LEIDS DETAIL 189a

Leids Detail ziet er deze week wat anders uit dan anders. Het is een prijsvraag! De Leidse Amateur Fotografen Vereniging (LAFV) heeft namelijk in het kader van Foto 20!0 tal van evenementen georganiseerd. Een daarvan is een fotoprijsvraag waarvoor het idee van deze rubriek werd geleend. 
Kijk goed naar de vier details hieronder en ontdek wat en waar het is.

Als je het niet ziet, ga dan op pad en zoek binnen een straal van 500 meter van Aalmarkt 15b. Daar zijn de foto's ook in de etalage te zien. En je kunt er ook een prijsvraagformulier krijgen. Schrijf op de achterkant je naam- en adresgegevens, je telefoonnummer en je emailadres en lever het formulier daar ook weer in voor 31 oktober.
Denk er aan: geen oplossingen  insturen via dit weblog en ook geen oplossingen in de reactierubriek zetten.
Wie meer wil weten over de LAFV, de prijsvraag en de andere activiteiten, kan hier klikken. Ook voor vragen moet je daar zijn en niet bij Tagrijn!

 

Dit bericht werd geplaatst in Leids Detail en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op LEIDS DETAIL 189a

  1. rietepietz zegt:

    Ik ga natuurlijk niet mee doe aan deze wedstrijd ,wat weet ik nou helemaal va Leiden 😉

  2. zakina zegt:

    Ik win toch nooit wat hahaha 😉

  3. Judith zegt:

    Ik kan er zo drie thuisbrengen en de vierde zou ook moeten lukken 🙂
    Misschien moet ik maar meedoen aan de wedstrijd.

  4. wat een grote eer dat jouw ‘leids detail’ de aanzet is tot deze wedstrijd, tagrijn!!
    ik wens iedere deelnemer heel veel succes!!!
    gezellig weekend,

  5. plato zegt:

    Plato is bijvoorbaat kansloos en blijft glimlachend kijken hoeveel talent zich hier aanbiedt. De echte Leidenaar heeft hier natuurlijk een enorme voorsprong.

  6. Pasula zegt:

    Dat is nog eens een leuke prijsvraag!

  7. Nanos zegt:

    Ik weet er maar twee, de rest is gissen. En dat terwijl ik jarenlang binnen die straal van 500 m gewoond heb. (Maar dat is inmiddels wel heel lang geleden.)

  8. Hanny zegt:

    Mooie echt Leidse details zijn er uitgezocht. Als ik de tijd had gehad, zou ik je archief doorspitten. Die tijd heb ik echter momenteel niet.

  9. Di Mario zegt:

    Dat is makkelijk.. dat is in Leiden…
    Zo waar kan ik mijn prijsophalen….
    Love As always
    Di Mario

  10. Renesmurf zegt:

    Ik doe niet mee.
    Ik doe sowieso niet aan prijsvragen mee, ook als ik het antwoord weet.
    Maar in dit geval weet ik het sowieso niet.

  11. Annemarie zegt:

    Wat leuk dat jouw ideeen over genomen zijn Tagrijn!! 🙂
    Gaaf, het is ook een heel erg leuk idee.
    OT: ik denk dat er niet veel gepromoot voor de herfst in Oostenrijk omdat die te onvoorspelbaar is! Je weet het maar nooit. Vorig jaar is er nauwelijks zo’n kleurenpracht geweest omdat er toen gelijk sneeuw viel.
    Dit jaar dan geluk gehad nu 1.5 week, maar vanaf nu is het ook over, omdat het ook gaat sneeuwen.

  12. Denk dat ik ze allemaal wel weet hahhah.
    Off topic, die vrouw is inderdaad erg goed, leg de motivatie wel na de prijsuitreiking uit hahahah

  13. klaproos zegt:

    ik kijk alleen maar plaatjes tagrijn,
    prijsvragen gaan aan mij voorbij:-)
    een mooie serie,en leuke opdracht voor wie winnen wil,:-)
    toi toi toi aan alle deelnemers tagrijn

  14. mmmm….als ik maar lang genoeg zoek…..
    zal ik het vinden…..
    in je archiefje 🙂
    dat wordt nachtwerk! :))))))))))))))

Je kunt hier reageren

