DRUILERIGE DAGEN

December… Druilerige dagen tussen herfst en winter. Tagrijn heeft geprobeerd deze stemming met penseel en verf op een doekje vast te leggen. Hierboven: gezicht op de Vlietlanden (een recreatiegebied tussen Leiden en Leidschendam).

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

23 reacties op DRUILERIGE DAGEN

  1. Zakina zegt:

    Fijn dat je er bij verteld waar Vlietlanden ligt hahaha… wilde het al bijna opzoeken. Shame on me 😉
    Mooi vast gelegt!!

  2. Brimstone zegt:

    Je hebt de sfeer van het jaargetijde weten te pakken.

  3. Plato zegt:

    Dat ziet er goed uit, Tagrijn. Mooi sober kleurgebruik. Een stemming die past bij de tijd van het jaar. Erg goed.

  4. Je denkt wel eens ‘grijs is grijs’ (nou ja, niet jij maar ‘men’) maar dat is dus niet zo he. Er zijn echt veel soorten grijs. Zijn er ook verschillende soorten druilerig? Ik let daar nooit zo op.
    Mooi met dat zweempje blauw inderdaad. En groen. Doet me denken aan een grijze tekening die ik eens van een ChowChow van iemand heb gemaakt. Daar had ik een zweempje blauw in de uithangende tong gedaan.

  5. rietepietz zegt:

    Dat is je prima gelukt Tagrijn , de druilerigheid druipt er van af !

  6. Thérèse zegt:

    Compliment!! Juist die heel minieme verschillen in de kleuren zijn goed getroffen.

  7. boomkruiper zegt:

    Heel mooi sereen gehouden en dan toch net dat fletse licht!

  8. Hildegarde zegt:

    Zeer mooi en zacht, met toch een zweem van blauw dat wat licht geeft in deze grijze dagen.

  9. f r e d zegt:

    gij zijt een prima kwasterke…….

  10. klaproos zegt:

    echt geweldig goed gelukt tagrijn,
    bij de vlietlanden heb ik wel eens zitten picknicken:-)
    gelukkig was het toen mooier weer:-)
    maar je hebt het geweldig gebracht..
    groetjes
    klaproos

  11. J@ntje zegt:

    moooooooooooiiiiii!!!
    op de juiste muur….met het juiste licht….een juweeltje !!

  12. Belinda zegt:

    Prachtig kunstwerk heb je ervan gemaakt. Wat mij betreft ben je er goed in geslaagd om het grauwe, sombere en druilerige weer in dit werk te pakken!

  13. Prachtig gemaakt, Tagrijn. Zou wel hier aan de muur mogen hangen! Heel treffend de sfeer gevangen met al die grijs tinten.

  14. Min zegt:

    Haha de Vlietlanden!! Oh geweldig!!
    Ben er wel eens geweest, maar toen was het er veel zonniger!!
    (Ik heb nog steeds familie in die buurt!)

  15. Martine zegt:

    Wauw! Ik vind je missie geslaagd. Heel sfeervol.

  16. Di Mario zegt:

    Ik hoop toch op iets meer zon Tagrijn,
    Love AS Always
    Di Mario

  17. Vedat zegt:

    Wat mij betreft, Tagrijn, is het je heel goed gelukt. Wat een mooi schilderij zeg.

  18. Hij is mooi geworden Tagrijn, ik neem aan vanaf het hoge houten bruggetje gemaakt.

  19. dit heb je bijzonder mooi gemaakt, tagrijn!
    al is dit schilderij erg grijs en druilerig er gaat tegelijkertijd enorm veel rust van uit!

  20. Renesmurf zegt:

    Dit is realistischer dan ijs en sneeuw.
    Erg goed geslaagd!

  21. Hanny zegt:

    Ik neem aan dat dit schilderij in werkelijkheid nog mooier is dan hier op de foto. Prachtig! Wat een sfeer. Geweldig als je dit kunt vastleggen met verf.

  22. Annemarie zegt:

    Dat het donker en grijs is, dat is je zeker weten gelukt!!
    Op naar de feestdagen. 🙂 Dan gaat er weer een lichtje schijnen.

Je kunt hier reageren

