KUNSTZINNIGE DIERENTUIN

Hierboven zie je de kop van een zwaan. En hieronder de kop van een olifant. Maar kijk eens goed. Is het wel een zwaan? Is het wel een olifant? Scroll nog even door naar beneden.

Je hebt het waarschijnlijk al gezien: dit zijn beschilderde handen.
Guido Daniele is een 58-jarige kunstenaar uit Milaan. Hij noemt zichzelf een hyperrealistisch kunstenaar. Hij werkt ongeveer vier uur aan een hand. Daarna maakt hij er een foto van en kunnen de handen weer gewassen worden. De hand is nu vastgelegd voor het nageslacht, zoals hij zelf zegt. Hieronder nog een aantal prachtige handen. Over de adelaar deed hij trouwens tien uur, maar dat zijn dan ook twee handen. Hij schildert niet alleen handen, maar ook zijn bodypaintings zijn prachtig en hij maakt zeer bijzondere advertenties.
Wie kennis wil maken met zijn werk of nog meer handen wil zien, kan hier naar zijn site klikken.

Dit bericht werd geplaatst in Cultuur. Bookmark de permalink .

29 reacties op KUNSTZINNIGE DIERENTUIN

  1. fienmareen zegt:

    stuur ze naar fienmareen@gmail.com want ze zijn zo mooi

  2. N.Hoogervorst zegt:

    In 1 woord GEWELDIG !!!!!!

  3. lorre zegt:

    COOOOOOOOOOOOOOOOOL jong!!!!!

  4. Hilly zegt:

    prachtige logjes heb je en deze is wel heel bijzonder!!

  5. Dieneke zegt:

    echt mooi,bij de giraffe is het nog het minst zichtbaar.

  6. Min zegt:

    Ohw dat is heel mooi, dank voor het plaatsen.

  7. Zakina zegt:

    Ware kunstwerken zeg!! Heel mooi gedaan

  8. Elmar zegt:

    WauW geweldig! Wat mooi!
    Dit is echt Kunst met de hoofdletter K!
    groetjes,
    Elmar

  9. rietepietz zegt:

    Wat knap gedaan hé , ik heb al eens eerder iets van dit werk gezien maar ik blijf het héél bijzonder vinden !

  10. PaulHUzzz zegt:

    tjee das echt heel mooi gedaan! Leuk idee om van de simpele handfiguren zulke kunstwerken te maken 🙂

  11. Thérèse zegt:

    Heel knap gedaan. En ook wel geestig bovendien….ik had het nog niet gezien.
    Groetjes.

  12. Renesmurf zegt:

    ja, ik heb het wel eens gezien.
    Ik vraag me dan toch af in hoeverre er gephotoshops is.
    Ze zijn superstrak allemaal. Wel mooi.

  13. Tagrijn, je overtreft jezelf weer met het toenen van deze magnifieke kunstvorm. Wat is dit mooi. Ik las hierboven: meer, meer. Daar kan ik me bij aansluiten, dus ik klik snel even door naar zijn site.

  14. boomkruiper zegt:

    Jeetje!!!!!! Ik ben diep onder de indruk. Wat een vakman!

  15. Belinda zegt:

    Ja echt geweldig wat deze kunstenaar van je handen kan maken! Top!!

  16. f r e d zegt:

    ’t is wel een soort van knap.

  17. nusennatha zegt:

    vroeger deden we het met de schaduw , maar dit is echt goed gedaan

  18. Joanna zegt:

    Oja Tagrijn, ik heb een hele verzameling van hem in mijn archief, het is ongelovelijk wat die man kan.
    Een goede start in de nieuwe week, love Joanna

  19. klaproos zegt:

    🙂
    gaaf hé,
    ik heb hem wel eens in een pps gehad, knap gedaan denk ik 🙂
    groetjes
    klaproos

  20. Gonny zegt:

    Wat een schitterende kunstwerken zeg. Echt onwijs knap gedaan 🙂
    Groetjes Gonny

  21. Geweldig knap he, had al eens iets van hem gezien maar het is echt geweldig wat hij maakt.

  22. Vedat zegt:

    Knp hè, maar heb je de “Elk” gezien op zijn site? Dat zijn toch minsten drie handen?

  23. Di Mario zegt:

    Echt gaaf he, is al weer wat jaren geleden dat ik dit gezien heb. Maar het blijft verbazingwekkend mooi.
    Love as Always
    Di Mario

  24. druiveke zegt:

    Geniaal zeg! Ziet er schitterend uit!
    OT: Je mag een emmertje komen halen hoor! Laat maar weten wanneer je in de buurt bent! 😉

  25. Hanny zegt:

    Ha gelukkig, bij jou kan ik weer reageren. Bij andere web-loggers lukte het niet.
    Dit is wel wat anders dan we vroeger deden met schaduwen. Heel knap gemaakt. Het lijkt me best lastig om de hand zo te beschilderen, je komt er amper bij aan de pinkkant.

  26. nanos zegt:

    Ik had deze foto’s al eeder gezien.
    Die beschilderede handen zijn echte kunstwerken.

Je kunt hier reageren

