TJA…

Toen Tagrijn afgelopen zondag uit zijn raam keek, wist hij: dit is eigenlijk een dag om lekker in je nest te blijven liggen. Hoewel:

Bewegen is gezond. Maar was dat zondag ook zo?

 Dat Cruijffiaanse uitspraken zich in de voetbalwereld niet beperken tot de Meester zelf, wordt duidelijk als je hoort wat zijn apostelen voor wijsheden prediken.
Zo verkondigde de voetbalcommentator tijdens de wedstrijd NAC – Volendam:
‘Als je wilt scoren, moet ie wel zitten.’
En trainer Adelaar van Volendam wist stellig:
‘De uitslag wordt bepaald door het scoreverloop.’

We blijven nog even in de voetbalwereld. De laatste tijd worden er nog al wat fouten gemaakt in de arbitrage. Maar die scheidsrechters zijn ook gewoon te klein om alles te kunnen overzien, dacht Tagrijn even toen hij de kop boven dit stukje las.

Plaats voor hondendrugsdealers?

Vrouwen die snel iets willen verdienen, hoeven er in New York alleen maar iets voor uit te trekken, denk je bij dit bericht. Tenzij de politieverordening ondertussen is aangepast natuurlijk:

In New York mogen vrouwen, net als mannen, met ontbloot bovenlijf rondlopen. En dus kreeg een vrouw die (ten onrechte) door de politie was opgepakt omdat ze topless rondliep, een schadevergoeding aangeboden van 29 000 dollar.

(Tips voor deze rubriek zijn altijd welkom. Dus wie iets raars tegenkomt in een krant of tijdschrift: graag even mailen! )

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

17 reacties op TJA…

  1. Vedat zegt:

    De opmerking van de voetbalcommentator viel mij ook al op. Ik merkte gelijk beperkingen bij mijzelf, want ik snapte de opmerking niet. Ik ben blij, dat ik niet de enige ben, bij wie het opgevallen is.

  2. J@ntje zegt:

    waahhaahhaahahhahaha
    heerlijk!!!!
    en man, wat ben jij lekker aan het schilderen !
    nog effe en je krijgt je eigen expositie!!
    ik vind deze echt weer heel mooi!
    verheug me nu als op jouw lente en zomer composities !
    enne…zondag vandaag…maar van mij hoef je niet naar buiten hoor!
    šŸ˜‰
    groetjes Janneke

  3. plato zegt:

    Hilarisch weer… vooral die te korte scheidsrechters. En ja, as je ein keer meer heb gescoord dan je tegenstander, dan hebbie gewonne. Behalve als je ‘m in eige doel skopt, maar det spreekt voor se eige.

  4. klaproos zegt:

    heerlijke tjaatjes tagrijn, die gaan nooit vervelen,
    ik hou mijn ogen open voor je en als ik wat zie…. ben jij de eerste die het weet:-)
    zulke logs gaan immers nooit vervelen:-)
    groetjes
    klaproos

  5. Elmar zegt:

    Ik geloof dat ik ook maar eens richting New York ga deze zomer! De reis haal ik er zo te horen dik uit! šŸ˜‰
    groetjes,
    Elmar

  6. Renesmurf zegt:

    wow, zo, dat topless verdient aardig zeg!
    Die valt het meest op.
    Maar die lijntjes gaan er ook wel in.

  7. rietepietz zegt:

    voetbaltrainers blijken dus ook flink te kunnen trappen , als er maar een open deur in de buurt is šŸ˜‰

  8. Zakina zegt:

    29000 dollar? Jeetje… waarom heb ik als preutse muts dat niet gedaan… ik kan die centen heeeeeel goed gebruiken. Tja, blijf liever preuts šŸ˜‰

  9. Jenny zegt:

    Top Tagrijn! Waar haal je het toch allemaal weer vandaan? Hihihi….vooral van die scheidsrechters…..
    Groetjes!

  10. Annemarie zegt:

    Hihi een goede dag om bij Tagrijn te komen lezen!
    Ik lig in een deuk en degenen die bij me aan tafel zitten kijken me stom aan….

  11. Als je te kort bent, dan moet je gewoon kleding met lengtestrepen dragen.

  12. Belinda zegt:

    Dat kan ook alleen maar in Amerika. Bij het zien van een tepel ontstaat er nippelgate maar met ontbloot bovenlijf rondlopen mag dan weer wel en levert 29.000 dollar op!!

  13. Pasula zegt:

    Topless rondlopen en 29.000 euro toe krijgen? Het kan in New York (maar of het ook in Almere kan valt te betwijfelen. Ik ga het niet uitproberen. Vrijwilligers…?

  14. f r e d zegt:

    niks blijven liggen
    er op uit
    de paden op
    de lanen in
    hoog op de gele wagen
    hoor ik daar een wielewaal?

  15. Di Mario zegt:

    Tja.. wat moet je hier nou aan toevoegen, de mooiste woorden heb jij al gebruikt.
    Love As Always
    Di Mario

  16. Weer een aantal mooie Tja’s.
    En om er nog maar eentje aan toe te voegen wethouder Steegh is weer ontsnapt aan een motie van wantrouwen TJA!!!!!!!

  17. Hanny zegt:

    Er zijn genoeg dames die wat verdienen als ze uit de kleren gaan. Maar dit bedrag is toch wel het toppunt! šŸ™‚
    Je hebt weer een mooie serie TJA’tjes bij elkaar gesprokkeld.

Je kunt hier reageren

