IN DE WOLKEN

Afgelopen zaterdag was het weer nogal wisselvallig. Het ene moment viel de regen met bakken uit de lucht en even later scheen de zon weer. Vriendelijke wolken werden afgewisseld door zwarte dreigende wolken. Van bijna windstil tot windkracht zes met onweer. Tagrijn maakte gedurende de dag foto’s van al die wolkenpartijen. Hieronder vertellen de wolken zelf hun verhaal van zaterdag 28 augustus.

Dit bericht werd geplaatst in Allerlei en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op IN DE WOLKEN

  1. Petronella zegt:

    Zolang er nog stukken blauwe lucht tussen zitten kan ik er behoorlijk van genieten. Ik probeer er altijd figuren in te ontdekken.

  2. Geertje zegt:

    Ook ik heb me de afgelopen weken verwonderd, verbaasd en met ontzag zitten kijken naar de schitterende wolkenpartijen.
    Wat eruit viel soms was minder, maar indrukwekkend waren ze wel!
    Mooi gekiekt Tagrijn!

  3. Thérèse zegt:

    Heel origineel om al die verschillende luchten en wolken te gaan fotograferen. Mooie foto’s zijn het geworden.

  4. Martine zegt:

    Een prachtig verhaal! Spannend ook, met al die dreigende koppen.
    Ik heb hier al een tijdje een doek klaar staan voor een spectaculaire wolkenlucht.
    En jij?

  5. Margo zegt:

    Prachtig! Ik denk altijd; we hebben dan wel geen bergen, maar onze wolken zijn net bergen vaak. Ik kan ze ook wel
    blijven fotograferen.

  6. zakina zegt:

    Slecht weer kan heel mooi zijn 🙂

  7. boomkruiper zegt:

    He lekker die echte Hollandse koppen in de lucht. Werkt wel inspirerend he. Jij zit vast al met penseel in de hand 🙂
    @dankjewel!

  8. rietepietz zegt:

    Tja , ik kénde het verhaal al 😉
    Evengoed heb je je schildersoog goed de kost gegeven Tagrijn !

  9. Plato zegt:

    En om dan maar te zwijgen over wat er allemaal uit is gevallen. Ik bedoel: heel mooi die wolken maar menig feest is uitgevallen door het neerstortende hemelwater. De Hasseltse Virga Jesse feesten heeft men nog net kunnen redden maar een kwartier later reeds gingen de sluizen medogenloos over. Ik stond er bij, keek er naar en werd nat.

  10. Anneke zegt:

    De wolken blijven mooi.
    Fijne dag.
    Groetjes van Ann

  11. eva zegt:

    Ja, de wolkenfotografen komen ruimschoots aan hun trekken met dit weer!
    Zelf heb ik ook heel wat luchten op mijn computer staan.
    Moet er nodig ook eens een blogje van maken!
    gr eva

  12. paco zegt:

    Hier kan ik uren naar kijken

  13. Hanny zegt:

    Wat een imposante wolken heb je gezien. En dat terwijl er op Walcheren overdag alleen wat vriendelijke stapelwolken overdreven.

  14. Pasula zegt:

    Ik heb genoten van dit spectaculaire schouwspel, schitterend!

  15. ik heb geboeid zitten luisteren naar het verhaal van je wolken, tagrijn.
    ik ben ervan in de wolken! :-))

  16. Di Mario zegt:

    Dat is een indrukwekkend verhaal.
    Love As Always
    Di Mario

  17. Renesmurf zegt:

    Nou, dat was me het dagje wel zeg.
    Schitterende luchten, tussen de buien door.

  18. Annemarie zegt:

    Er is genoeg te zien inderdaad!
    Volgens mij merken we allemaal dat het echt alweer richting de herfst gaat!
    Morgen verwachten ze hier de eerste sneeuw alweer…

  19. tell me about it…..
    ik heb het aan den lijve ondervonden
    ik heb er nog soppende gympjes van :))))))
    superwolkjes laat je hier zien

  20. klaproos zegt:

    heerlijk hé tagrijn, die dikke knuffelwolken, ahhh zalig om naar te kijken, heerlijk om onderdoor te lopen,
    makes you feel small,
    jouw schilderhart ging sneller kloppen:-)

Je kunt hier reageren

