VROLIJK HET JAAR UIT

Tagrijn houdt even een korte winterstop. Er volgt nog één logje met een leuk bericht. Dag nog onzeker…
Hij wenst iedereen hele fijne feestdagen en tot 4 januari volgend jaar.
Met wat vrolijke plaatjes luiden we het jaar uit.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

17 reacties op VROLIJK HET JAAR UIT

  1. Geertje zegt:

    Geniet ze trotse opa!
    Geweldige feestdagen en een heel voorspoedig 2010 🙂

  2. klaproos zegt:

    whaahahhaha heerlijke humor tagrijn, dat gaat zo lekekr vrolijk richting ouwe jaar 🙂
    geniet van je vrije dagen hé

  3. Pasula zegt:

    Dat is nog eens een leuke klapper. Geniet van je winterslaap Tagrijn! 😉

  4. Vedat zegt:

    Bij een van de plaatjes moest ik ineens denken aan het liedje over dat Manneke uit Brussel. “Bij veertig graden onder nul, wat heeft die…”

  5. rietepietz zegt:

    Whahaha , een errug leuke uitsmijter ! en dan óók nog een klifhanger ….. je maakt me nieuwsgierig !

  6. whaaahaaaa, zo huppelen we al rollebollend het nieuwe jaar in? :-))
    geniet van je winterstop, tagrijn!
    en natuurlijk van de feestelijke feestdagen! :-))

  7. f r e d zegt:

    veel plezier met de winterstop; ik doe mee.

  8. Thérèse zegt:

    Ja, dat zijn hele leuke plaatjes!!! En er komt nog meer…..?
    Anders zovast alle goeds gewenst!!!

  9. Plato zegt:

    Fijne dagen Tagrijn. En een goed begin.

  10. Plato zegt:

    Hahahaha… die zoekende rendieren vind ik leuk. En dan die sjagrijnige kop van de kerstman erbij. Heel leuk.

  11. Morgaine zegt:

    whahahahaha stuk voor stuk nieuw voor mij, helemaal super!
    en nu ga ik mijn palet weer even oppakken 😀
    XXX

  12. Tis toch vrijdag!! verzaken??

  13. Henriette zegt:

    Ik wens jou ook een Fijne Kerstdagen, Tagrijn. En een gelukkig en gezond 2010.

  14. paco zegt:

    Wens jou ook fijne dagen en een gezond 2010

  15. In geen enkele afbeelding herken ik een Leids detail hahahah.
    Ben erg benieuwd naar het leuke bericht.
    Alvast prettige dagen Tagrijn.

  16. Tjan zegt:

    Wat een vreemde Leids Detail dit keer… Ik gok dat alle afbeeldingen afkomstig zijn van de ansichtkaartenafdeling van Vroom & Dreesmann aan de Breestraat 😉

  17. Di Mario zegt:

    Hahahahahha, je neemt hier al mooi afscheid mee. Kom je nog naar de ´Grote Stad´?
    Love As always
    Di Mario

Je kunt hier reageren

