WEER EEN NIEUWE GLOSSY…

Je kon er natuurlijk op wachten. Vanaf morgen overal te koop: de Geert, de zoveelste glossy van een Bekende Nederlander. Wat Gerda Verburg lukt, moet mij toch zeker lukken, moet hij hebben gedacht. Het is geen slechte gok. De potentiële PVV-stemmers gaan waarschijnlijk als een speer morgen dit nieuwe blad van hun Leider kopen en wie er niet op stemt koopt het uit nieuwsgierigheid. En al zijn de onderwerpen voorspelbaar, voor zo’n laag bedrag wil men het gedachtengoed van Geert wel eens lezen. Om het toe te juichen of om er een lading kritiek op los te laten.
De uitgave werd mede mogelijk gemaakt door de financiële bijdrage die poltitieke groeperingen van de staat krijgen om in verkiezingsstrijd propaganda te maken. Tagrijn is niet zo Geerterig en laat het blad toch maar liggen. Al moet hij toegeven dat het er wel gelikt uitziet. En de kleuren oranje, rood, wit en blauw beogen zijn liefde voor ons land uit te stralen. En u? U ziet maar…

Dit bericht werd geplaatst in De media. Bookmark de permalink .

37 reacties op WEER EEN NIEUWE GLOSSY…

  1. Hilda zegt:

    o hahahaha ik lees hierboven 1 april. dacht toch echt zo van, ik heb dit nergens gelezen of gehoord…. LOL
    groetjes, Hilda

  2. Plato zegt:

    Tagrijn, ik geloof er geen bal van. Als het wel waar ik lach ik NOG harder trouwens.
    Maar ehhh… ik stel voor dat jij mee doet met de tweede weblogverkiezingsronde. Als iemand zichzelf kan neerzetten ben jij het. Iets zegt me dat je NEE wilt zeggen. Maar komaan… verman je…doe mee.

  3. Elmar zegt:

    Leuke 1 april grap Tagrijn!
    Overigens lijkt het me helemaal super als dit blad morgen echt in de winkels ligt, ik zou je gezicht dan graag willen filmen! 😉
    groetjes,
    Elmar

  4. JantjeDee zegt:

    jammer van je web-log, die kop…
    heb gauw door gescrollt naar de leidse Lente hoor.
    Fijne Paasadgen Tagrijn!
    liefs Janneke

  5. st@@rt zegt:

    Whahahahahahahaha

  6. rietepietz zegt:

    Ja zó blond ben ik nou ook weer niet, maar hij is leuk gevonden 😉

  7. Renesmurf zegt:

    Morgen he, das een dag dat ik sowieso niks koop.

  8. Hermien zegt:

    Morgen verschijnt hij? Gelukkig, dan is het vast een grote grap!

  9. Thérèse zegt:

    Ik vrees dat het echt is, hè? Nou, ik ben ook niet zo geerterig dus laat die man maar gaan stinken op het dak met een bos uien, die gluiperd!

  10. goed bedacht Tagrijn 🙂

  11. Aline zegt:

    Slik dit is vast een 1 april grap voor morgen… want dit lijkt me niet echt iets voor Wilders… 😉

  12. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  13. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  14. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  15. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  16. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  17. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  18. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  19. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  20. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  21. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  22. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  23. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  24. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  25. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  26. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  27. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  28. ♥ klaproos zegt:

    eerlijk is eerlijk van zo’n lelijke man een mooie foto maken 🙂
    is een knap stukkie werk

  29. paco zegt:

    En mijn dag begon nog wel zo goed

  30. Morgaine zegt:

    Nee, dit ga je niet menen, dit is een grapje… lol.. whahaha oke dan, nou ja, zonde van mijn 2,75, daar kan ik oa weer vuilniszakken voor halen, of kattegrit, whatever, dingen die meer belangrijk zijn 😛
    XXX

  31. Di Mario zegt:

    Al kreeg ik geld toe zou ik zeggen. Maar wanneer komt het uit? Morgen?
    Love as always
    Di Mario

  32. Hanny zegt:

    Als het blad al in de winkel zou komen te liggen, dan zou ik er geen rooie cent voor over hebben.

  33. Het is pas morgen 1 april.

  34. Petronella zegt:

    Ik kan maar niet snappen dat hij ook nog volgers heeft.

  35. Pasula zegt:

    Geert voor maar 2,75? Da’s een koopje! Maar ja, ik laat Geert toch maar links liggen.

  36. nanos zegt:

    Ik wil dat gedachtekwaad nog niet voor niks lezen.

  37. ’t is tóch een blog waard??
    wij hebben ‘goedele’! :-))))

Je kunt hier reageren

