WINTER IN PARK DE BULT

Vandaag weer eens een schilderijtje van eigen hand: een impressie van Park De Bult aan de Roomburgerweg in Leiden. De wandelende dame of meneer heeft een rood jasje aangekregen in verband met het in ieder schilderij noodzakelijke ‘rotpunkt’. Hopelijk ligt deze tijd nu weer een jaartje achter ons!

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

19 reacties op WINTER IN PARK DE BULT

  1. Plato zegt:

    Er zit een mooie diepte in je winterbos. En inderdaad, mijn ogen worden naar het rode punt getrokken. Grappig, zo’n effect.

  2. rietepietz zegt:

    O nee Tagrijn , je kunt nog genoeg van dit soort mooie winterschilderstukjes maken ben ik bang ,een leuk ijspret stukje komt zéker nog wel voorbij deze week 😉

  3. kamira zegt:

    dat vergeet ik nog ff te zeggen … een prachtig stuk schilderwerk Hoelang doe je daar nou over?

  4. kamira zegt:

    O, je krijg je kansen nog De winter is nog niet weg
    Al mag de sneeuw wel weg blijven hoor Het was vandaag weer een prachtdag

  5. Morgaine zegt:

    OT, ik snap het Tagrijn, maar het is wel raar om alleen dat te lezen, en ik lees overigens zo ondertussen meer dan 60 geloof ik dus ja, om te voorkomen dat ze allemaal komen, pak ik het meestal wel op, is ook een inspiratie soms 😉
    XXX

  6. Thérèse zegt:

    Zeker, mooi geschilderd. Begrijp ik het goed dat je altijd er iets roods inmaakt of is dat een grapje?

  7. Elmar zegt:

    Mooi schilderij Tagrijn!
    Ik ben bang dat we nog niet van de winter af zijn, Piet zegt dat het blijft vriezen en dat we weer sneeuw krijgen, dus je kunt binnenkort nog een winterstafreeltje schilderen! 😉
    groetjes,
    Elmar

  8. JantjeDee zegt:

    @ heel goed, ere wie ere toekomt !!!!

  9. tagrijn zegt:

    @JantjeDee: ja hoor, wel zelf geschilderd. Ik heb het er nu maar even bijgezet!

  10. JantjeDee zegt:

    oh, niet zelf geschilderd ?????
    mooi hoor..
    maar ik bang dat je iets té optimistisch bent…
    maart roert zijn staart..
    en aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed..
    maar…nog effe..
    beetje zon nog..
    en dan barst de natuur weer los…
    heerlijk !
    met of zonder sneeuw !!
    liefs janneke

  11. Morgaine zegt:

    whahahaha je doet nu net of de winter voorbij is, hahahahaha we zullen zien, ik hoop het wel overigens, kan ik mij ook weer normaal blijven verplaatsen en vooruit gaan ipv verplicht achteruit 😉
    OT, wat een reactie Tagrijn, de award houdt meer in dan alleen een award, er hoort een verhaal bij, maar ja… er zijn er helaas meer die zo reageren terwijl er zoveel leuke info staat over MIJ, een verhaal, en voor zover ik weet sta jij ook niet in de lijst aan wie ik de award doorspeel dus is jouw reactie een overbodige?
    Sorry, maar dit moest ik even kwijt en zal ik ook aan de anderen zeggen die idem reageren op zoiets.
    XXX

  12. HHahahaaaaa…ik dacht bij het openen ….wat een korrelige foto… mag je als een compliment beschouwen, Tagrijn. Hartstikke mooi schilderij. Het leuke is dat ik ook altijd profiteer van een wandelend kleurtje op mijn foto’s

  13. pacopainter zegt:

    Mooi, maar nu de lente

  14. Anoniem zegt:

    Mooi, maar nu de lente

  15. Mooi gedaan Tagrijn, en dat rood staat toch niet voor je kleur he in Leiden he eerdaags hahahaha.
    Off topic, het andere park blijft gelukkig groen heb ik begrepen.

  16. 10eke zegt:

    Heel mooi en begrijp ik het goed dat jij dit geschilderd hebt? Nu dit winterse landschap zo geweldig is vastgelegd verklaar ik de winter voorbij!!!
    Fijne week, gr 10

  17. Renesmurf zegt:

    Prachtig, dat wit, dat is echt schitterend altijd!

  18. ouderwetsmooi landschap, tagrijn!
    ouderwets??????
    tssss .. ;-)))
    ik weet niet of ik jou er blij mee maak, tagrijn, maar de weerman voorspelt hier (??) opnieuw sneeuw?
    woensdag en donderdag is’t weer van datte? :-))))

  19. klaproos zegt:

    ‘k zij bang van nee zenne:-)
    er ligt nog overal sneeuw tagrijn en dat wil zeggen dat die ligt t ewachten op andere,
    dat zei mijn vader altijd:-)
    maar der rote punkt is gezet
    mooi gemaakt mr T.

Je kunt hier reageren

