DUIN EN STRAND BIJ VROUWENPOLDER

Image Hosted by ImageShack.us

Als Tagrijn zijn logeeradres in Vrouwenpolder uitloopt, kan hij via een pad door de duinen in tien minuten op het strand zijn. Omdat het al een tijdje geleden is dat hier een schilderijtje van eigen hand heeft gestaan, moet dat vandaag maar weer eens gebeuren. Hierboven dus: zee, strand en duin bij Vrouwenpolder.

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

19 reacties op DUIN EN STRAND BIJ VROUWENPOLDER

  1. Zakina zegt:

    Begon al te denken, dat Tagrijn niet meer schildert. Gelukkig weet hij nog steeds de verfkwast bij de hand te nemen.

  2. Plato zegt:

    Heel mooi gedaan Tagrijn. Het geeft zin in vakantie.

  3. eva zegt:

    Prachtig geschilderd!
    gr eva

  4. Martine zegt:

    Ik vind ‘m prachtig. Wij waren hier ook een aantal jaren geleden, en dit schilderijtje
    (is het wel -tje? Er staan geen afmetingen bij) geeft wat mij betreft precies weer hoe het daar is, echt leuk.

  5. mooi hoor… knap, dat kan ik echt niet…

  6. Di Mario zegt:

    Mooie omgeving, de zee, duinen in de rug.. fff , wat zul jij je vermaakt hebben.
    Love As Always
    Di Mario

  7. Elmar zegt:

    Prachtig Tagrijn!
    Het moet heerlijk zijn aan de kust met dit weer!
    groetjes,
    Elmar

  8. beuzeblaadje zegt:

    Ik durf het bijna niet te zeggen
    maar ik ben er niet zo “kapot” van….
    Vind het een beetje kaal!
    Maar ik doe het je niet na!
    Doeiiii,
    beuzeblaadje

  9. boomkruiper zegt:

    Heel mooi met de vele groentinten en het verloop van kleur in de lucht. En verduveld knap Tagrijn!

  10. paco zegt:

    ja, hij is wel erg mooi

  11. Pasula zegt:

    Prachtig gemaakt met al die kleuren!

  12. jij hebt de vrede en de rust prachtig weergegeven, tagrijn!
    heel mooi ook hoe jij diepte in je werk legt!
    ik ben verkocht!
    (maar dat wist je al!) ;-))

  13. Vedat zegt:

    Ik blijf het toch knap vinden, zo’n schilderij. Je ziet het en kunt het nog uitbeelden ook.

  14. ReneSmurf zegt:

    Het komt een beetje flets over, maar dat zal wel zo horen.
    Het straalt wel een mooie sfeer uit.

  15. Annemarie zegt:

    MMM, zeker met dit weer heerlijk om naar het strand te gaan! Ik denk dat ik morgen ook ergens bij het water lig. Mag ook de waterslang in de tuin zijn. Iig wel verkoelend

  16. flappie zegt:

    ohhhhhh ik ben hélemaal weg van deze mooie prent..
    je hebt het echt in je vingers tagrijn:-)
    super, om te zien

  17. Thérèse zegt:

    Dat is wel heerlijk als je niet zo ver hoeft te sjouwen met je spullen. Mooi geworden!

  18. Hanny zegt:

    Mooi dit schilderij. Het lijkt net of ik er echt loop.

  19. Heerlijk toch met je schildersezeltje de deur uitstappen en dan dit moois maken.

Je kunt hier reageren

