‘T LIJKT WEL ZOMER!

Als ik dit schrijf is het vrijdag en lijkt het wel zomer! Dus dan ga je toch niet een hele tijd achter die pc zitten om er een logje voor maandag uit te persen. Het moet vandaag snel klaar…
Toen het koolzaad bij de Vlietlanden hoog opschoot, vond Tagrijn dat een aardig onderwerp voor een schilderijtje. Zo gezegd, zo gedaan. En hierboven zie je het resultaat. Daar laat ik het maar even bij!

Dit bericht werd geplaatst in Expo. Bookmark de permalink .

21 reacties op ‘T LIJKT WEL ZOMER!

  1. Martine zegt:

    Hoe kan ik dit pareltje nou toch gemist hebben? Gelukkig heb ik nu de tijd om links en rechts een beetje om me heen te kijken. Ik vind het prachtig, Tagrijn!

  2. rietepietz zegt:

    Héél prettig om naar te kijken Tagrijn , ik heb er te weinig verstand van om een écht oordeel te kunnen geven maar ik voel me midden in de zomer als ik hier naar kiijk ! 😉

  3. Geertje zegt:

    Mooi!
    je composities worden steeds beter vind ik.
    Heerlijk die zomer; vandaag was het hier (tot in de middag) tegen de verwachting in ook zo mooi; zo genoten van het weer.
    Hoop dat de zomer weer snel terugkomt.

  4. Thérèse zegt:

    Ook in alle bescheidenheid, als ik mij er ook even mee mag bemoeien:
    geen rood aanbrengen, hoor!
    hekje helemaak weghalen
    achtergrond/overkant van de plas iets waziger maken.
    Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt.

  5. Plato zegt:

    Tagrijn, in alle bescheidenheid: je schilderijen worden beter en beter. Maar ik mis hier een klein rood accent. Een verdwaalde klaproos wellicht?

  6. Pasula zegt:

    Idd met dit weer…
    Prachtig geschilderd, dit verdient ook een aparte log!

  7. lenie zegt:

    das helemaal geen verkeerd werkje !!!
    en ja ….hahahaha..wat denk je dat ik ga doen ??? PC kan me ook even gestolen worden hoor ;))))
    fijne tijd , want komt véél meer mooi weer 😉

  8. Renesmurf zegt:

    En deze maandag leek het wel weer herfst.
    Maar goed, dat mooie weekend nemen ze ons niet meer af, die is binnen!

  9. Elmar zegt:

    Mooi zonnig schilderij tagrijn!
    Groot gelijk dat je niet binnen bent gaan zitten met dat mooie weer!
    groetjes,
    Elmar

  10. boomkruiper zegt:

    He wat een heerlijk schilderij weer Tagrijn. En door je voorgrond rechtsonder ga ik zo lekker de diepte in 🙂

  11. Thérèse zegt:

    Heel mooi. En je hebt er ook nog wat fluitekruid bij gedaan. Dat bloeit nu ook zo prachtig. Groot gelijk hoor dat je naar buiten ging.

  12. Wieneke zegt:

    Goed gelukt!

  13. ♥klaproos zegt:

    ohhh wat een weelde om naar t e kijken tagrijn, prachtig zeg,
    nee, wie blijft er binnen met zo’n weer 🙂
    tot aan kerst buitenzitten lijkt me wel wat 🙂

  14. Morgaine zegt:

    Ik zucht, ik kijk, ik geniet, ik denk PRACHTIG, ik zucht en bedenk… dit is toch simpel? Dat moet ik toch ook kunnen?
    Maar nee, daar is een Tagrijn voor nodig om dit zo wonderschoon op doekje te laten verschijnen…. olie? Of Acryl 😀
    XXX

  15. paco zegt:

    En nu is alles weer bij het oude

  16. Brimstone zegt:

    En nu hebben we een verfrissend regentje, ook goed (voor de tuin).

  17. Mooi schilderij geworden.
    Jammer dat het weer vandaag erg tegenviel, maar gisteren pakken ze ons niet meer af.

  18. Annemarie zegt:

    Mooi geel is niet lelijk!
    Je hebt groot gelijk dat je geniet van het weer.
    Ik hoop dat het daadwerkelijk zo mooi is gebleven.

  19. Hanny zegt:

    Dit schilderij is ook meer dan genoeg voor de log. Dit is genieten. En omdat de schoonheid van het koolzaad hierop niet vergaat, kunnen we er lang van genieten. In ieder geval tot je volgende log.

  20. met dit schilderijtje gaat de zomer nooit meer voorbij, tagrijn!
    een waar kunstwerk heb je gemaakt!
    dat verdient een ..
    geuze, want ja, een kriek vind ik ook vééééél te zoet! :-))

  21. Di Mario zegt:

    Je hebt gelijk hoor, want het mooie weer is al weer bijna voorbij. Tijdelijk hopelijk.
    Love As Always
    Di Mario

Je kunt hier reageren

