HOEDJESPARADE

Niet alleen de Miljoenennota is uitgelekt, maar ook een van de kamerleden heeft zijn mond voorbij gepraat over de plannen die de leden van de Tweede Kamer nu al voor volgend jaar hebben. Het stak hen namelijk enorm dat de jaarlijkse hoedjesparade op Prinsjesdag was voorbehouden aan de dames. Daarom gaven zij een aantal Italiaanse hoedenontwerpers opdracht ook voor de mannen passende hoofddeksels te ontwerpen, zodat ook zij in 2009 bewonderd kunnen worden. Tagrijn wist beslag te leggen op een aantal van die ontwerpen. De rode kreeft, het groene biertje, de bisschopsmijter… Dan weet je al wel uit welke hoek de wind waait.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

22 reacties op HOEDJESPARADE

  1. Jopje zegt:

    Ohhh da’s Mardi Gras (a) Vet cool.
    In Amerika is da super geweldig

  2. Zakina zegt:

    Wat een leuke hoedjes

  3. rietepietz zegt:

    Goed plan , was het maar waar hé , dan zou ik de troonrede zéker gaan bekijken volgend jaar !

  4. boomkruiper zegt:

    Geef mij die pint bier maar 😉

  5. Plato zegt:

    Ik wist wel dat sommige kamerleden de functie van hofnar niet overstijgen. Maar met zulke hoeden op wordt het wel héél pijnlijk duidelijk dat het merendeel er zit als meelopers van het allang uitgestippelde beleid en niet openstaat voor nieuwe impulsen. Want dan eindigen ze hun carrière als burgemeester van Achterpoldergreppel en omstreken.
    Lamaarkomme die hoedjes.

  6. Annemarie zegt:

    Ze zijn wel hip! Daar had ik dus voor thuis moeten blijven.
    Maar bedankt voor het tonen Tagrijn, hihi

  7. Vedat zegt:

    Wel geinige hoedjes en wat maakt het eigenlijk ook uit, geloofwaardig zijn ze toch al niet.

  8. Renesmurf zegt:

    haha, ik ben toch blij dat ik niet gekeken heb!

  9. eva zegt:

    Prachtig prachtig prachtig!
    Klasse!
    gr eva

  10. lenie zegt:

    nou dacht ik héél die parade gemist te hebben ..ben ik blij dat jij de primeur had ;))

  11. Thérèse zegt:

    Nou….ik was mijn tijd vooruit. Reeds vorig jaar heb ik ervoor gepleit, dat de heren ook wat op hun hoofd mochten zetten, maar aan zulke prachtige ontwerpen had ik nog niet gedacht.

  12. Min zegt:

    Ach al kwamen de heren eens aan met een bolhoedje of een eiermutsje 😉

  13. Joanna zegt:

    Met een knipoog Tagrijn….dat zou een hit zijn, maal eens op BVN kijken vandaag of ik er zo eentje ontdekken kan 😉
    Love Joanna

  14. Pasula zegt:

    Geweldige hoofddeksels, ben benieuwd of er vandaag ook maar eentje op lijkt, ik ga ze vergelijken! 😀

  15. klaproos zegt:

    whahahahahaha dat is wel een heel mooie parade, daar kan prinsjesdeag niet tegenop zou ik zeggen:-))
    groetjes
    klaproos

  16. paco zegt:

    ik kan niet wachten

  17. sylvester zegt:

    Ik mis Sinterklaas en zijn pieten hihihi

  18. Di Mario zegt:

    Kijk daarom komen we hier, voor nieuwswaarde uit den hele lande.
    Prachtig verhaal.
    Love As Always
    Di Mario

  19. Toch fijn dat jij beslag hebt kunnen leggen op de primeur van de hoedjesparade.
    Zijn weer mooie exemplaren bij.

  20. :-)))))
    een dikke pluim op jouw hoed, tagrijn, want ik lach me hier een hoedje .. :-))
    @ ’t zijn de ouders die in deze discussie de grote schuldigen zijn!
    hoedanook, ’t schudt iedereen wakker ..

  21. Niklas zegt:

    Prachtig, maar ik mis de zwammencollectie; en moet het niet zijn: bisschops-smijter?

  22. Hanny zegt:

    Arme Trix, die valt nu helemaal in ’t niet bij zoveel schoons!

Je kunt hier reageren

