leuk die klimmende kinderen met die verschillende kleuren in hun kleren.

  10. plato zegt:

    Wat een origineel onderwerp. Zoiets zie je niet vaak schilderen. Dat is op zich al een compliment waard. Je werk zit mooi in de kleur Tagrijn.

  11. Brimstone zegt:

    Je geeft er een heel aparte sfeer aan……….er kan nog van alles gaan gebeuren.

  12. pacopainter zegt:

    WAUW! Meer zeg ik niet

  13. Moooooooiiiii, Tagrijn. Natuurlijk heb ik als rasechte nieuwsgierige vrouw ook naar je andere kunstwerken gekeken en mijn favorieten zijn de boekenmarkt en het meisie-met-ijssie, maar er zitten veel mooie werken tussen (mijn smaak, bedoel ik dan)

  14. Di Mario zegt:

    Leuk dat klimmen in bomen. Ik heb even in je expo gekeken, je hebt een mooie stijl.
    Love As Always
    Di Mario

  15. Annemarie zegt:

    Ohhh ik zou zo ook weer gaan klimmen!!! 😀

  16. Martine zegt:

    Leuk! Ik heb meteeen heerlijk terug zitten kijken naar oudere werken van je. Verbeeld ik het me, of krijg je een lossere hand van schilderen? Dat is nou zoals ik het wil gaan kunnen..

  17. Marcel zegt:

    Ik vind het een erg mooi schilderij. Ik hou van leven op schilderijen!

  18. bomen hebben niet liever dan dat ze aangeraakt en geknuffeld worden.
    bomen zijn niet anders dan mensen?? :-))
    de manier waarop jij deze boom geschilderd hebt, tagrijn, zorgt dat hij in een sprookjesboek helemaal niet zou misstaan!
    als kind kon ik wegdromen bij plaatjes als deze en ik merk .. dat ik nog niks veranderd ben. ;-))

  19. Hildegarde zegt:

    Oh wow, je hebt ook een expo ! ga ik eens rustig bekijken en van genieten als ik terug ben van op reis. Tot later !!

  20. klaproos zegt:

    mooi gedaan tagrijn,
    erg leuk voor kinderen ook:-)
    ik zat vroeger altijd in bomen en met noemde mij ook wel epke:-))(aapje)
    tegenwoordig sta ik meer aan de grond maar heb wel veel met bomen 🙂
    je hebt héél mooie dingen gemaakt,
    complimenten, leuk om te zien,
    slaap lekker
    klaproos

  21. Hanny zegt:

    Een mooi schilderij!
    Je zou op een mooie dag eens in Bakkeveen je schildersezel op moeten zetten bij de zandverstuiving. Genoeg kinderen te zien die in bomen klimmen. En niet dus alleen tijdens de Open Tuinendag.

  22. lenie zegt:

    ziet er weer goed uit !!
    de bovenste klimmer verdwijnt echt in de boom 😉 en die boom ??
    kunnen ze met gemak hebben hoor , zolang ze maar geen kettingzagen meenemen ;))

Je kunt hier reageren

