TJA…

Je zult er toch maar les van krijgen…

Het zijn zware tijden voor ondernemers. Dus probeert Gall & Gall een nieuwe trend te zetten. Maar of dit nu zo’n gelukkige combi is…

Leuk voor het jongen dat hij dat prijs heeft gewonnen.

UITGESPROKEN…

Wouter Bos over de DSB:
Er zijn daar dingen gebeurd die niet door de haak kunnen.

***

Ex-voetballer Frank de Boer in een interview:
Op zulke antwoorden geef ik niet eens vragen

***
En men beweert dat het kroonprinselijk paar over een villa in Mozambique heeft gezegd:
We spreken met klem tegen dat we daar een huis laten bouwen. We laten er twéé bouwen.

Zonder commentaar:

Wat een stelletje zuurpruimen hieronder…

Maar schijn bedriegt: dit is louter plezier en vriendschap:

En tot besluit vandaag een wel heel mooi ‘tjaatje’ dat werd toegestuurd door Klaproos, waarvoor natuurlijk dank!

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

18 reacties op TJA…

  1. Plato zegt:

    Een geniale aflevering. Die Vlaamse auto is groots. Klaproos is de laatste tijd veel in Vlaanderen en dat zullen we weten. 🙂

  2. Zakina zegt:

    Geweldig die foto met dat nummerbord enne ook die met die auto op dat verbodenbordje. Tagrijn, geen idee hoe je het altijd doet, maar weer een geweldige TJA

  3. boomkruiper zegt:

    Moet nodig een rood hoedje kopen, knapt mijn humeur zoooo van op :))

  4. Vedat zegt:

    Je hebt een paar sterke bij elkaar gezet, dit keer. Al kende ik die vriendenclub van die hoedjes al wel. Ik zal ook een op gana letten en als ik zoiets zie, en natuurlijk de tegenworodigheid van geest heb dat te combineren met Tja, dan meld ik me wel bij jou, Tagrijn.

  5. paco zegt:

    Grappig.Vooral die laatste

  6. rietepietz zegt:

    Ja dit keer kán er maar één de beste zijn , het autokenteken !
    Grappig dat het zo werkt en dat merk ik zelf ook ,in de auto hebben we altijd radio west aan waar ook vaak nieuws over Leiden en omgeving is .Ik moet dan altijd aan de logjes van jou en Glibber denken !

  7. HUUB zegt:

    heerlijke simpele humor… lekker…

  8. Dat nummerbord geweldig, wat leuk dat er aan jou is gedacht toen men dit bord zag.

  9. Min zegt:

    Toch heeft een van de red hatters mij dit jaar al duidelijk gemaakt dat ik me veel vrolijker kan kleden…

  10. Pasula zegt:

    Die TJA vind ik ook helemaal geweldig! En die hoedjes…. tja… 😉

  11. die avondcursus wordt vast een groot succes!
    geef daar een sterwijn bij voor bij de borrel en ’t kan weer allemaal door de haak!
    wat een leuke verzameling is dit weer, tagrijn! :-)))

  12. ReneSmurf zegt:

    De laatste is de beste! Geniaal!
    Niet parkeren is wel makkelijk daar overigens! En die prijs, dat is hem gegund!

  13. Weer een geweldige Tja dit keer.
    Ennuhh weet eigenlijk niet waarom het de Tregter heet.

  14. Di Mario zegt:

    Ik zag je titel al en verheugde me al op een hoop lol. Lekker zo voor het slapen gaan.
    Dit soort dingen vind je niet bij ons in het bos 😉
    Love As Always
    Di Mario

  15. klaproos zegt:

    🙂
    een jonge debutant, met een red hatje:-)
    doorgaans zijn de dames wel héél vrolijk en frivool:-)
    misschien hadden ze der dag niet ??
    wat een timing die tja:-)
    tja:-)dat zal wel telepathie zijn geweest.
    slaap lekker tagrijn

  16. Annemarie zegt:

    Ze zijn weer grappig!
    Hanny had er inderdaad ook weer 1tje, maarja die vergat de krant dan weer…
    Dat bord is wel geweldig hoor.. Die straat, daar kan volgens mij niemand door.

  17. Hanny zegt:

    Weer een geweldig leuke serie bij elkaar.
    Ik zag er ook een voor je, maar de krant is verdwenen. Het ging over de vorm van de AZ-spelers. In de kop, waarvan ik niet meer precies weet hoe die luidde, stond het woord “platvorm”. Tja, moet ik zoiets maar meteen onder de scanner leggen en niet wachten tot morgen.

  18. Marcel zegt:

    Wat een grappige serie foto’s. Tja is leuk, maar ook het bord met verboden voor auto’s.

Je kunt hier reageren

