DANIËLLE!

Ik ben Daniëlle! Vrijdagochtend 18 december werd ik geboren, kerngezond, met blozende wangetjes, donkere haartjes, blauwe ogen en 3,5 kilo. Mijn vader, moeder en broertje zijn ontzettend blij dat ik er ben. Ook de rest van de familie vindt het heel leuk. Ik ben het eerste kleinkind van Tagrijn, dus die is behoorlijk in zijn nopjes.
Mijn huiskleur is lila,  lekker niet rose zoals bij de meeste meisjes, alleen bij de beschuit met muisjes kregen ze dat niet voor elkaar. Maar ja, één dag oud… dan kun je nog niet alles hebben!

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

54 reacties op DANIËLLE!

  1. lenie zegt:

    WAUWWWWW ik reageer even hier …weet wat het is een kaboutertje te krijgen !! Owww wat zal jij naast je schoenen lopen …heerlijk dit …ja hoooooo ook deze kabouter hier was in paars hahahahaha nog trouwens ..en loopt inmiddels en ik strompel er naast en zoek mijn hengeltje , want vissen ga ik met dit kind ;))))
    ja ben zot ..maar verrukt van nieuw leven …van harte proficiat Tagrijn even helemaal gemist door allerlei gedoe hier ..maar kan nog …….is nog pril 😉
    geniet ervan ..van ieder moment !

  2. beuzeblaadje zegt:

    Wat klinkt dat leuk: Opa Tagrijn : – ))
    Ik ben heeeeeel laat, maar voor sommige dingen is het nooit te laat: alsnog van harte proficiat met jouw kleindochter Tagrijn!! En natuurlijk zijn de felicitaties ook voor de rest van de familie!!
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  3. boomkruiper zegt:

    De allerbeste wensen voor jou in 2010 Tagrijn … PROOST ** !

  4. De beste wensen voor 2010.
    Maak er een mooi jaar en hopelijk gezond jaar van.
    We gaan er gewoon weer voor in 2010.

  5. geniet lekker verder van elkaar, tagrijn!
    voor elke dag van dit nieuwe jaar wens ik je een lach en ..
    een hartje! (zie m’n volgend log) ;-))

  6. rietepietz zegt:

    En natuurlijk de allerbeste wensen voor een gewéldig 2010 voor deze opa 😉

  7. Elmar zegt:

    Je hebt het jaar op een wel bijzonder mooie manier afgesloten Tagrijn!
    Ik wens jou en al je dierbaren een goed, gezond en vrolijk 2010 toe!
    groetjes,
    Elmar

  8. Morgaine zegt:

    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
    Dat al je wensen en dromen uit mogen komen maar… be carefull what you wish for, it might come true!
    XXX

  9. klaproos zegt:

    lieve opa,
    ben je al bekomen van het wonder in je armen ???
    nee zeker??
    laat dat gevoel maar nooit meer over gaan…
    een heel fijn nieuwjaar gewenst tagrijn
    xxx

  10. Judith zegt:

    Een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2010! Het eerste jaar dat je als opa begint 🙂

  11. Morgaine zegt:

    Een hele mooie jaarwisseling Tagrijn!
    Dat gaat vast en zeker lukken met dit jonge nieuwe telg in de buurt 😉
    XXX

  12. lieve, lieve opa tagrijn,
    wat een schattig en wondermooi kadootje had jij onder je kerstboom liggen? :-))
    ik hoop dat danielle mag opgroeien in een warme en liefhebbende wereld!
    een dikke proficiat aan ouders, grootouders, broertje, .. ;-))

  13. Elmar zegt:

    Gefeliciteerd met deze prachtige kleindochter!
    Ik kan me voorstellen dat je een trotse opa bent!
    groetjes,
    Elmar

  14. paco zegt:

    Beetje laat, collega, maar zeer gefeliciteerd.Een mijlpaal!

  15. Morgaine zegt:

    Hele fijne feestdagen lieve Tagrijn, je eerste als opa, en hoe voelt dat nu 😀 :-))
    XXX

  16. JantjeDee zegt:

    Vrolijk Kerstfeest Tagrijn!
    Liefs Janneke

  17. Niklas zegt:

    Hoi Tagrijn, mede namens Dwarsbongel ruimschoots gefeliciteerd en welkom in de kring van opa’s!
    Collectief hebben wij eerst 4 kleinzoons vergaard, waarvan er nu 2 bij ons logeren (de oudste heftig puberend) en daar tenslotte een kleindochter aan toegevoegd zien worden, tot ons groot geluk! Maar die heeft wel alle neven en haar broer achter de ellebogen…
    Het spel met kleuren en de naam van de jonggeborene riepen evenwel associaties bij mij wakker: ooit ontmoette ik in de kroeg een aardige jongedame, die Daniëlle heette. Ze herkende mij uit een vorig leven, waaruit ik haar niet kende. In dat vorige leven had ze bij hetzelfde bedrijf gewerkt als ik. In de kroeg hadden we diepgaande gesprekken, die ertoe geleid hebben dat we elkaar volgen en af en toe contact hebben via draderige media. Toen ze mijn collega was werkte ze op een afdeling waarmee ik geen contact had, maar ik zat in de OR.
    Zij heette toen nog Daniël… Ik heb de indruk dat ze nu gelukkiger is!
    Maar als je al een meisje bent, hoef je dat niet meer te worden.
    Bang voor de actiegroep “Pink Stinks”? Ik niet, die hebben onze roze kleindochter nog niet gezien, de sukkels!

  18. Hermien zegt:

    Van harte gefeliciteerd Tagrijn! Je bent vast een super-opa!

  19. Jaco zegt:

    Wat een schitterend kleinkind! Van harte gefeliciteerd, en ga maar lekker opa-en!

  20. Annemarie zegt:

    Dat is inderdaad heel belangrijk nieuws!! 🙂
    Wat leuk Tagrijn.
    Jij gaat sowieso dan hele mooi kerstdagen tegemoet. 🙂

  21. henny zegt:

    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! als dat schatje net zo creatief wordt als opa, gaat het helemaal goed. henny

  22. Renesmurf zegt:

    Van harte gefeliciteerd! Wat een snoepje!

  23. Thérèse zegt:

    Eigenlijk kan je nu niet met reces gaan….wij willen natuurlijk álles weten.

  24. kamira zegt:

    Nou tagrijn Wat een wolkje
    Heb je het al vastgehouden ?

  25. Henriette zegt:

    Van Harte gefeliciteerd, opa Tagrijn !!

  26. Rozerood zegt:

    Een schat van een baby! Gefeliciteerd, (terecht) trotse grootvader!

  27. Judith zegt:

    Fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd Tagrijn (en familie uiteraard)!
    Een prachtige baby, echt een meisjesgezichtje. En wat een leuke naam 🙂

  28. JantjeDee zegt:

    GEFELICITEERD OPA !!!!!!!!!

  29. Wat een wolk van een baby, die Daniëlle en lila ? prachtige kleur, ook heel mooi bij die badcape. Van Harte Proficiat, Tagrijn

  30. Plato zegt:

    Ik ben weer een van de laatsten. Maar daarom niet minder verheugd. Tagrijn, wat een leuke verrassing voor ons en wat een groot geluk voor jou. Opa, van harte gefeliciteerd met deze kerstwolk van een kleinkind.

  31. Marcel zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je mooie kleindochter! Geniet er maar van.

  32. JANdeWIT zegt:

    En van harte gefeliciteerd….

  33. JANdeWIT zegt:

    Hi Tagrijn.
    Vandaag staat ‘Tja’ op drasties.
    Nogmaals bedankt.
    Zie hier:
    ‘Het kan iedereen overkomen…’
    http://www.drasties.com/
    Groet JdeW.

  34. eva zegt:

    OOOHHHHH Van harte gefeliciteerd opa Tagrijn!
    Dit is nog eens mooi nieuws!
    Geboren in de sneeuwtijd, dat beloofd wat.
    En lila is een leuke kleur!
    gr eva

  35. Pasula zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je eerste kleinkind! Wat bijzonder en dan al helemaal in de feestmaand december. 2009 is een topjaar!

  36. Gefeliciteerd Tagrijn, hartstikke leuk.
    Begint toch weer een nieuwe fase in je leven mee.
    Zien we je van de zomer als trotse opa achter de kinderwagen in de stad?

  37. Geertje zegt:

    Wat geweldig Tagrijn!
    Gefeliciteerd; wat een geluk…
    Wat zal je trots zijn.
    Was zo nieuwsgierig toen je schreef over het Breaking News!
    Bijzonder een eerste kleinkind.
    Geniet ervan! 🙂

  38. Morgaine zegt:

    oh chips, hahaha vergeet ik helemaal…
    VAN HARTE GEFELICITEERD!
    XXX

  39. Morgaine zegt:

    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jaaaaaaaa dat is zeker een winterstop waard!
    Wat zul je trots zijn, voor het eerst opa en dan nog van zo’n prachtige wolk van een meid ook! :-)))))) Jouw kerst is nu al de meest bijzondere uit je leven denk ik zo, de fakkel van licht is bij deze door gegeven 😀
    XXX

  40. rietepietz zegt:

    Wauw…. nou dát kun je wel nieuws noemen ja ! Van harte gefeliciteerd opa Tagrijn en als er iémand is die weet hoe leuk het grootouderschap kan zijn ben ik het !
    Ik wens je heel veel mooie uren met deze prachtige jongedame , geweldig in lila want roze is een kleur voor watjes en dat gaat ze vást niet worden !

  41. Thérèse zegt:

    O geweldig, Tagrijn. Ik weet wat het is. Het is zo’n fantastische beleving en alles aan zo’n kindje blijft boeien.
    Echt van harte gefeliciteerd!!!!

  42. Melody zegt:

    Nou met recht zeg Breaking News, het maakte me nieuwsgierig dus ik dacht : “laat ik ook eens een kijkje nemen..”
    Zo gedacht Zo gedaan……
    En nu mogen dus ook hier mijn felicitaties voor jou en de jouwen met dit nieuwste wereldwonder staan!
    Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk, liefde en gezondheid gewenst!
    Muzikale Groeten Melody

  43. Min zegt:

    Leuk Breaking news! Stop de persen!! Gefeliciteerd met je kleindochter!

  44. astridvnbeers zegt:

    Van harte, wat een wolk. Wat zal jij trots zijn……

  45. Zakina zegt:

    WOW!! Tagrijn hartelijk gefeliciteerd en lila staat haar prachtig!!! Leuk dat je even een hint gaf in je reactie bij mij :-). Wat een dotje.
    Oh, Calvin had geen toestemming gegeven. Was ook de enige foto die gelukt was met die muts op hahaha.

  46. Martine zegt:

    Dat is zeker leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Wanneer mogen we het eerste geschilderde portretje verwachten, in lila natuurlijk?

  47. Brimstone zegt:

    Dat is met recht Breaking News!
    Wat een geweldige meid, gefeliciteerd met deze wolk van een kleindochter.

  48. Gefeliciteerd OPA!!!! :))))
    ze hebben duidelijk vakwerk geleverd
    wat een plaatje is jouw kleinkind!

  49. klaproos zegt:

    och tagrijn wat een schatje,
    opa tagrijn van harte gefeliciteerd en héél veel plezier gewenst met die nieuwe kleine mensenkindje,dat het mag opgroeien met héél veel liefde om haar heen,
    heerlijk nieuws tagrijn,
    ik ben pas weer oudtante geworden :-)én dat voelde al zo gaaf 🙂
    geef het kindje een dikke zachte knuffel
    xxx

  50. boomkruiper zegt:

    WAUWWWWWW Tagrijn! Wat een schilderijtje! 😉 Heel hartelijk gefeliciteerd met dit wonderschone kleinkind! En nu maar hopen dat ze in de toekomst aan de hand van opa hele mooie wandelingen door Leiden gaat maken :))

  51. Di Mario zegt:

    Gefeliciteerd jongen.. ehhh, natuurlijk mag ik nu geen jongen meer zeggen, maar opa.. 😉
    Geniet ervan.. en van mij mag je nog veel foto’s plaatsen hier.
    Love As Always
    Di Mario

  52. Hanny zegt:

    Voor dit heuglijke feit maak ik een uitzondering en reageer ik toch. Van harte gefeliciteerd met je eerste kleinkind! Dat je nog heel lang mag genieten van deze kleindochter!
    En wat voor één. Heeft meteen al geen zin in sokken dragen, zo te zien. 🙂
    Lila is niet lelijk!
    Fijne dagen!

  53. elisabeth zegt:

    Gefeliciteerd hoor oma, hihi. Ik zie dat ik de eerste ben. Normaal reageer ik niet bij je, maar voor dit heuglijke nieuws maak ik zeker een uitzondering.
    Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2010.
    Elisabeth

Je kunt hier reageren

