WINTER AAN DE ZOETERWOUDSESINGEL

Afgelopen vrijdagochtend toen de zon nog niet te hoog stond, wist je niet wat je zag: een echt winterwonderland. Ook het Plantsoen aan de Zoeterwoudsesingel in Leiden leek betoverd. Ondanks de tsunami aan winterplaatjes op internet, toch een impressie.

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

26 reacties op WINTER AAN DE ZOETERWOUDSESINGEL

  1. Judith zegt:

    Ha, wat een mooie foto’s van mijn favoriete park! Vooral de vierde van boven is erg geslaagd.
    Jammer dat de dooi weer ingetreden is…

  2. rietepietz zegt:

    Ook al zie ik op dit moment veel van dit soort plaatjes … ik kán er maar geen genoeg van krijgen , écht prachtig !

  3. kamira zegt:

    wat is ons land toch mooi he
    En wat hebben wij goede fotografen die dat op een prachtige manier vastleggen

  4. Sjoukje zegt:

    Schitterend!
    OT
    Een eenmalig plakberichtje om je te laten weten dat ik met mijn site ga stoppen, de reden kan je op mijn site lezen. Bedankt voor alles!
    Liefs Sjoukje and Cats

  5. druiveke zegt:

    Ach wat prachtig!!!! Dank voor zo veel moois!
    Wij reden vrijdag naar Brabant en daar was het ook al zo schitterend! Net een sprookje!

  6. Zakina zegt:

    Het maakt niet uit, dat er al zoveel foto’s zijn op het internet… deze zijn ook mooi om naar te kijken. Dat beeld mogen ze wel een das om doen, ze vat vast kou

  7. boomkruiper zegt:

    Wat een mooi stukje stad is dit toch!
    @ Niet alle paarden kunnen tegen de vrieskou denk ik. Menig paard werd ’s nachts op stal gezet

  8. Niklas zegt:

    Toen wij zaterdag naar Midwolda reden, zagen we onderweg ook steeds van die fantastische landschappen en vergezichten! Helaas is het nogal lastig om langs autowegen/snelwegen even te stoppen om foto’s te maken.
    Ook wel goed eigenlijk, anders kom je nooit op de plaats van bestemming!

  9. Renesmurf zegt:

    Ik had even een pauze, zo lang moest het inladen, maar stuk voor stuk de moeite waard! Prachtig he!

  10. Elmar zegt:

    Hier kan geen mens toch genoeg van krijgen!
    Trek maar niets aan van Glibber,
    ik ben blij dat je mee gedaan hebt met de meute! 😉
    groetjes,
    Elmar

  11. klaproos zegt:

    whaaaaa tagrijn,ik denk eigenlijk allereerst dat de dame in der blote billen het beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerekoud moet hebben:-) waarom is zij niet berijpt:-)
    ik geniet heerlijk van deze foto’s,en van mij mag je nog een rondje:-))
    lekker meedoen met de massa en why not ?
    groetjes
    klaproos

  12. Thérèse zegt:

    Het is inderdaad net een sprookje. Hier was het lang niet zo mooi! Toevallig reden wij naar het zuiden en daar was het ook zo.
    Hier wel ijs enz. maar helemaal verstoken van al dat moois.
    Een extraatje dus voor mij, deze mooie beelden.

  13. Jaco zegt:

    Onvermijdelijk, en terecht! Sublieme plaatjes, zaterdag waren ze waarschijnlijk veel meer bemenst geweest: het ijs stond daar zwart van de mensen, óók een mooi gezicht.

  14. Brimstone zegt:

    Je krijgt niet de indruk dat deze plaatjes midden in de stad geschoten zijn. En ondanks dat we het deze dagen heel veel hebben gezien, blijft het mooi!

  15. wat WAS het mooi he ? vrijdag en hier bij jou op maandag.

  16. eva zegt:

    Een dag sprookjesland!
    Mooi hé!
    gr eva

  17. Hermien zegt:

    Prachtig! Ik werd er uitgebreid over gebeld vrijdag door mijn moeder en nu heb ik het zelf ook gezien!

  18. Zoveel van deze plaatjes had ik anders nog niet gezien hoor! Dankjewel, ze zijn super. Van deze plaatjes kunnen er niet genoeg worden geschoten omdat het behoorlijk uniek weer is.
    Toch weer sneu dan, zo´n nakend standbeeld he. Kun jij daar niet even een warme deken voor regelen zolang…

  19. Hanny zegt:

    Wat mij betreft mag je nog wel even doorgaan met het plaatsen van zulke schitterende foto’s. Echt winters zoals winters horen te zijn. Dank voor de mooie plaatjes, die we in Friesland moeten missen.

  20. Vedat zegt:

    Jouw winterplaatjes maken de tsunami compleet, Tagrijn.

  21. van tsunami’s als deze krijg ik nooit genoeg!
    ik dompel mezelf weer onder ..

  22. Di Mario zegt:

    Blijft toch mooi om naar te kijken.
    Love As Always
    Di Mario
    OT, ik dacht al dat die site iets voor jou was.

  23. lenie zegt:

    ondanks de overdaad een geweldige impressie hoor , heb er met plezier naar gekeken !
    kijk doe ik nou niet hé , meedoen met de meute ….whahahahahahahahahahahahahaha ;))
    dat is nu eenmaal met fotoblogs ..allemaal hetzelfde onderwerp ….. ‘grin’

  24. Wat geweldig mooi he, zie het helemaal voor me.
    Ik reed vrijdag binnendoor naar Haarlem en dat was ook zo prachtig, komt van de week nog op de log.

  25. Geertje zegt:

    Of er nu een tsunami aan winterplaatjes is of niet; het blijft zo mooi!
    Puur genieten, zeker als de foto’s mooi zijn.
    Schitterend Tagrijn!

Je kunt hier reageren

