DANIËLLE

Op 18 december werd Tagrijns kleindochter Daniëlle geboren. Dus hoog tijd voor een ‘update’. De dame heeft ondertussen de respectabele leeftijd van ruim drie maanden bereikt. Lachen doet ze niet op commando en in het zicht van de camera doet ze haar uiterste best dat vooral niét te doen. Maar hier werd ze toch betrapt!
De tafelstoel is nog niet helemaal haar ding en als ze wegglijdt: ‘o, o, wat gebeurt hier?’

In het wipstoeltje vermaakt ze zich prima met de bewegende poppetjes en de muziekjes die ze zelf in werking kan stellen.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei. Bookmark de permalink .

40 reacties op DANIËLLE

  1. Jaco zegt:

    Wat een prachtkindje, hier klinkt een trotse en liefhebbende opa. Wat vliegt die tijd hè. Dit logje is alweer anderhalve maand oud, dus Danielle is nu alweer vijf maanden oud!
    OT: bedankt voor je felicitaties, en zolang Ida nog ‘touw’ zegt in plaats van vrouw en zichzelf regelmatig nog als ‘(gr)ote baby’ bestempelt, maak ik me nog niet zo’n zorgen over dat oud worden ^_

  2. zakina zegt:

    Die wil je volgens mij alleen maar knuffelen… wat een heerlijk kind. Dat mondje in ‘oooo’ stand hahaa. Geweldig

  3. wat een heerlijk toetje trekt ze
    modelletje in de dop hoor
    opa wind ze al om d’r kleine vingertje :)))))

  4. Hermien zegt:

    Nu al zo’n persoonlijkheid! Vooral die “blik van oei” op foto 3 kan haar nog goed van pas komen later!

  5. Plato zegt:

    Wat een mooi kind. Daar zou ik als opa ook heel trots op zijn.

  6. boomkruiper zegt:

    Tsjonge was alweer bijna vergeten hoe snel dat het gaat. Wat een dame is ze al geworden 🙂 en ook een hele wijze zo te zien. Nee lach maar lekker niet voor de camera hoor 😉 maar wel naar opa :D)

  7. Morgaine zegt:

    Wat gaat de tijd snel he, ze groeit als kool en dat lachen blijft ze wel doen, dat is overduidelijk, met of zonder camera 😀
    XXX

  8. Aline zegt:

    Mooie foto’s hoor… 😉

  9. lenie zegt:

    wauwwww …wat een rijk bezit hé ??
    nog even en ze rent ook achter de paaseieren aan …..genieten hé ??

  10. Thérèse zegt:

    Ik was al heel benieuwd hoe het met haar ging. Goed zo te zien. Nee, ik ben het maar haar eens: je hoeft niet altijd te lachen. Een mooi kindje en vast ook heel lief.

  11. Daisy zegt:

    Wat een schattige blauwe kijkertjes heeft ze!

  12. Min zegt:

    Drie maanden alweer! Geniet er maar van Tagrijn en wat goed dat je de handdoek hebt opgepakt bij Plato. Je verdient heel veel stemmers!!

  13. Beste mèneêr Tagrijn,
    Wà bèn dà nou? “Voôr de rès prik ik maôr wà….”
    Bèn u wèl bij Alie en Annie làngsgeweês voôr u uw stemmegie gègeve hèt?
    Meê zo’n progràmmaô …. Pfff!
    Annie zeg toch maôr gedagies.
    PSttt: leuk kleinwijffie hèjje.

  14. Petronella zegt:

    Kleinkinderen: dat is genieten hè? Steeds doen ze weer nieuwe dingen en vaak nog snel ook. Leuke foto’s!

  15. wat een lieve oogjes kijken mij hier aan ..
    *zwijmel*
    je camera maakt vast overuren!
    net als het verliefd kloppen van je hart? :-))

  16. Dat snap je toch niet dat dat lieve meisje niet hartelijk begint te schateren als ze Tagrijn ziet ;-)).
    Foto’s zijn lief.

  17. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  18. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  19. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  20. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  21. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  22. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  23. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  24. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  25. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  26. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  27. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  28. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  29. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  30. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  31. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  32. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  33. ♥ klaproos zegt:

    nou tagrijn,
    de wijze kijk heeft ze van haar opa, dat staat me wel aan 🙂
    fotogeniek is ze ook….
    ikvraag me af wat ze nog meer van opa heeft:-)

  34. Heerlijke foto’s Tagrijn, je mag trots op je kleindochter wezen.
    Het was wat he, plotseling een witte pasen in Leiden of heb je dat net even gemist???

  35. Di Mario zegt:

    Ik zat weer even te kijken, want Danielle kom je niet snel tegen. Is toch een hebreeuwse naam. En hier in huis ook aanwezig.
    Het blijft trouwens een mooi kindje om te zien zo. Wat een mooie lach. Nog even en ze lacht overal om hoor.
    Love as always
    Di Mario

  36. nanos zegt:

    Het is dan ook een wijdverbreid misverstand dat men voor een foto altijd zou moeten lachen.
    Zij heeft dat door. Slim kindje!

  37. rietepietz zegt:

    Nou de lieve jongedame heeft enkele belangrijke pose’s al hélemaal onder knie ..
    – de; ik had je bijna te pakken hé ,je dacht écht dat ik niet ging lachen !
    – en de ; óeps …kijk mij nou!
    – en natuurlijk de; ik ben even héél ver weg blik 😉

  38. Annemarie zegt:

    Wat kijkt die eigenwijs de wereld in, heerlijk!
    Zo hoort het ook. Althans dat vind ik dan weer. 🙂
    Gaat snel he Tagrijn?

  39. Hé, heerlijk he ? hier word je toch spontaan verliefd op ?!!! Die 2e in dat tafelstoeltje is werkelijk top. Geniet ervan Tagrijn 🙂

Je kunt hier reageren

