TJA…

Het is weer de hoogste tijd om hier wat bijelkaar gesprokkelde en opvallende zaken te plaatsen. Om te beginnen gaan we nog even terug naar het WK Voetbal. Een van de spelers, Dirk Kuyt, werd in Katwijk gehuldigd. Maar hij kwam niet alleen:

En daar hoorde dan deze foto bij:

Als je in die tijd op een vuvuzela blies kon het heel slecht met je aflopen:

Nog even verder terug in de tijd. Voor de verkiezingen plaatste ook de SGP een wervende advertentie. We hebben hier hun sterkste punt even geel gemarkeerd:

Het is dat ze het zelf zeggen: een kwestie van even nadenken…

Naamgrappen zijn zelden leuk, maar dit sportbericht op teletekst kan je toch niet zomaar voorbij laten gaan:

De geestelijkheid van de katholieke kerk is in opspraak. In Vasse laten ze nu ook maar gelijk de baas van die kerk verdwijnen blijkens een bericht in de Telegraaf:

In een huis-aan-huisfolder aanbiedingen van cd's bij warenhuis V&D. Katie Melua staat er zelfs twee keer in. Maar wat kost die cd nou eigenlijk?

De topografische kennis van de verslaggeefster van Trouw werd weer danig op de proef gesteld:

De Harderwijker Courant doet verslag van de Multicultidagen. Onder andere traden de bij iedere toerist die ooit Turkije bezocht bekende dansende derwishen op. Nu weten we dat de haargroei bij vrouwen in sommige oosteuropese landen sterker ontwikkeld is dan hier, maar bij deze, volgens het bijschrift Turkse danseressen, heeft het wel spectaculaire vormen aangenomen…

Tot slot een verheugend bericht voor mensen die bij station Leiden Centraal geen parkeerplek voor hun fiets meer konden vinden. Een rigoreuze oplossing. Prangende vraag is wel: hoeveel fietsen kunnen er in iedere stalling?

En: tips voor deze rubriek zijn natuurlijk van harte welkom! Dank voor de bijdragen uit Zeeland en Harderwijk.

Dit bericht werd geplaatst in TJA.... Bookmark de permalink .

20 reacties op TJA…

  1. Min zegt:

    Nou Tagrijn ik woon in het Zuidoosten en de plaats Zeeland is hier niet zover vandaan ;-)))

  2. rietepietz zegt:

    Altijd goed voor een vette glimlach deze rubriek .Ik moet eens beter opletten of ik dit soort “foutjes” tegenkom voor je 😉

  3. zakina zegt:

    Weer een geweldige selectie bij elkaar :-). Vind het we ongelofelijk dom van degene die het onderschrift bij die foto zette met die Turkse dansers, die persoon heeft alleen maar naar de rokken gekeken.

  4. boomkruiper zegt:

    Gelukkig heeft Kuyt geld genoeg om een heel groot huis te kopen voor al dat kroost. Het is weer een superaflevering geworden Tagrijn!

  5. plato zegt:

    Een heel succesvolle Tja. Welke ik het leukste vond? Wel ik twijfelde tussen die van Sint Nicolaas en die van de SGP. Met alle respect voor de prestatie van de atleet met de bijzondere naam, koos ik voor dat droevige stelletje van de SGP.

  6. JantjeDee zegt:

    wahahahahahaha
    ik snap nu waarom de aardappels zo duur betaald worden !! 😉
    @ het zijn niet allemaal replica’s hoor Tagrijn !!
    http://www.sail2010.nl/schepen/
    kijk hier maar even, staat ook het hele progamma en zelfs een plattegrond !!
    @2 ben jij een ouwe vakbonsman ?
    ik was aktief lid bij de bond bij GVB, heb daar nog steeds profijt van en het heeft me steeds geholpen, wil altijd al mijn rechten weten ! Het geeft mijn vechtlust een richting. 😉
    Veel plezier zondag !!
    Heeft denk ik weinig zin om af te spreken, lopen elkaar geheid mis hiihihh
    maar als je het wilt proberen. laat me weten !!
    Liefs Janneke

  7. Pasula zegt:

    Goedemorgen Tagrijn, ik snap je punt en je reactie die je neerzette bij Niklas en bij mij ben ik het ook mee eens. Kristallen bol of niet, zo zal het vermoedelijk wel gaan.

  8. Thérèse zegt:

    Ha, heerlijk lachen om al die foutjes. Ik zal er weer eens op gaan letten, op die dingen voor jouw rubriek.

  9. Ghita zegt:

    Humor dit, waar haal je ze vandaan.
    Erg leuk om te lezen en (plaatjes) te zien

  10. Pasula zegt:

    Haar mannetje staan vind ik heel erg leuk gevonden!
    Ze zijn allemaal goed. (Je moet er toch niet aan denken om zoveel kinderen te hebben).

  11. Morgaine zegt:

    hahaha ja ben er ook nog ettelijke tegen gekomen en las het ergens anders ook nog even tussendoor, heerlijk om zo te lezen, we zijn en blijven mensen! 😀
    XXX

  12. paco zegt:

    Tja, niets aan toe te voegen

  13. Ze zijn weer helemaal geweldig, echt lachen.
    Off topic, ja aardige vent he die Nes en kan goed koken.
    Hij is daar de kok, alleen in september gaat hij een maand met vakantie dus wil je bij hem eten dan moet je opf voor september zijn of daarna.
    Doe hem en eigenaar Karel in elk geval de groeten van mij.

  14. je verzameling tja’s blijft groeien, tagrijn.
    gelukkkig maar, want dit is heerlijke humor! :-))

  15. Petronella zegt:

    Leuke “foute” berichten! Ik moest vooral lachen om de pausweg, ehh paus weg?

  16. Di Mario zegt:

    Zo zie je maar.. bij ons ligt de humor op straat.. ehhhhh, in de krant.
    Love As always
    Di Mario

  17. Hanny zegt:

    Dit waren weer mooie tja’s.

  18. Renesmurf zegt:

    Je hebt het weer mooi bij elkaar gesprokkeld, en vooral de SGP vind ik een sterke ja.

  19. Annemarie zegt:

    Oei er zitten wel hele pijnlijke tussen. Vooral van de SGP die sowieso geen vrouwen toelaat. Haha..
    Maar ook die van teletekst.
    TJA!

  20. klaproos zegt:

    heerlijk tagrijn, ik zat pas te denken wat is het lang geleden de tja, maar.
    ja maar ja, je kleinkind… da’s ook straffe kost nietwaar:-)
    ik heb wederom genoten tagrijn, tja….. het geeft toch steeds weer te denken…..
    waar háál je ze vandaan 🙂

Je kunt hier reageren

