EEN PAN VOL KUNST EN ANTIEK

Zondag was Tagrijn op de laatste dag van de PAN, de jaarlijkse Kunst- en Antiekbeurs in de RAI. Je kunt er heen gaan om te zoeken naar die ene artdeco-vaas, om te zien of je nog een leuk Appeltje aan de muur kunt kopen of een tekening van Jan Sluijters. Wie een ets van Rembrandt zoekt, kan hier terecht. Een stadsgezicht van Leykert, een haven van Weissenbruch, je ziet ze allebei hieronder, is natuurlijk ook niet te versmaden. Of je vindt het leuk om voor een fors bedrag de handtas van Madonna aan te schaffen, compleet met cocaïne en het gerei dat daar voor nodig is.
Er zijn prachtige sieraden, zowel antiek als modern, waarmee je je lief met sinterklaas of kerst kunt verrassen. Ook archeologische voorwerpen horen tot de mogelijkheden. Evenals vorig jaar viel de aanwezigheid van hoogstaande moderne Chinese kunst op, maar ook voor de Japanner Hiroshige kon je hier terecht.
Maar wandel maar mee door al dat moois en doe als Tagrijn: kijk je rijk.

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur. Bookmark de permalink .

18 reacties op EEN PAN VOL KUNST EN ANTIEK

  1. Joos zegt:

    Goh, je hebt foto’s gemaakt. Volgens mij mocht dat niet. Niet dat ik je erop aankijk hoor 😉 maar dan had ik zelf ook wat foto’s willen maken. Maar het was mooi en inderdaad ook soms foeilelijk, zo ook de bezoekers 😀

  2. Geertje zegt:

    Prachtig Art Deco.
    We hebben thuis ook het een en ander hangen en staan; ik ben er gek op!
    Wat een afwisselende beurs; zijn echt momenten dat ik wel baal dat ik niet ver kan reizen!
    och nog een beetje kunnen proeven 🙂

  3. 10eke zegt:

    Mijn voorkeur gaat vandaag naar het glaswerk!
    Fijne dag, gr 10

  4. ajeetje zegt:

    Heerlijk om hier rond te kijken.
    Het glaswerk ziet er niet verkeerd uit.
    Gr. Aly

  5. Plato zegt:

    Ik ga toch voor die twee laatste klassieke schilderijen. Mooie lichten.

  6. ‘Dit is geen Appel.’ Over het Appel-zijn van de Appels is geen twijfel mogelijk.

  7. rietepietz zegt:

    Er staan of hangen wel wat “kleinigheidjes ” waar ik wel een plekje voor heb , helaas ….altijd weer dat krappe budget !

  8. boomkruiper zegt:

    Doe mij dat stilleven met schaakbord maar 😉

  9. Belinda zegt:

    Er zitten wel wat kunstwerkjes bij wat ik ambieer maar de buidel is hier niet zo groot dus ik geniet maar van de foto’s die jij hier plaatst.
    Prachtig ook die derde van onderen en die oude stadsgezichten… zwijmel, zwijmel!

  10. Lijkt me heerlijk om daar rond te struinen en eenmaal weer thuis ontzettend trots te zijn omdat je je kooplust in bedwang hebt weten te houden, want aiaiai…die prachtige vazen

  11. klaproos zegt:

    leuk tagrijn ik zie wel wat dingetjes die ik zou willen hebben 🙂
    maar ik ben niet ongelukkig als ik ze niet heb hoor, hou me ten goede:-)
    jammer dat er niet meer volk op af komt, misschien te weinig aandacht aan gegeven ??
    dank je voor deze rondleiding, ik heb mijn oogjes goed de kost gegeven 🙂
    groetjes
    klaproos

  12. Di Mario zegt:

    Ik ben netzo als Glibber toch wel heel nieuwsgierig wat er eventueel mee is gegaan naar jouw huis.
    Love As Always
    Di Mario

  13. Hildegarde zegt:

    “Kijk je rijk” : dat vind ik fantastisch goed gesteld !

  14. ’t is allemaal even mooi uitgestald!
    is het toeval of is er inderdaad niet veel publiek voor beurzen als deze?
    jammer, want er valt altijd wel wat te ontdekken?

  15. En nog wat gekocht of je alleen staan te vergapen en verbazen hahaha

  16. Renesmurf zegt:

    Dat is wel heel erg gevarieerd zeg, van best mooi tot best lelijk.

  17. Hanny zegt:

    Ik heb gekeken en vind er veel moois staan/hangen. Maar helaas, er zitten niet meer centjes in mijn portemonnee. 😉

Je kunt hier reageren

