ZINSBEGOOCHELING?

Je stapt uit bed, tolt doordat de griep je nog steeds niet definitief gedag wil zeggen, een beetje als een zombie naar het raam, en ziet dan dit.  Hallucinatie? Zinsbegoocheling? Al die kleuren, die lange schaduwen? Is dat echt? Het is echt, dus pak je je fototoestel en legt dit moment vast. Maar goed ook, want het duurde maar even, toen was het sprookje alweer voorbij. De foto is alleen aan de onderkant wat bijgesneden, maar verder is er wat kleur e.d. betreft, helemaal niets gephotoshopt.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

33 reacties op ZINSBEGOOCHELING?

  1. Zakina zegt:

    wow.. je keek op het juiste moment uit je raam en niets gefotoshopt… dan helemaal wow… wat een kleur zeg!!

  2. penseel zegt:

    te gek onwijs mooi, zo veel kleur bijelkaar is bijna niet te geloven.
    ik denk dat je even adem loos hebt staan kijken

  3. Herman zegt:

    Prachtig uitzicht, elke ochtend geniet jij volgens mij van het uitzicht want dat verandert natuurlijk elke dag.
    Toch mooi, zo’n stukkie natuur naast de grote stad.

  4. Jenny zegt:

    Het is een soort van sprookjesachtig tafereel,een beetje onwerkelijk maar zó mooi!
    Griep? Zoiets lees ik uit de reacties? Beterschap hoor, knap maar snel weer op!
    Groetjes!

  5. Onwerkelijk schouwspel ja. Mooi gevangen.

  6. Hildegarde zegt:

    Tagrijn in wonderland 🙂

  7. Vedat zegt:

    Dat “Blij” in mijn reactie had “blijf” moeten zijn, Tagrijn. Blij ben ik er natuurlijk niet om, dat jij ziek bent.

  8. Min zegt:

    Mooie foto en op dat schilderij ben ik ook wel jaloers.
    OT: Ik dank je nogmaals voor je inspiratie bij lopende zaken!!

  9. Daisy zegt:

    Wat een geweldige kleuren in deze foto! Mooi vastgelegd!

  10. Renesmurf zegt:

    Toch allemaal dood en verderf wat je ziet.
    Stervende bladeren, in doodsnood…

  11. klaproos zegt:

    dank je wel tagrijn voor je bijzonder mooie gedicht,
    ik ga het koesteren 🙂
    slaap lekker, ( koortsvrij)

  12. K@rin zegt:

    Mooi hoor, een heerlijk kleurig uitzicht.

  13. Niklas zegt:

    Prachtig! Wij keken vanmorgen tegen een grijze muur aan en hoorden dat het juist in het noorden niet het ergste was. Maar we zagen er toen wel tegenop om in de auto te stappen naar Groningen! Gelukkig viel het nog wat mee, maar het vergt wel extra inspanning en concentratie.

  14. Annemarie zegt:

    Wow! Wat een gaaf uitzicht heb jij. 🙂
    En indd, soms heb je die momenten die moet je gewoon vastleggen!

  15. Vedat zegt:

    Blij nog maar een tijdje grieperig, Tagrijn.

  16. klaproos zegt:

    dat is erg bijzonder tagrijn,
    maar dat heb je eigenlijk alleen in deze tijd wanneer de zon wat lager staat…
    erg mooi dat je het hebt kunnen vastleggen..
    ik hoop dat je je snel weer beter mag voelen, en ja tagrijn,je mag zeggen wat je wilt…
    positief of negatief,je bent daar vrij in:-)
    groetjes
    klaproos

  17. rietepietz zegt:

    Je hebt sowieso een prachtig uitzicht Tagrijn maar op zo’n zonnige herfstdag is het helemáál een feestje !
    Beterschap en doe rustig aan want met griep valt niet te spotten .

  18. f r e d zegt:

    toch aan de beterende hand, anders had je wel paracetamolletjes in de bomen zien groeien.

  19. druiveke zegt:

    Prachtig uitzicht heb jij zeg!
    Schitterende herfstkleuren…
    B-terschap!

  20. Plato zegt:

    Wonderlijk, dat de natuur altijd zo de mooiste kleuren in huis heeft. Gezegend ben je als je dit ziet als je uit je raam kijkt.

  21. Thérèse zegt:

    Een prachtig uitzicht! Mooi hè die lange schaduwen; dat heb je in deze tijd van het jaar. Jammer dat het geen hallucinatie was??
    Nou, je knapt toch al aardig op, lijkt mij. Het beste gewenst.

  22. boomkruiper zegt:

    Toch nog een beetje beterschap!

  23. Belinda zegt:

    Prachtig Tagrijn! Dat moment heb je goed op de gevoelige plaat gezet! Ik hoop dat je de naweeën van de griep snel kwijtraakt!

  24. Hermien zegt:

    De reactie van Leidse Glibber zou die van mij kunnen zijn! Dat park ziet er prachtig uit tegenwoordig!!

  25. Prachtig Tagrijn, net een sprookje. Een streling voor het oog 🙂 valt wel mee hoor met dat verdriet. Ik ben alleen erg geschrokken en zie er erg tegenop, maar ik lach nog steeds graag

  26. Di Mario zegt:

    Nog mooier zou zijn met de frisse groen van de lente.. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Beterschap..
    Love As Always
    Di Mario

  27. sylvester zegt:

    Dan had je laagstaande zon als je lange schaduwen hebt 😉

  28. je zal zo maar uit je bed rollen???
    ik ga proberen of ik er zo kleurrijk kan inrollen? 🙂
    ik hoop dat je snel genezen mag zijn, tagrijn!!

  29. Kevin Nugter zegt:

    Ook is dit net mazzel hebben, het licht pakt het prima, nu maar hopen dat het de volgende keer weer lukt. Mooie foto!

  30. Goh heb een groot deel van mijn jeugd in dat park doorgebracht, maar moest mij nu toch echt even goed oriënteren.
    Maar had het snel door, Cronesteijn en de nieuwe toren waren mijn baken.
    Wat is het park opgeknapt zeg, kom er nooit meer.

  31. Hanny zegt:

    OT: Wikipedia zegt hierover: “De witte stippen zijn restanten van het algeheel omhulsel (velum universale) waarin de paddenstoel ‘opgesloten’ zat, voordat hij uit de grond omhoog kwam. Deze spoelen bij regenachtig weer vrij snel van de hoed.”

  32. Hanny zegt:

    Als je dit ziet, word je prompt beter, lijkt me. Schitterend uitzicht.

Je kunt hier reageren

