IN HET LAND DER BLONDE DUINEN

Vandaag weer even terug naar Zeeland.  Achter het veldje met zonnebloemen zie je het rode dak van het huis waar Tagrijn logeerde. Hieronder zijn we in de tuin van het huis, met zicht vanaf de vijver.

In de vijver leven salamanders, kikkers en vissen en drijven ook wat waterlelies rond.

Dan nog wat bloemen en een zandoogje, waarvan er honderden rondfladderden met een voorliefde voor één plant.

Over het hek kijk je op het weiland van de buren.

Langs de weg op de dijk, waarop het huis is gebouwd, bloeit en groeit van alles. Ook daarvan nog wat plaatjes.

Volgende keer gaan we een kijkje nemen in Goes.

Even iets anders: Tagrijn heeft zijn foto’s vanaf vandaag niet bij Photobucket ondergebracht, maar bij Picture Trail. Reden: het account bij Photobucket loopt vol door een groter aantal bezoekers aan zijn weblog. Dus een tweede account aangemaakt. Andere naam, ander wachtwoord, ander mailadres.Dat lukt prima, maar de teller voegt toch beide accounts samen, dus die oplossing blijft lood om oud ijzer. Waarschijnlijk aan het IP-nummer gekoppeld.
Zoals goed te zien is, is de kwaliteit van de foto’s via Picture Trail minder ‘sprankelend’ dan je gewend bent. Bovendien wordt het formaat van de staande foto’s automatisch teruggebracht.
Is er een weblogger die weet waar je een free account kunt krijgen zonder dergelijke beperkingen?
 

Dit bericht werd geplaatst in Stad en land. Bookmark de permalink .

24 reacties op IN HET LAND DER BLONDE DUINEN

  1. Marcel zegt:

    Dat zijn hele mooie foto’s. Maar ja, Zeeland is ook heel mooi.

  2. Pasula zegt:

    Ik heb genoten van je foto’s!
    Ik laad ze zelf altijd op met imageshack, de echte foto’s bewaar ik op m’n pc.

  3. Thérèse zegt:

    Nou, jij hebt op een prachtig plekje gelogeerd!!!! Ik vind het allemaal heel mooie foto’s, maar die arrogante kop van die geit, is echt prachtig!!!
    Nee, wij bij web-log zetten gewoon de foto’s er zelf op, voor zo ver ik het begrijp.

  4. Zakina zegt:

    Flickr (www.flickr.com) Die gebruik ik in combinatie met Photobucket.
    Wat een mooie omgeving om in te mogen logeren zeg.

  5. Ziet er mooi uit.
    Maar even over photobucket, ik wist niet hij reageert opp aantal bezoekers ik dacht op aantal foto’s.
    Ik heb meerdere accounts zal eens kijken hoe het daar staat met de beschikbare ruimte.
    Mijn allereerste account is ook bijna vol 87%.
    Mocht je een oplossing van iemand horen laat het mij dan ook even weten.

  6. ReneSmurf zegt:

    Wat is Nederland toch een fijn land.
    Natuurlijk, ook elders is het mooi.
    Maar toch is dat wat er in me op komt.
    Lekker zonnetje er bij, lekker relaxed allemaal, en dan komt de avondzon en er is weer een dag voorbij.

  7. Jenny zegt:

    Hé Tagrijntje, ik ben óók weer terug!
    Zo, jij hebt wel genoten zie ik!
    Wat betreft de foto’s, ik vind het wel meevallen hoor!
    Er zijn toch geen mooiere bloemen te vinden als de veldbloemetjes,dat is weer een mooi stukje natuur!!!!!
    Liefs van mij!

  8. boomkruiper zegt:

    Wat een Dijk van een Huis Tagrijn! En zo lekker groen!

  9. Wat zal je genoten hebben van de mooiw provinci Zeeland. Wel eens aan Zeeuws-Vlaanderen gedacht om je vakantie door te brengen. Ook prachtig kan ik je zeggen!

  10. Vedat zegt:

    Het is anders dan in Leiden, een beetje rustiger. Dankzij zulke mooie, rustige plekjes kun je de drukte van de stad weer aan.

  11. Jij zat daar niet verkeerd Tagrijn en je had het weer gelukkig ook helemaal mee. Aan de foto’s te zien heb je er heerlijk van genoten. Imageshack is ook een goede uploader. Overigens zie ik ook niet wat er mis is met deze foto’s. Kijk eens naar die veldboeketten, die komen er toch schitterend uitgesprankeld ?

  12. ik heb 5 of 6 accounts bij Photobucket 🙂
    maar tegenwoordig upload ik ze gewoon via weblog zelf
    met de speciale instellingen bevalt me dat prima 🙂

  13. Plato zegt:

    Geen idee. Ik plaats mijn foto’s altijd rechtstreeks van de harde schijf op de weblog. En daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik vind jouw foto’s nog steeds prima dus waarom niet gewoon doorgaan met dat tweede programma?

  14. henny zegt:

    wat heb jij een fijne vakantie gehad. Te zien aan de hand van de mooie foto,s. gr . henny

  15. paco zegt:

    Geen idee maar de fotos zijn prachtig

  16. Judith zegt:

    Ik gebruik doorgaans Picasa van Google en ben daar wel tevreden over. Er zit een limiet aan het aantal foto´s maar die is aan de ruime kant. Ik zit er zelf na jarenlang gebruik nog niet eens in de buurt. Soms gebruik ik Flickr maar daar moet je tegenwoordig na 200 foto’s al naar een betaald account.

  17. Di Mario zegt:

    Misschienis http://tinypic.com/ iets, ik heb hem nog niet gebruikt, maar wel ooit aangemaakt voor het geval photobucket niet zou werken.
    Ik kijk uit naar de Goes serie.
    Love As Always
    Di Mario

  18. Vedat zegt:

    Tagrijn, je kunt onbeperkt foto’s en filmpjes plaatsen bij Webshots. http://www.webshots.com

  19. Hanny zegt:

    Terug naar vroeger. Kleurrijke bermen. Geweldig!
    Je hebt daar in Zeeland een daalders mooi logeerplekje.
    Ik ben heel benieuwd naar jouw kijk op Goes.

  20. klaproos zegt:

    ohhh tagrijn wat is dat mooi,
    ik kan je imageshack aanraden daar breng ik al mijn foto’s onder zonder enig probleem, ji mag van dit soort logjes via IS nog 100 postjes maken, die vervelen nooit:-)
    als ik jou kan helpen vraag gerust
    slaap lekker

  21. beuzeblaadje zegt:

    Dat huis met het rode dak staat op
    een heerlijk plekje! Wat een zalige
    tuin en een heerlijke omgeving, hier
    zul jij ongetwijfeld hebben genoten!
    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  22. image shack, tagrijn, daar kan je zoveel opladen als je wilt! jarenlang! :-))
    dit is de url;
    http://imageshack.us/
    jij weet je logeeradres wel uit te zoeken!
    wat een prachtige locatie!!
    ’t is zelfs feest bij de buren!
    althans .. in hun weide? :-))

  23. Annemarie zegt:

    Ik heb geen idee Tagrijn!
    Ik gebruik al tijden photobucket en ik heb daar dus echt geen problemen mee…
    MIsschien dan toch gewoon bij web-log zetten? Daar kun je volgens mij ook wel wat foto’s kwijt!

Je kunt hier reageren

