TJA…

Tagrijn heeft er dit keer lang over gedaan om een rijtje Tjaatjes bijelkaar te krijgen. We beginnen deze keer met een kop uit de Telegraaf dat een merkwaardig licht werpt op het onderwerp waarmee de katholieke geestelijkheid de laatste tijd in opspraak is geraakt.

Een kleurplaat voor de kleintjes moet niet al te moeilijk zijn, moeten ze bij Ronald McDonald hebben gedacht. Al is deze misschien best nog lastig:

Weblogger Niklas viste er ook een op. Hieronder met zijn eigen commentaar.


Ook Min liet zich niet onbetuigd. Bij het lezen van dit alarmbericht denk je toch onmiddellijk: 'Met zo'n naam vraag je er ook om".

De invloed van de Beatles op de tuincentra moet niet onderschat worden, onthult het Leidsch Dagblad.

We blijven even bij deze krant. Als Willibrord Frequin een boekje schrijft, oordeelt de recensent bikkelhard:

Dan worden enkele voorbeelden gegeven waarmee het boekje vol staat: 'De tandarts trekt met zijn been' en 'de blinde ziet het niet meer zitten'. Inderdaad erg flauw. Maar het LD mag best de hand in eigen boezem steken als ze op die dag zelf twee kopjes produceren die zomaar in het boekje van Frequin haden kunnen staan:

Tot slot opnieuw het LD met een boeiend sportverslagje over Ajax:

Als je ook eens wat tegenkomt in de media waarvan je denkt: 'Tja…', houdt Tagrijn zich aanbevolen!

Dit bericht werd geplaatst in TJA... en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op TJA…

  1. Dico zegt:

    Omdat ik je op veel logs tegenkom, denk ik, kom ik ga even ongevraagd op visite. Wat een veelzijdig log. Dit onderwerp is vooral een hele leuke. Ik houd wel van die bloopers. Zal voor je opletten.
    Groeten Dico

  2. Annemarie zegt:

    Geweldig weer Tagrijn!
    Ik zal mijn ogen openhouden.. Maar helaas heb ik hier geen scanner oid.. 😦

  3. zakina zegt:

    hahaha vooral die flauwe teksten die zo het boekje van Frequin in hadden gekund.
    Weet er ook 1 voor je: http://twitpic.com/3vssjv foto is gemaakt door Sara Kroos

  4. st@@rt zegt:

    Kwam vandaag op onze bedrijfssite deze tegen
    Nieuwe telefoons bellen onderling verkort.
    Dat is pas echt nieuw. Telefoons die zelf bellen

  5. Pasula zegt:

    Haha geweldig!
    Je ligt toch in een deuk
    Om de naam van Cafe de Peuk!

  6. Niklas zegt:

    Het is weer een mooie lijst! Dank je voor de link.

  7. Hildegarde zegt:

    Hahaha, heel opmerkzaam en grappig !

  8. eva zegt:

    Ha, weer heerlijk om te lezen.
    Kom het zelden tegen maar ik zal er wel overheen lezen!
    BTW: doe mij maar zo’n baggerslip!
    gr eva

  9. kamira zegt:

    zo ik ben weer helemaal bij wat berichtjes uit de krant betreft

  10. Renesmurf zegt:

    Tikfoutjes zijn altijd leuk he!
    Ik zie ze zelf ook altijd pas als het er al staat.
    Het was weer vermakelijk!

  11. rietepietz zegt:

    Tja , ik neem het me altijd voor om beter op te letten na een logje vol “tja” bij jou , toch vergeet ik het steeds weer want dit soort stukjes zijn natuurlijk té leuk !

  12. Thérèse zegt:

    Al die rare dingetjes die jij onder Tja’s verzamelt, maakt kranten lezen stukken leuker. Maar ik zal een schaar bij de houden voor het geval dat ik wat leuks zie.
    Het is weer een leuk stukje geworden.

  13. plato zegt:

    Hilarisch weer Tagrijn. De Beatles in de plantenindustrie is hier mijn favoriet.

  14. st@@rt zegt:

    Oh deze rubriek vind ik geweldig. ( Kende ik nog niet) Zelf moet ik lachen van de voorbeelden op de site sos spatiegebruik. Soms vergezocht, maar wel leuk: bijv: Nijntje kussen voor €5,– (de foute spatie van 2010)

  15. Di Mario zegt:

    Heerlijk al die versprekingen. Die grappen zijn soms echt flauw.
    Love As Always
    Di Mario

  16. Hanny zegt:

    Prachtig weer de Tjaatjes die je verzameld hebt.
    Ik zal weer met meer aandacht de kranten en tijdschriften bekijken dan ik de afgelopen tijd heb gedaan.

  17. jij hebt weer een heerlijke verzameling bij elkaar gekregen, tagrijn!
    zo’n baggerslip ..
    bestaat die in verschillende maten? :-)))

  18. Ze zijn weer geweldig dit keer Tagrijn.

  19. Elmar zegt:

    Het blijft een super rubriek, ik lees meestal over dat soort dingen heen denk ik, toch eens meer op gaan letten!
    groetjes,
    Elmar

  20. JantjeDee zegt:

    hahahahaahhaa
    zijn weer helemaal leuk!!
    😉

  21. Jaco zegt:

    Ze zijn weer leuk, en ik heb zo het sterke vermoeden dat café de Peuk moeite heeft (gehad) met het horeca-rookverbod.
    OT: bedankt voor je antwoord op mijn vraag over de minvermogenden!

  22. Frankie zegt:

    zou heT…? JA!!!
    Van mijn favoriete rubriekje
    ben ik een fervent publiekje
    Komt er een tja in mijn buurt
    dan krijg je die opgestuurd

  23. klaproos zegt:

    hihihi
    heerlijke humor tagrijn op zondagavond,die kan allaang niet meer stuk, maar nu..
    heeft íe een feestelijk tintje gekregen…..
    tja…
    dát kan zómaar gebeuren 🙂

Je kunt hier reageren

