TJA…

Vandaag maar weer eens wat verzamelde Tjaatjes. Om te beginnen een bericht uit het Leids Nieuwsblad over de politieke partij Leefbaar Leiden. Gesprekken onder de titel: Onder vuur. En dan eerst die molen in de fik steken?

Het Leidsch Dagblad meldt, afgaand op de kop, een wel heel bijzonder voorval, denk je toch. Want hoe is dat ding er nu toch in gekomen? Zoiets zo vaak ga je toch pas snappen als je het stukje leest.

Met dank aan een lezer hier een merkwaardig verkeersongeval, vermeld in De Gelderlander:

Moge het u wel bekomen…

Opnieuw het Leidsch Dagblad. Eh… Tagrijn had het eerdere bericht per abuis toch niet zo begrepen als de krant dacht dat hij het misschien wel eens had kunnen begrijpen…

Tot slot nog een berichtje uit het Leidsch Dagblad. In de nieuwbouwwijk Nieuw Leyden mogen de bewoners een huis ontwerpen naar eigen ontwerp, zij het aan de hand van een architect. Daar kunnen wonderlijke constructies uit ontstaan, zoals hier bij ene Gerwen en Esther:

Tips voor dit rubriekje worden dankbaar in ontvangst genomen via het mailformulier!

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

20 reacties op TJA…

  1. Plato zegt:

    Die eindredacteur laat dit soort dingen gewoon zitten omdat hij jou kent Tagrijn. Dat denk ik. En dan lurkt hij hier een beetje rond. En lacht zich te pletter.

  2. Zakina zegt:

    Ik had vandaag een tja gevoel bij een bericht over ‘file op a4 door spin’ een vrouw was in haar auto op jacht naar een spin gegaan… helaas ligt ze nu in het ziekenhuis en had ze dus files veroorzaakt, door zelf te verongelukken. Maar toch… volgens de krantenkop krijgt de spin de schuld

  3. rietepietz zegt:

    Je kunt dit soort dingen niét genoeg plaatsen Tagrijn , héérlijk !

  4. Ja, jij ziet mij niet, maar ik vermaak mij altoos een ongeluk met dit rubriekje. Goed hoor, ik zal voor je op merkwaardige krantenkoppen letten. Of advertenties, dat soort dingen.

  5. Vedat zegt:

    Als vrouwen het stokje door gaan geven, dan krijgen we dus een estafette van geboortes.

  6. boomkruiper zegt:

    Knap gevonden weer hoor! Maar die zon staat ook veeeeeel te laag vandaag de dag 😉

  7. Denise zegt:

    Ik kwam hier via via. Dat laatste gearceerde stukje vind ik het leukst! Giller! Doet me denken aan ‘parterretrapje’.

  8. Renesmurf zegt:

    Wie goed zoekt zal vinden, en jij zoekt goed!

  9. Annemarie zegt:

    Mmm, vooral die abuis vind ik geweldig!
    Tsja ik wil ook wel een dakterras op de begane grond…

  10. Thérèse zegt:

    Nou, ik zie vaak ook nogal rare dingen. Als het weer gebeurt, zal ik aan je denken en ze opsturen.
    Nu maar hopen dat mensen blijven blunderen, maar dat zal wel.

  11. Min zegt:

    Tja en dan plaatste ik vandaag een koptekst die hilarisch bleek… Maar zo had ik hem niet bedoeld..

  12. Belinda zegt:

    Hahahaha duidelijk veel tja momentjes! Vooral erg komisch dat dakterras op de begane grond, dat is wel heel erg creatief!

  13. klaproos zegt:

    whahahaha
    heerlijk om te lezen tagrijn,ze gaan nooit vervelen:-)
    we zullen de mensen maar niet té hard aanpakken hé.. wie weet hoe slecht ze het hebben:-)
    dank je wel voor je gedicht op mijn log tagrijn.
    erg leuk:-)
    groetjes
    klaproos

  14. Di Mario zegt:

    Hahahaha, dat dakterras.. en dan nog neerzetten ook Toch ook nog een stuk van zes bij vier hoor. ahhaahha
    Love As Always
    Di Mario

  15. sylvester zegt:

    Voor zo’n dakterras hoef je in ieder geval niet te trap lopen 😉

  16. whahaaaa ..
    ongelooflijk dat deze blunders nog steeds gemaakt worden.
    waar zit de eindredacteur tegenwoordig?

  17. Hanny zegt:

    “Op de pagina Buitenland van gisten”.
    Kan het Buitenland gisten dan? Of doen de bolletjes dat? 😉
    Je hebt weer mooie tjaatjes verzameld! De Nederlandse taal blijft moeilijk.

  18. Ze zijn weer geweldig, wat kunnen er foute koppen en teksten gemaakt worden he schitterend.
    Off topic, soms heeft een mens geluk he.
    Had de log over het roken afgelopen week al gemaakt en er vandaag plaats voor.
    Zit ik naar Pauw en Witteman te kijken zie ik inderdaad opeens de eigenaresse van de kroeg waar ik de foto’s van gemaakt had als gast in het programma hahah

Je kunt hier reageren

