EEN ZOMERSE LENTEDAG

Een kleine terugblik. Volop lente aan de Zoeterwoudsesingel in Leiden. Eind april stonden deze duizenden narcissen te juichen in de zon en op die eerste warme lentedag lag of zat men te genieten op het gras of op een bankje. Zo had ieder schepsel het naar zijn zin. Op een na. Die staat op de laatste foto. Wat een chagrijnig gezicht… En dat heeft hij al tientallen jaren! Snap je dat nou?

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

19 reacties op EEN ZOMERSE LENTEDAG

  1. quidam zegt:

    Ik ben al jaren verliefd op dat park…..

  2. Zakina zegt:

    Whhaha ik snel door scrollen naar die onderste foto, maar die boom kan er ook niets aan doen.

  3. martijn zegt:

    erg mooie sfeerfoto’s weer!!!!

  4. Jenny zegt:

    Heerlijk, al dat groen en bloemetjes!
    Die laatste foto, hihi….leuk!Gevormd door de natuur. Hij kijkt een beetje afkeurend naar de jonge mensen, misschien jaloers?
    Groetjes!

  5. Brimstone zegt:

    De pest in, bedoel ik natuurlijk 🙂

  6. Brimstone zegt:

    Misschien een beetje de best in dat hij niet hetzelfde zicht had op het lezende meisje als Tagrijn?

  7. Rietepietz zegt:

    Het is op slag helemaal zomer voor me , ondanks die zuurpruim op het laatste plaatje ,die is gewoon mooi van lelijkheid !
    liefs , Riet

  8. Renesmurf zegt:

    Dat gezicht heeft iets statigs, ik vind dat wel mooi, dat past bij alle jaargetijden.
    Soms is lachen niet gepast, statigheid kan altijd.
    Heerlijk, weer lente, straks zomer, hopelijk altijd met mooi weer!

  9. Thérèse zegt:

    Ach, hoe sip staat hij te kijken….meer zielig dan chagrijnig. vind ik. Ook bomen kunnen kennelijk een depressie krijgen, de stakker.

  10. loontjuh zegt:

    Mooie foto´s en herkenbare plek.
    Fijn weekend, groetjes.

  11. Mijn moeder lag eens te relaxen op een stretcher. Zegt ze ineens: “Allemachtig! Freud! Kijk, daar heb je Freud! Daar in die boom.” En warempel. De foto hangt nu bij mijn ouders aan de muur.
    Misschien dat “Freud” iets kan betekenen voor dit exemplaar?

  12. Annemarie zegt:

    De mooie bloemetjes zijn er niet meer, maar het weer is er nog wel! :-)HOpelijk breekt de zon hier zo door de mist heen, maar dat zal vast wel!
    Ach, het is gewoon genieten geblazen allemaal. 🙂
    Mooie impressie Tagrijn!

  13. yfke zegt:

    daar kan ook echt geen lachje af!
    heb je het met kietelen geprobeerd?
    van amber mag je een hapje proeven hoor
    het ging niet op was zo zoet dat je mond dicht kleeft
    liefs yfke

  14. wat een heerlijk, vrolijk en zonnig log!
    tot ..
    bij de laatste foto? :-))
    of hij boos kijkt weet ik niet?
    mss is hij gewoon aan het bekomen van wat ie in de loop der jaren allemaal gehoord en gezien heeft? 🙂

  15. Di Mario zegt:

    Ik heb geen chagrijnig iets gezien, ik bleef steken op die deerns op de foto 😉
    Wat is de lente toch mooi.
    Love As Always
    Di Mario

  16. Marcel zegt:

    Hmm, ziet er volgens de foto’s uit als een lekker lummeldagje.

  17. Wat is het plantsoen mooi he in het voorjaar.
    En die chagrijnige boom, niet teveel over praten voor je het weet kapt de gemeente hem omdat we vrolijkheid uit moeten stralen.

  18. boomkruiper zegt:

    Ja haha wat kijkt hij somber. Prachtig bouwwerkje van de natuur! Heerlijk groen zo in de stad zeg!

  19. klaproos zegt:

    aaaaaah ja:-))) ik ken een collega van hem di eheb ik vandaag gezien, ik heb nog aan der navel staan kietelen maar ze reageerde niet, tssssssssssssss
    probeer eens lach gas uit tagrijn:-)))
    of misschien een beetje dreigen met een kettingzaag :-)))
    whahahaha och arme….
    wel een heerlijk voorjaarslogje heb je hoor,
    puur genieten van al die blommen in het gras:-)))
    slaap lekker
    klaproos

Je kunt hier reageren

