SCHIJT AAN SONJA?

Als je nou echt eens zin hebt om alle wijsheden en semiwijsheden van Sonja Bakker aan je laars te lappen, moet je maar eens een kijkje nemen in Amerikaanse fastfoodrestaurants. Daar zijn dingen te koop waar we in Nederland nog een puntje aan kunnen zuigen. Of het allemaal ‘fast’ te verorberen is, valt nog te bezien, maar het is in ieder geval rijk aan calorieën. Geniet van onderstaande wanstaltigheden. Of toch maar liever een broodje gezond?
Laten we simpel beginnen. Als voorafje nemen we The Kannibal:

Maar de kaart heeft meer te bieden. Iets met eieren? Probeer dan eens deze sandwich met ham, kaas en elf eieren:

De sandwich hieronder draagt de mooie naam 30.000 calories

Hieronder smullen maar van een half pond beef en de nodige Gruyerekaas

En deze draagt de mooie naam Mac GangBang…

Dit stapeltje bevat acht plakken bacon, zes sauzen, zes gebakken eieren en twee kippenborsten: 

Tot slot: deze heeft dezelfde in baconvet gebakken ingrediënten, maar men heeft er dan voor de smaak nog een portie cheddarkaas aan toegevoegd. De naam van dit gerecht?  Sandwich Heart Attack…

Wie de eetlust nog steeds niet is ontnomen, kan hier klikken om nog meer heerlijkheden te ontdekken…

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

33 reacties op SCHIJT AAN SONJA?

  1. Feetje zegt:

    *krankzinnige blik in ogen* nee neeeeee Dank u….ik heb net de kapsalon overleefd!! Whaaaaa

  2. femke zegt:

    vies,goor,belachelijk

  3. Zakina zegt:

    Amerikanen staan al niet bekend om hun culinaire keuken, maar begrijp echt niet dat het mogelijk zou kunnen zijn, dat mensen dit wat ik hier nu zie ECHT eten???? Ik word zooooo misselijk.

  4. eva zegt:

    Gah……bah….euhg…..
    Vreselijk.
    Lees net iets over “feeders” een merkwaardig soort loverboys die hun “vriendinnetjes” moddervet mesten met lekkere hapjes zodat ze niet meer van bed afkunnen, benauwd worden, en uiteindelijk overlijden aan een hartaandoening.
    Doodgegeten!
    gr eva

  5. st@@rtje zegt:

    Je meent toch niet dat dit gegeten wordt? Door Hollebolle Gijs zeker ;-] :-]

  6. Niklas zegt:

    Ach, in deze tijd van meer, of zelfs teveel, is nog niet genoeg…
    Er zijn toch wel dingen bij die me wel lekker lijken, maar wie krijgt in godsnaam z’n bek zó ver open? Ik in elk geval niet, bij de tandarts hoef ik m’n mond ook niet meer zo ontiegelijk ver open te doen, sinds hij ontdekt heeft dat mijn kaak “mobiel is”. Heeft ooit te ver open gestaan bij een enorme gaap en toen is hij kennelijk uit de rails gelopen.

  7. plato vanuit Belgie met een azerty scherm zegt:

    Whoehahahaha… hou op… het wordt me teveel….wat een happen.
    Ik lust wel een querty-burger.

  8. Elmar zegt:

    Is dit alles dat je serveert vandaag Tagrijn? Daar kan ik maar een uurtje op vooruit hoor! 😉
    groetjes,
    Elmar

  9. Hildegarde zegt:

    Dank je lekker 🙂 Doe mij maar een broodje gezond.

  10. Thérèse zegt:

    Hahahaha, hoe triest ook, moet ik er toch om lachen. Amerikanen zijn gek! Heb ik al heel lang gedacht.

  11. rietepietz zegt:

    nee dankjewel , ik ga hier al van over m’n nek…. getsie !
    Hoewel ik ondertussen inderdaad te zwaar ben eet ik keurig m’n drie normale maaltijden per dag . Niet dat ik alle vet uit de weg ga hoor want ik heb niet met “verarme ” spullen !
    Ik voel ook zeker niet de behoefte mevrouw Bakker te gaan “vetmesten ”

  12. Min zegt:

    Een hamburger of een broodje gezond op zijn tijd is best lekker, maar tja elke dag nee dank je. Vandaag eet ik eens gewoon wat de pot schaft: Speklapjes, bietjes en aardappelen. Van je lijstje mag mijn moeder bijna niets, maar ook de speklappen niet..

  13. Martine zegt:

    Ik ben duidelijk een van die te zware Nederlanders. Wat niet wil zeggen, dat ik deze meuk eet.
    Ook van kwaliteitseten kun je te zwaar worden. Echt waar.

  14. f r e d zegt:

    die gangbang bevalt me wel; maar beter hard”geblazen” dan de mond gebrand.

  15. Dieneke zegt:

    Nederlander baadt in het vet
    Alle Nederlanders samen zijn in totaal 70 miljoen kilo te zwaar. Dat is nog al wat! Om precies te zijn 135 zwembaden vol …
    las dit vandaag in het nieuws,dus er zijn ook Nedelanders die deze troep eten!en dan zijn die misbaksels nog bescheiden te noemen bij de op de foto’s getoonde zooi.

  16. Ik geloof niet dat ik sta te springen om kennis te maken met de persoon, die deze omvangrijke maaltijden naar binnen kan krijgen en ik wil het hem of haar zeker niet zien doen. Brrrrr

  17. Marcel zegt:

    Ik volg zelf het “Theo Bakker Dieet” ook TBD-dieet genoemd. Het dieet zegt “alleen eten en drinken als je er zin hebt”. Het dieet bevalt goed, want ik mag alles eten en drinken wat ik wil.

  18. Ja, en niet zo’n beetje ook!

  19. paco zegt:

    Zo zie ik het graag

  20. Jaco zegt:

    Dat een na laatste broodje was dan wel weer gemaakt met bruin brood, of zelfs volkoren brood. Scoort dat nog gezondheidspunten?

  21. Joanna zegt:

    En dan is de mens verbaasd dat er zoveel dikke rondlopen. Schijnbaar is er vraag naar anders werd het niet verkocht toch?
    Love Joanna

  22. kaatmossel zegt:

    bedankt
    ik hoef vandaag niet meer te eten
    haha

  23. ronduit goor!
    ik hou best van een lekkere portie eten
    maar dit staat me ècht tegen

  24. Di Mario zegt:

    Dat krijg je toch nooit helemaal op joh, pfff, wat een berg. Als je het niet erg vind sla ik over.
    Love As Always
    Di Mario

  25. Pasula zegt:

    Gatver… die namen ook, Heart Attack. Iets wat zo heet ga ik niet eten. En dat ding met 11 (!) eieren… wij doen ruim 2 weken met een doosje van tien stuks.

  26. Brimstone zegt:

    Wat ziet dat er allemaal smerig uit! Hoe krijgen ze het verzonnen zoveel troep tussen brood te proppen.

  27. Dat zijn nog eens kanjers. Het ziet er niet smakelijk uit.

  28. nanos zegt:

    Bah!
    Een broodje gezond ziet er trouwens ook niet altijd even aantrekkelijk uit, en schijnt ook niet zo gezond te zijn als de naam doet vermoeden.

  29. angel zegt:

    je reactie bij emile maakte me nieuwsgierig.. maar je meent toch niet serieus dat mensen dit naar binnen werken he? gatver… :S

  30. Na dit gezien te hebben is alle eetlust verdwenen hahhha.
    Echt goor he dat soort burgers, eigenlijk alle burgers.
    Ben er zelf niet dol op.

  31. walgelijk!
    ik kan niks anders uitkramen? :-((

  32. Renesmurf zegt:

    Het is knap hoe ze dingen smakelijk op de foto kunnen zetten, en tevens knap dat ze dat ook onsmakelijk kunnen doen!

  33. Hanny zegt:

    Ik ga zowat over mijn nek als ik deze hoeveelheden zie. Onvoorstelbaar om zoveel op te eten.

Je kunt hier reageren

